abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150111465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:26 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Maar dat is iets anders. Met medicijnen probeer je je identiteit niet aan te passen.
Je identiteit heb je al, het verkeerde geslacht wordt aangepast.
pi_150111515
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:21 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Het gaat erom dat een trans niet makkelijk een volwaardig leven kan leiden. Seks en relaties horen daar nu eenmaal bij.
De transen die ik ken hebben gewoon relaties en kunnen ook seks hebben.

Wat ik me afvraag is wat je er vies aan vindt. Dat je het ingewikkeld of raar vindt kan ik tot op zekere hoogte begrijpen, maar vies snap ik niet zo.

Ben je ook tegen plastische chirurgie, borstvergrotingenbijvoorbeeld?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_150111566
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:27 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Ben jij een trans? Man naar vrouw neem ik aan?
Nee vrouw naar man, maar nooit in transitie gegaan (ik ben nu bijna 54 en toen ik jong was waren de mogelijkheden beperkt, zeker voor naar man, en niet zo bekend )dus ik heb nog een volkomen natuurlijke poes zoals jij dat noemt. Alleen ik ben een vent van binnen en gedraag me als een. Hoe zou dat voor jou voelen?

Ik ben trouwens homo, dus dat zou relaties byzonder ingewikkeld maken, maar ik ben aseksueel, en raad eens wat, er is leven zonder seks.
pi_150111616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef aquawoman het volgende:

[..]

De transen die ik ken hebben gewoon relaties en kunnen ook seks hebben.

Wat ik me afvraag is wat je er vies aan vindt. Dat je het ingewikkeld of raar vindt kan ik tot op zekere hoogte begrijpen, maar vies snap ik niet zo.

Ben je ook tegen plastische chirurgie, borstvergrotingenbijvoorbeeld?
Nou ja ik vind het gewoon geen fris idee. Het is voor mij dan niet echt een poes maar meer een stuk vlees met lippen en een opening.

En ik ben ook niet echt een fan van plastische chirurgie. Neppe tieten houd ik niet van. Ik heb ook wat onvolmaaktheden aan mijn lichaam maar die ga ik niet aanpassen met chirurgie. Dat vind ik een teken van grote zwakte.
Broederliefde.
pi_150111651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Nou ja ik vind het gewoon geen fris idee. Het is voor mij dan niet echt een poes maar meer een stuk vlees met lippen en een opening.

En ik ben ook niet echt een fan van plastische chirurgie. Neppe tieten houd ik niet van. Ik heb ook wat onvolmaaktheden aan mijn lichaam maar die ga ik niet aanpassen met chirurgie. Dat vind ik een teken van grote zwakte.
Wat is voor jou dan het verschil tussen een "echte poes"en een stuk vlees met lippen en een opening?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_150111684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik best begrijpen, een mens kán tevreden zijn met wat hij of zij heeft. Maar als je gevangen zit in een lichaam waar je afschuw van hebt zit dat even anders.
pi_150111739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Nee vrouw naar man, maar nooit in transitie gegaan (ik ben nu bijna 54 en toen ik jong was waren de mogelijkheden beperkt, zeker voor naar man, en niet zo bekend )dus ik heb nog een volkomen natuurlijke poes zoals jij dat noemt. Alleen ik ben een vent van binnen en gedraag me als een. Hoe zou dat voor jou voelen?

Ik ben trouwens homo, dus dat zou relaties byzonder ingewikkeld maken, maar ik ben aseksueel, en raad eens wat, er is leven zonder seks.
Er ontstaat kortsluiting in mijn hersenen. Je bent een vrouw naar man en toch homo. En als ik een een poes zou hebben dan zou ik zelfdoding overwegen (maar ik heb aanleg voor die neigingen, dus don't bother).

En ja, een leven zonder seks lijkt mij toch moeilijk. Maar als jij dat geen probleem vindt is dat helemaal prima. Maar komt dat dan niet gewoon doordat je geen pik hebt dat je aseksueel bent, heel eerlijk?
Broederliefde.
pi_150111776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik best begrijpen, een mens kán tevreden zijn met wat hij of zij heeft. Maar als je gevangen zit in een lichaam waar je afschuw van hebt zit dat even anders.
Ja oké, maar dat bedoel ik ook niet. Je gaat niet ineens knapper worden van geslachtsverandering. Dat is wel het doel bij plastische chirurgie. Dat is het verschil.
Broederliefde.
pi_150111942
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:35 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Er ontstaat kortsluiting in mijn hersenen. Je bent een vrouw naar man en toch homo. En als ik een een poes zou hebben dan zou ik zelfdoding overwegen (maar ik heb aanleg voor die neigingen, dus don't bother).

En ja, een leven zonder seks lijkt mij toch moeilijk. Maar als jij dat geen probleem vindt is dat helemaal prima. Maar komt dat dan niet gewoon doordat je geen pik hebt dat je aseksueel bent, heel eerlijk?
Nee. Het is niet belangrijk om een pik te hebben om seks te hebben hoor, daar zijn strap-ons en andere hulpmiddelen voor. ;)
De aseksualiteit komt door een aangeboren hormoonprobleem. Dat kan wellicht verholpen door hormoongebruik, vandaar dat ik dat medicijngebruik ook opgooide, dus het kan best zijn dat als ik wel in transitie zou gaan, ik wél seksueel zou worden.

Het is voor mij niet moeilijk, want er is geen verlangen. Het is moeilijk om een relatie te hebben, want anderen hebben gewoonlijk wel verwachtingen op dat gebied.
Maar ik ben niet iemand die maar half is tot er een partner bij komt. Ik ben ook volkomen happy in m´n eentje. Een partner kan wat toevoegen maar is niet noodzakelijk voor mij.
pi_150111945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Maar als ik vandaag of morgen als een vrouw wakker zou worden als een vrouw dan zou ik daar wel mee kunnen leven denk ik. Maar ik ben toch echt een heteroseksuele man
Broederliefde.
pi_150111951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:21 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Het gaat erom dat een trans niet makkelijk een volwaardig leven kan leiden. Seks en relaties horen daar nu eenmaal bij.
Niet mee eens.

Ik heb op het moment geen relatie en seksleven maar heb niet het idee dat ik iets mis.
pi_150111976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:35 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

En als ik een een poes zou hebben dan zou ik zelfdoding overwegen (maar ik heb aanleg voor die neigingen, dus don't bother).
Nou ja, dat vat het zo´n beetje samen voor een transgender. Die hebben dus die poes terwijl ze man zijn of een piemel terwijl ze vrouw zijn...en krijgen daar idd soms zelfmoordneigingen van, dus gaan ze er wat aan doen.
pi_150112009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Nee. Het is niet belangrijk om een pik te hebben om seks te hebben hoor, daar zijn strap-ons en andere hulpmiddelen voor. ;)
De aseksualiteit komt door een aangeboren hormoonprobleem. Dat kan wellicht verholpen door hormoongebruik, vandaar dat ik dat medicijngebruik ook opgooide, dus het kan best zijn dat als ik wel in transitie zou gaan, ik wél seksueel zou worden.

Het is voor mij niet moeilijk, want er is geen verlangen. Het is moeilijk om een relatie te hebben, want anderen hebben gewoonlijk wel verwachtingen op dat gebied.
Maar ik ben niet iemand die maar half is tot er een partner bij komt. Ik ben ook volkomen happy in m´n eentje. Een partner kan wat toevoegen maar is niet noodzakelijk voor mij.
Ik zie dat je je icoontje veranderd heb in 'man'. :)

Ik heb mijn icoontje ook veranderd omdat sommige mensen dachten dat ik een vrouw was hehehe
pi_150112026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Ik zie dat je je icoontje veranderd heb in 'man'. :)

Ik heb mijn icoontje ook veranderd omdat sommige mensen dachten dat ik een vrouw was hehehe
Ben jij ook al een vrouw naar man?
Broederliefde.
pi_150112056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

Ben jij ook al een vrouw naar man?
Ik ben geboren als man en ben gewoon een man.
pi_150112078
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Ik ben geboren als man en ben gewoon een man.
aii, het zal wel aan mij liggen
Broederliefde.
pi_150112181
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef VromeBroeder het volgende:

[..]

aii, het zal wel aan mij liggen
Foktechnisch. Ik had eens geroepen dat ik mijn ikoontje niet kon veranderen. Toen zei hij dat het wel kon en deed het even voor....en heeft het een tijd zo gelaten.
Wat niet kan is teruggaan naar neutraal als je eenmaal man of vrouw hebt gekozen.

Maar goed we dwalen af.
Wel blij dat voor het einde van het topic de sfeer een stuk aangenamer is geworden.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 14:59:55 #293
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_150112471
Ja, maar ben het niet eens met ze.
pi_150112547
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef xzaz het volgende:
Ja, maar ben het niet eens met ze.
Waarmee niet?
(she/her)
  vrijdag 27 februari 2015 @ 15:02:42 #295