Ja zeker.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Studeur het volgende:
vwo afgerond, doe nu WO, moet ik dan ook op WO klikken?
Nou..quote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef erikkll het volgende:
Ik denk dat een discussieforum redelijk hoogopgeleide mensen trekt
Als je je verbaast over het niveau op fok moet je eens op een treinstation of een restaurant gaan werken. Dat heb ik jaren gedaan. Geloof mij, fok trekt redelijk hoogopgeleide mensen.quote:
Donder toch op manquote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu? Oh kijk fok eens een intellectuelensite zijn?![]()
Donder toch op man
iddquote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu? Oh kijk fok eens een intellectuelensite zijn?![]()
Donder toch op man
quote:Op maandag 10 december 2012 19:59 schreef BenjaminLinus het volgende:
Vmbo maar dan wel theoretische leerweg![]()
Vmbo kadergericht
Basisschool had er toen wel genoeg van.quote:Op maandag 10 december 2012 20:49 schreef Drietebuul het volgende:
WO pochtopic.
Laagopgeleiden schamen zich en posten niet.
Ik ben ook een groep 2 dropout.quote:Op maandag 10 december 2012 21:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Basisschool had er toen wel genoeg van.
Heb ik ook. Nu vul ik nog havo in omdat ik over anderhalf maand klaar ben met m'n mbo, dán vul ik mbo in.quote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef bulbjes het volgende:
Moet het perse de opleiding zijn waar je je diploma hebt behaald (of bezig bent die te behalen) of mag het ook je hoogst genoten opleiding zijn?
Ik heb opzich HBO niveau, maar door omstandigheden nooit afgemaakt. Weet nou nooit wat ik in moet vullen als ik dit soort vragen krijg![]()
Als het gaat om hoogste diploma weet ik ook nooit wat hoger is: HAVO of MBO.
Als ik HAVO invul denken ze dat ik nooit een vervolgopleiding heb gedaan (ik heb wel 2 MBO diploma's: een vervangend diploma en een stoomcursus MBO+), en als ik MBO invul denken ze dat ik geen HAVO-voorgrond heb....denk ik dan.
Wat vullen jullie in in zo'n geval(tis natuurlijk enigzins afhankelijk in welke context het gevraagd wordt, maar soms weet ik t echt niet).
wtf g kheb bleck berry ipod iphone jwz mi mangquote:Op woensdag 12 december 2012 13:47 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hoog geleiden verdienen lager dan laag geleiden. Dat is toch fokt op G.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |