Ik ga het traject van man naar vrouw inquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:33 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ga jij van man->vrouw of andersom?
Waarom zou je niet met een string op een boot kunnen staanquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ja, zolang jw niet met een string aan op een boot staat in amsterdam accepteer ik alles.
Dat bedoel ik ook met identiteit. Iemand die je bent, je kern. Niet de smaken die je later ontwikkelt e.d.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe kan je mensen niet accepteren vanwege hun keuzes, maar wel hun identiteit accepteren?
Ipv identiteit had je beter voor geaardheid oid kunnen gaan lijkt mij.
Dus je meent er geen kut van maar zegt het maar om in de rij mee te lopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:51 schreef eend112 het volgende:
Vind het echt tering ranzig maar onder idee "alles moet kunnen anno 2015" zal ik zeggen er geen problemen mee te hebben.
Nou nee, ik vind het vies maar dat staat los van mijn overtuiging dat iedereen moet doen waar hij of zij gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dus je meent er geen kut van maar zegt het maar om in de rij mee te lopen?
Wat heeft dat 'anno 2015' stuk er dan mee te maken? Zou je dat in 2010 niet gevonden hebben en mogelijk in 2016 ook niet? En waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het vies maar dat staat los van mijn overtuiging dat iedereen moet doen waar hij of zij gelukkig van wordt.
Het was niet zo serieus bedoeld mijn excusesquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat heeft dat 'anno 2015' stuk er dan mee te maken? Zou je dat in 2010 niet gevonden hebben en mogelijk in 2016 ook niet? En waarom?
Ah vooruit, dank voor de toelichtingquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was niet zo serieus bedoeld mijn excuses
Ingrijpende gevolgen op fysiek en geestelijk vlak heeft het zekerquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef selen het volgende:
Nee, God heeft je zo gemaakt en dit zijn onnodige veranderingen. Ik vind dat je je lichaam moet accepteren zoals het is, en niet je laten ombouwen of je lichaam laten vergiffen met allerlei hormonen.
Bovendien heeft het ingrijpende gevolgen op de fysieke en geestelijke gezondheid.
Niet altijd, sommige trans plegen zelfmoord na een transitie. (Bron:? Kan ik op dit moment niet vinden volgt zsm)quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ingrijpende gevolgen op fysiek en geestelijk vlak heeft het zeker. Praktisch alle trans* mensen die een transitie ondergaan zijn daarna veel gelukkiger en kunnen eindelijk in vrede met zichzelf verder leven in een prettig lichaam. Dit geluk straalt ook weer af op de omgeving.
Je weet trouwens dat hormonen in elk lichaam worden aangemaakt?
Precies. Sommigen. De zelfmoorden die trans* mensen plegen komen meestal doordat ze hun problematiek niet aan kunnen of durven pakken (dus nog voor een eventuele transitie).quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef selen het volgende:
[..]
Niet altijd, sommige trans plegen zelfmoord na een transitie. (Bron:? Kan ik op dit moment niet vinden volgt zsm)
Grapjas. Weet je wel wat ik studeer?
Mijn punt is dat ik veel meer weet over de fysiologie en pathologie van het menselijk lichaam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef Azorius het volgende:
[..]
Precies. Sommigen.
Ik studeer ook trouwens, je punt is?
Daar merk ik dan bar weinig van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef selen het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik veel meer weet over de fysiologie en pathologie van het menselijk lichaam.
Tja als jij de waarheid niet onder ogen wilt zienquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef Azorius het volgende:
[..]
Daar merk ik dan bar weinig van.
Hier hetzelfde. Zoals betweters die denken slimmer te zijn dan de gemiddelde medemens omdat ze sinds een paar maanden "studeren".quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik accepteer geen kutkarakters.
Of er nou een neger, Chinees of transgender omheen zit doet er dan niet toe.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:30 schreef selen het volgende:
[..]
Tja als jij de waarheid niet onder ogen wilt zen
Paar maanden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Zoals betweters die denken slimmer te zijn dan de gemiddelde medemens omdat ze sinds een paar maanden "studeren".
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:21 schreef selen het volgende:
[..]
Niet altijd, sommige trans plegen zelfmoord na een transitie. (Bron:? Kan ik op dit moment niet vinden volgt zsm)
Grapjas. Weet je wel wat ik studeer?
Deze houding is nou precies waarom ik een groot deel van de geneeskundestudenten niet uit kan staan. "Weet jij wel wat voor enorm verheven studie ik doe?" Newsflash: geneeskunde is niet moeilijk en je bent niet beter of slimmer dan anderen. Sterker nog, geneeskunde is weinig meer dan zes jaar lang keihard stampen en bikkelen. En aangezien je eind 2012 nog BMW studeerde kun je nu niet veel meer dan een tweedejaars geneeskunde zijn. Dus doe vooral niet zo hooghartig, je weet een stuk minder dan je denkt te wetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef selen het volgende:
[..]
Mijn punt is dat ik veel meer weet over de fysiologie en pathologie van het menselijk lichaam.
Ik doe beide studies zowel BMW als GNK. (((Geen 2e jaars) wou eerst stoppen, maar ben toch verder gegaan. ))quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:56 schreef pussywillow het volgende:
[..]
[..]
Deze houding is nou precies waarom ik een groot deel van de geneeskundestudenten niet uit kan staan. "Weet jij wel wat voor enorm verheven studie ik doe?" Newsflash: geneeskunde is niet moeilijk en je bent niet beter of slimmer dan anderen. Sterker nog, geneeskunde is weinig meer dan zes jaar lang keihard stampen en bikkelen. En aangezien je eind 2012 nog BMW studeerde kun je nu niet veel meer dan een tweedejaars geneeskunde zijn. Dus doe vooral niet zo hooghartig, je weet een stuk minder dan je denkt te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |