abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:06:38 #26
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_150043952
quote:
Ik ben een vrouw en ik heb een vriendin die ook zo over haar vriend praat (hij is lui, slecht in bed, doet niks in huis, slechte hygiëne enz.) en ik weet nooit echt goed wat ik er op moet zeggen naast, wat doe je dan bij hem?
Maar ik ga er inderdaad niet in mee.
Als een van mijn vrienden dit met regelmaat zou doen dan zou ik hem wel even laten weten dat hij zich eens als een vent moet gedragen.. Sowieso omdat de dramaqueen uithangen niks voor mannen is en omdat slecht praten over je vriendin niet netjes is.
pi_150043983
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:00 schreef Steef121 het volgende:
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt(op de gesprekken doel ik dan he). oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
Ach to each his own, maar jij staat hier overduidelijk wel redelijk alleen in.. Als het voor jullie werkt is dat prima, maar voor mij werkt het overduidelijk niet...
pi_150044015
Ik vind dat hij helemaal fout zit en dat jij echt niet aan jezelf moet twijfelen dat je iets verkeerd hebt gedaan. Wat een eikel zeg.
De echte waarheid claimt zichzelf niet.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:08:08 #29
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150044018
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind het een van de meest respectloze dingen die je kan doen in een relatie.
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en samenwerk, dit gedrag bouwt alleen een brug tussen twee partners.
ik snap werkelijk niks van dit zweverige gezwets maar enfin, het is wel belangrijk dat je met elkaar communiceert over de problemen, je conflicten en ruzies, maar dat ze daarvoor even haar gal spuwt bij derden en dr eitjes kwijt wil, meh boeit me geen flikker
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_150044083
Je hoeft alleen de 1e zin te lezen om tot deze conclusie te komen: dumpen en geen kans meer geven.
Kom ff zeg.
L2B's Mixcloud
pi_150044126
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:08 schreef Steef121 het volgende:

[..]

ik snap werkelijk niks van dit zweverige gezwets maar enfin, het is wel belangrijk dat je met elkaar communiceert over de problemen, je conflicten en ruzies, maar dat ze daarvoor even haar gal spuwt bij derden en dr eitjes kwijt wil, meh boeit me geen flikker
Hij maakt haar zwart bij zijn vrienden. Dan ben je niet wijs als je daar mee door blijft gaan.
L2B's Mixcloud
pi_150044213
Als je hem terugneemt verdien je hem ook gewoon.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:16:42 #33
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150044377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Hij maakt haar zwart bij zijn vrienden. Dan ben je niet wijs als je daar mee door blijft gaan.
wat maakt dat uit? gaat ze met die vrienden om? heeft ze daar last van? wat maakt het uit wat zij over je denken? doe je geen oog meer dicht? wat een aanstellerij.. ik zie het hele probleem niet. wel veel gebakken lucht
🐄🌳
pi_150044410
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:16 schreef Steef121 het volgende:

[..]

wat maakt dat uit? gaat ze met die vrienden om? heeft ze daar last van? wat maakt het uit wat zij over je denken? doe je geen oog meer dicht? wat een aanstellerij.. ik zie het hele probleem niet. wel veel gebakken lucht
Je weet dan dat hij geen reet om haar geeft, anders zou hij zich niet zo gedragen.
L2B's Mixcloud
pi_150044417
HaHa ja Steef121 we weten hoe jij erover denkt en dat is ook je goed recht! Zoals ik al zei als jij het wil accepteren dan moet je dat zeker doen, maar dat betekent niet dat ik het recht niet heb met dit soort dingen te zitten..
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:25:34 #36
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150044724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Je weet dan dat hij geen reet om haar geeft, anders zou hij zich niet zo gedragen.
wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn geweest dat hij dergelijke gesprekken voerde..
nogmaals zoveel gebakken lucht, niet normaal meer.
🐄🌳
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:26:01 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150044742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:17 schreef KirstenDC het volgende:
HaHa ja Steef121 we weten hoe jij erover denkt en dat is ook je goed recht! Zoals ik al zei als jij het wil accepteren dan moet je dat zeker doen, maar dat betekent niet dat ik het recht niet heb met dit soort dingen te zitten..
Je komt over als een intelligent persoon en ik denk dat je zelf ook wel weet dat je beter verdiend, iemand die je met respect en genegenheid behandeld.

Denk je dat hij echt zal veranderen? Of dat hij dat gewoon zegt zodat je hem weer terug neemt?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150044801
Ik denk dat hij het gewoon zegt zodat ik hem weer terug neem, en niet eens omdat hij perse met mij wil samen zijn, maar omdat hij het wel lekker makkelijk vond hoe het was allemaal..
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:29:15 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150044882
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:25 schreef Steef121 het volgende:

[..]

wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn
troost, aandacht en begrip door je vriendin voor van alles uit te maken? Dan zou je bij mij weinig troost en begrip krijgen.
wel aandacht, maar niet de aandacht die je zoekt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:29:54 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150044922
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:27 schreef KirstenDC het volgende:
Ik denk dat hij het gewoon zegt zodat ik hem weer terug neem, en niet eens omdat hij perse met mij wil samen zijn, maar omdat hij het wel lekker makkelijk vond hoe het was allemaal..
Dan weet je al voldoende toch?
pi_150044937
Dit kan toch niet waar zijn? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150045009
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jup, door de zure appel heen en klaar ermee... Inderdaad mn aandacht investeren in leuke gasten die met respect omgaan met mij en onze relatie. Ik wilde gewoon het gevoel hebben dat ik het van alle mogelijke kanten had bekeken, en vreemden op een forum zijn natuurlijk lekker objectief :)
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:31:48 #43
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_150045022
quote:
wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn
Een beetje man heeft toch geen behoefte aan troost een aandacht, dan had hij lekker een vrouw moeten worden. Ik vind dat je daar als man gewoon boven moet staan. Als je ruzie met je vriendin hebt dan pleur je je telefoon neer en ga je lekker een rondje rennen of pils drinken ipv je vriendin omlaag halen en de aandachtshoerige dramaqueen uithangen tegenover je vrienden.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:34:20 #44
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150045140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:31 schreef KirstenDC het volgende:

[..]

[..]

Jup, door de zure appel heen en klaar ermee... Inderdaad mn aandacht investeren in leuke gasten die met respect omgaan met mij en onze relatie. Ik wilde gewoon het gevoel hebben dat ik het van alle mogelijke kanten had bekeken, en vreemden op een forum zijn natuurlijk lekker objectief :)
Dat snap ik ook, ik wens je heel veel sterkte en succes!
pi_150045316
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat snap ik ook, ik wens je heel veel sterkte en succes!
Ja thanks :) Komt vast wel goed allemaal.. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik een weloverwogen keuze heb gemaakt :P
pi_150045324
quote:

[..]

wat een onzin, hij wil gewoon troost, aandacht, begrip hebben, iets wat hij op dat moment onmogelijk van zijn vriendin kan krijgen. dat doet niets af aan het feit of hij van haar houdt of niet, tenzij hij daarna handelt en op veroveringstocht gaat. mevrouw in kwestie had geen benul, tot ze ongevraagd de telefoon van haar aandachtshoerige vriend onder de loep nam(way to go) en daarvoor er dus helemaal niks van merkte. en die keer dat ze het zag, zal vast niet de eerste keer zijn geweest dat hij dergelijke gesprekken voerde..
Jij bent echt voetveeg in jouw relatie he? _O-
pi_150045369
Ik ben vaak wel een voorstander van het geven van een tweede kans aan iemand, maar dit is wel een enorme klootzak zeg. Je verdient beter.
Incelfrikandel
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:39:21 #48
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150045381
Wat een lul. Ook meteen naar een ander meisje stappen. :') Zegt eigenlijk alweer genoeg.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150045490
quote:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken, je hebt absoluut gelijk.
L2B's Mixcloud
pi_150045500
:')
L2B's Mixcloud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')