Afkickenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Godeverdomme. Een rapnummer met de boodschap dat je moet stoppen met spaghetti met kaas eten.
Die sandwiches zagen er wel lekker uit inderdaad!quote:Op maandag 2 maart 2015 22:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik krijg trouwens wel honger van dit programma
Eet alleen witte boterham met hagelslag. Al sinds hij 4 is of zoquote:Op maandag 2 maart 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Die sandwiches zagen er wel lekker uit inderdaad!
Heb het begin gemist. Wat was er met die jongen die die sandwiches niet durfde te eten?
Huh dan heeft hij geen tanden meer over denk ik. Wel raar dat zijn ouders dat toelieten trouwens.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Eet alleen witte boterham met hagelslag. Al sinds hij 4 is of zo
Die eet alleen maar wit brood met hagelslag. Sinds z'n vierde. Vader overleden, uit leger gestapt, zware tijd etc. Maar in tegenstelling tot de spaghettimetkaaseter is hij wel wat serieuzer met het programma bezig.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Die sandwiches zagen er wel lekker uit inderdaad!
Heb het begin gemist. Wat was er met die jongen die die sandwiches niet durfde te eten?
Het is geen kaas-aflevering.. Hij (blank) hagelslag, die (donkere) meid kaas... Om het niet racistisch te makenquote:Op maandag 2 maart 2015 22:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Die eet alleen maar wit brood met kaas. Sinds z'n vierde. Vader overleden, uit leger gestapt, zware tijd etc. Maar in tegenstelling tot de spaghettimetkaaseter is hij wel wat serieuzer met het programma bezig.
Kaasje er op?quote:
Lekkere chick? Wut.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:34 schreef Beursaap het volgende:
Hoe kan zo'n kalende anorexia patient zo'n lekker chick als vriendin hebben?? De wereld is vreemd![]()
Ik dacht dat ik de enige was.quote:
Zapte er laatst langs en bleef uit verbazing hangen.quote:Bizarre Eters - Afl. 5
De twintigjarige Daan geniet volop van het leven, maar heeft een probleem: hij eet al zijn hele leven elke avond soep en geen vaste voeding. Hoewel hij al zijn voedingsstoffen binnenkrijgt, is hij het helemaal zat om smoesjes te verzinnen waarom hij nooit met zijn vrienden mee kan naar etentjes. Fleur is twintig jaar en eet nooit groente en fruit. Ook durft ze geen maaltijd te eten die door iemand anders is bereid. Haar vaste avondmaaltijd is een frikandel met aardappels of patat en als ze uit eten gaat, bestelt ze altijd het kindermenu. Haar omgeving vindt het gedrag van Fleur enorm kinderachtig.
mwa ik geloof wel dat het echt is, niet met acteurs ofzo.quote:
Godver die Fleur heeft een fijne stem. Verder wordt ik er niet warm van, traantjes en huilie huilie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef Fylax het volgende:
De 20-jarige Fleur heeft al regelmatig een kleurplaat in een restaurant gekregen omdat ze in restaurants altijd het kindermenu bestelt. Ze eet namelijk het allerliefst frikandel omdat dit ‘veilig’ eten is. Van nieuw voedsel krijgt Fleur paniekaanvallen en slechts enkele producten komen door haar eigen keuring.
wtf, die vrouw was 33? Ze lijkt inderdaad veel ouder.quote:
Met dat accent klink je ook altijd alsof je een iq van 60 hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel kut. Heb je een eetstoornis, krijg je dat kutaccent erbij.
Hello Karina..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eerst: dat ze er niet voor zorgen dat hij helemaal niet aan energydrank kan komen op die boerderij. Maar dit is natuurlijk beter, nu moet hij zelf beslissen het niet te drinken.
Het trauma van die vrouw kan ik wel begrijpen, als je als kindje bloedende stukken vlees ziet is dat een nachtmerrie. Moest aan silence of the lambs denken trouwens.
Welnee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
Het trauma van die vrouw kan ik wel begrijpen, als je als kindje bloedende stukken vlees ziet is dat een nachtmerrie. Moest aan silence of the lambs denken trouwens.
Pas de film gekeken, wat een baas is Hopkins.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
Nee zoom: hello clarice do you still hear the screaming of the lambs
Zoom wie?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
Nee zoom: hello clarice do you still hear the screaming of the lambs
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Witbrood en patat, wut
Ze bedoelen friet natuurlijk
Zoem weetquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Witbrood en patat, wut
Ze bedoelen friet natuurlijk
Voelde altijd als thuiskomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat een gezellig uurtje was dat altijdJammer dat het niet meer is...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:24 schreef Karina het volgende:
Ik ben 2 jaar ofzo best wel verslaafd geweest aan die zooi (dronk 2 a 3 blikjes per dagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:22 schreef zoem het volgende:
Tja, je kunt ook niet verwacht dan je in 1x van die energiedrank af bent. Je lichaam is gewend aan die hoge dosis cafeine en suikers. Als hij het nou eens cold turkey zou doen ben je binnen een week van die troep af
Ik vond ze na tijdje ook goor. Ik heb gewoon niet m,eer nieuwe besteldquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:41 schreef Disana het volgende:
Die nutridrinks zijn zo goor. Ik moest ze in het ziekenhuis ook drinken, maar ik ging ervan over mijn nek en verstopte de flesjes in mijn nachtkastje tot ik ze weg kon gooien.
Gelukkig, ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:50 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vond ze na tijdje ook goor. Ik heb gewoon niet m,eer nieuwe besteld
Nou bij die gast helpt het niet echt andersquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Nutridrink zijn wel caloriebommen, maar goor.
Ik snap eigenlijk niet hoe die knul in de uitzending eraan komt. Je krijgt dat toch alleen als je ziek bent?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Hij heeft ze wel op doktersadviesquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe die knul in de uitzending eraan komt. Je krijgt dat toch alleen als je ziek bent?
Als je niks meer eet en afvalt. Dan geven ze je dit, zodat je genoeg calorieen naast je maaltijden binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe die knul in de uitzending eraan komt. Je krijgt dat toch alleen als je ziek bent?
Dat vind ik wel een plausibele verklaring.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:54 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Als je niks meer eet en afvalt. Dan geven ze je dit, zodat je genoeg calorieen naast je maaltijden binnenkrijgt.
Hij wordt er niet dik vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:51 schreef F1gamer het volgende:
Ja idd maar je kunt ook vet rond je organen hebben en dat is nog veel gevaarlijker dan aan de buitenkant zeg maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:59 schreef roos85 het volgende:
Dat zij nog zo slank is met al die friet.
Aantal calorieën dat ze eet zal niet extreem hoog zijn met broodjes en patat zonder snacks of saus.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:59 schreef roos85 het volgende:
Dat zij nog zo slank is met al die friet.
herkenbare kop iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef Ace1 het volgende:
Die gast heeft ook in zo'n ander rtl programma meegedaan
Hij kwam me vaag bekend voor. Welk programma?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef Ace1 het volgende:
Zo'n programma dat een groep jongeren in een huis zit en gaan stappen.. Toen dronk hij ook al die drankjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij kwam me vaag bekend voor. Welk programma?
Ja iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is hij ook getest qua bloedwaarden etc.?
Hij ziet er uit alsof hij zo om kan vallen
Broccoliquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Broccoli is wel ranzig though, nog net eetbaar.
Zal wel een aandachtszoeker / acteur zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:05 schreef Ace1 het volgende:
Eet hij alleen koude gerechten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:27 schreef Sylvana het volgende:
Mijn vriend lust ook geen broccoli en opgewarmd eten. Zal ik hem ook maar opgeven?
Haha nee opnieuw opgewarmde dingen niet. Dus geen restjes enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eet hij alleen koude gerechten?
iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
van patat naar gebakken aardappelen
De laag olie in de pan was in elk geval niet zo dik dat er alsnog gefrituurd werdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
van patat naar gebakken aardappelen
Dan zeg je maar dat het vers is bereid.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha nee opnieuw opgewarmde dingen niet. Dus geen restjes enzo.
Gelukkig is dit troep niet allang vet voorgebakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:29 schreef -0- het volgende:
[..]
De laag olie in de pan was in elk geval niet zo dik dat er alsnog gefrituurd werd
Hij woonde bij zijn ouders in de achtertuin.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar haalt die gozer zn geld vandaan een nieuwe keuken huppa. Een huis toe maar
En werken neu.
Wat heeft ie voordat ie een uitkering kreeg gedaan..
Hij woont in het tuinhuisje van zn ouders hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waar haalt die gozer zn geld vandaan een nieuwe keuken huppa. Een huis toe maar
En werken neu.
Wat heeft ie voordat ie een uitkering heef gedaan..
Oow zo.heb ik gemist.sorry niks gezegdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij woont in het tuinhuisje van zn ouders hoor
Ja maar dat komt uit de fabriek en staan de e-nummers op de verpakking en is het geseald, dus daarom wel te vertrouwen zei hijquote:Op woensdag 3 februari 2016 00:41 schreef Skeletor. het volgende:
Die kerel was dus bang voor de toegevoegde stoffen aan het voedsel. Als er iets chemisch is en bol staat van de additieven, is het wel Nutridrink...
Daar stoorde ik me ook aan. Zeker in het geval van Jeroen. Vond dat ze erg denigrerend deden over het feit dat hij geen vlees wou eten. Die kerel heeft echt grote sprongen vooruit gemaakt en dan nog geven ze er een negatieve draai aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:41 schreef Metalfreak het volgende:
En ook dit seizoen stoor ik me weer aan dit programma. Het blijft heel oppervlakkig en gaat totaal niet in op de essentie van hun probleem. Ik hoop dat ze daar bij de deelnemers wel dieper op in gaan, maar dit is meer een "haha, kijk die idioten eens" programma. Er wordt ook totaal niet uitgelegd waarom ze voor een bepaalde aanpak kiezen.
Man, man, die logicaquote:Op woensdag 3 februari 2016 07:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja maar dat komt uit de fabriek en staan de e-nummers op de verpakking en is het geseald, dus daarom wel te vertrouwen zei hij
Je gaat zo'n kerel toch ook niet vlees voeren met het uitzicht op de levende versie van wat er op zijn bord ligt! Dat is ronduit crimineel. Zeker als je al een eetstoornis hebt. Ik hoop dat hij er geen trauma aan overgehouden heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2016 07:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar stoorde ik me ook aan. Zeker in het geval van Jeroen. Vond dat ze erg denigrerend deden over het feit dat hij geen vlees wou eten. Die kerel heeft echt grote sprongen vooruit gemaakt en dan nog geven ze er een negatieve draai aan.
zeker weten proef je datquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:30 schreef -0- het volgende:
[..]
Met dat vegetarisch gehakt proeft vrijwel niemand het verschil als het in een saus zit.
Ik kijk het nu. Heel apart idd.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Je gaat zo'n kerel toch ook niet vlees voeren met het uitzicht op de levende versie van wat er op zijn bord ligt! Dat is ronduit crimineel. Zeker als je al een eetstoornis hebt. Ik hoop dat hij er geen trauma aan overgehouden heeft.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:24 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Man, man, die logica. Zo zie je maar hoe goed Nutridrink voor je is.
Van binnen was ze alleen behoorlijk rot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 01:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]Hij zag er op het laatst al stukken gezonder uit.
Die meid vond ik er niet verkeerd uitzien, dat zag je niet aan dat ze al 10 jaar leefde op patat
Vond ik ook erg vreemd.. Ik hoef geen zicht op een varken te hebben als ik een speklapje zit te eten hoor. Laat staan voor iemand met een eettrauma.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:26 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Je gaat zo'n kerel toch ook niet vlees voeren met het uitzicht op de levende versie van wat er op zijn bord ligt! Dat is ronduit crimineel. Zeker als je al een eetstoornis hebt. Ik hoop dat hij er geen trauma aan overgehouden heeft.
Moeders lijkt me geen goede kokquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou dat eten ziet er ok niet smakelijk uit hoor. Sorry
Betere koks?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik heb betere gezien ..no offence..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee blaadjes sla wegspoelen met een slok colaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef zoem het volgende:
Ik snap niet dat het zo moeilijk is om in ieder geval iets te proeven. Dat braken lijkt soms zo overdreven.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Twee blaadjes sla wegspoelen met een slok cola
* zoem pakt er een stuk zelfgebakken cake bijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
ik heb niks lekkers om te snaaien in huis
Boterham met speculoosquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
Niks mis met groente uit blik maar bonenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:57 schreef luckass het volgende:
[..]
uit een pot/blik waarschijnlijkwant lekker makkelijk
net een stukje appeltaart opgewarmd in de oven met een dot slagroom eropquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
net een stukje appeltaart opgewarmd in de oven met een dot slagroom erop
Onbegrijpelijk hariboquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar wat eet ze dan normaal iedere avond?
Pizza, pannenkoeken, patat, van die Unox kant en klaar pasta..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar wat eet ze dan normaal iedere avond?
Pasta carbonequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pizza, pannenkoeken, patat, van die Unox kant en klaar pasta..
Wortel, broccoli, boerenkool, rode bieten, rode kool, er bestaat zoveel meerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
lekker toch, beter dan bloemkool
Oh dat was niet naar jou bedoeld, excuses. Maar naar die vrouwquote:
Lekker de darmen asfalterenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Verfikte ballen![]()
Omg die moeder doet haar best maar een kookcursus is een tip
Het is denk ik ook gewoon niet eetbaar. Zie ook de slappe boontjesquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Verfikte ballen![]()
Omg die moeder doet haar best maar een kookcursus is een tip
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:34 schreef zoem het volgende:
Een 18-jarige die zich gedraagt als een opstandige puber.
Bedankt he, nu heb ik trek in dezequote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 08:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Bedankt he, nu heb ik trek in deze
Nee voor dat soort klusjes neem je geen kinderen. Ik zeg ook niet dat je je kind meteen het hele huishouden moet laten doen. Maar ik ben wel van mening dat het belangrijk is om je kind zelfstandig te laten worden en mee te laten helpen ermee. Zo ben ik ook opgevoed en mijn neefje van 2 helpt bijv ook al mee met dingen opruimen/tafel dekken (pannenonderzetters en plastic dingen enzo natuurlijk). Vind ik niet meer dan logisch. Als je dat pas als student leert ben je erg verwend vind ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:12 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mwah, ik had op mijn 18e ook nog nooit iets gedaan behalve afwassen, en sorry dat ik het zeg maar voor dat soort klusjes heb je geen kinderen. Schoonmaken en kokenkomt wel als je student bent.. Bovendien heeft dat niet tot gevolg dat je kind alleen worstenbroodjes lust. Dat is het gevolg van de onkookkunsten van moeders en iets te weinig dwang.
Dat schoonmaken vroeg ik me ook af hoeveel die vrouw dat überhaupt zelf al deed want die wasmachine was echt te goor voor woorden.
Toen die jongen zei dat hij haar nog nooit met poetsdoek rond had zien lopen geloofde ik dat nog ook..
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:18 schreef vipergts het volgende:
Je moet die lui gewoon movieprep geven daarbij vergeleken is alles lekker. Wat mij betreft kan er wel wat meer dwang achter.
Ik vind het niet eens (meer) vies. Blijkbaar kan je zelfs dáár aan wennen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:18 schreef vipergts het volgende:
Je moet die lui gewoon movieprep geven daarbij vergeleken is alles lekker.
En dan pure siroop, geen water erbijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]dit is wel een domme opmerking.
Heeft niks met elkaar te maken. En ijskoud met siroop is het prima te doen.
Als je zoals in dat programma alleen worstenbroodjes of die noedelpakjes eet ben je in mijn ogen gewoon een aansteller en moet je aan tafel gezet worden met een bord groente voor je neus en pas weg als het op is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]dit is wel een domme opmerking.
Heeft niks met elkaar te maken. En ijskoud met siroop is het prima te doen.
Nou he? Een soort uitgehongerde hond die voor de vorm een vork gebruikt. Ik zou ook gelijk weer opstappenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef Michellee het volgende:
Als ik een date zou hebben en die zou eten zoals die worstenbroodjes jongen, zou ik meteen opstappen.
Hoe hij zijn vork vastpakt....en zijn eten prakt....![]()
![]()
![]()
Misschien nog wel erger dan elke dag 12 worstenbroodjes eten..
Vorige week ook al een dik kind. Treurig.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Die kleine is ook redelijk mollig aan het worden.
Ik heb nog wel een prei voor je liggenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:45 schreef F1gamer het volgende:
ik heb zin in wortel, maar geen wortel in huis
Dat is alleen lekker als je roerbaktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een prei voor je liggen
Nee niet echt; ik vind het vaak minachting van de kijker.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Hebben jullie die ondertiteling serieus nodig?
Het meest vieze wat ik ooit heb geproefd was andouillette (en ja dat is echt ranzig vies), maar kokhalzen? Nee hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:52 schreef zoem het volgende:
Dat gekokhals de hele tijd is vervelend. Alsof ze het aan willen dikken dat ze iets absoluut niet kunnen eten, terwijl het eigenlijk gewoon heel erg meevalt.
Even gegoogled, damnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het meest vieze wat ik ooit heb geproefd was andouillette (en ja dat is echt ranzig vies), maar kokhalzen? Nee hoor.
Dus ik snap dat ook nooit dat mensen gaan kokhalzen van eten, of drinken.
Ja echt irritant hoe ze praten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Hebben jullie die ondertiteling serieus nodig?
Ja vind ik dan weer net iets te ver gaan he.. die mensen eten al bijna niks, komen ze aan met zee duivel of zo.. Begin dan even met een gewoon simpel gebakken visje of zo.. denk ik dan.quote:
Inderdaad. Of de groenten die ze aan dat wordtrnbrood ventje lieten zien/proeven. Pastinaak, rettich en paksoi? Ik heen ook alleen nog maar paksoi gehad van die drie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:26 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ja vind ik dan weer net iets te ver gaan he.. die mensen eten al bijna niks, komen ze aan met zee duivel of zo.. Begin dan even met een gewoon simpel gebakken visje of zo.. denk ik dan.
Vissticks...?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:26 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ja vind ik dan weer net iets te ver gaan he.. die mensen eten al bijna niks, komen ze aan met zee duivel of zo.. Begin dan even met een gewoon simpel gebakken visje of zo.. denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |