quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef xaban06 het volgende:
Maakt hij nou adana in een broodrooster
Na verhuizing inshallahquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kebap it is, maar is goed, wanneer?
Hadi laquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens echt koken ofzo?Reken maar op kritiek van mij op je kanaal. Waar gaat het heen met deze wereld?!?!?!
wat ging jij laatst ook alweer in een pan bakken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
wat lan. er is een grillpost op mijn blog. bitch.
'Akıllı ızgara' blijkbaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef xaban06 het volgende:
Maakt hij nou adana in een broodrooster
https://www.google.nl/sea(...)ll%C4%B1+%C4%B1zgara.quote:Adana kebap yapmak için kalın çekilmiş kebaplık kıymaya kullanmak gerekir. Kıymaya ince doğranmış kırmızı acı biber, pul biber ve tuz eklenip yoğrulur. Kıymalar elle şekil verilerek şişlere yerleştirilir. Önceden ısıtılmış akıllı ızgaranın su haznesine yaklaşık bir su bardağı kadar su eklenir ve şişler 8-10 dakika pişmeye bırakılır.
Dat is anders en JIJ hebt ook een grillpan en JIJ was toen jaloers op mijn post dus plzzz.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
wat ging jij laatst ook alweer in een pan bakken?
Maar wat was het?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is anders en JIJ hebt ook een grillpan en JIJ was toen jaloers op mijn post dus plzzz.
Alleen chest ja tochquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je ook een aangename vertelstem en -houding? Of ga je alleen maar je handen laten zien?
Echt een bitches eh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Deuce92 het volgende:
Al die zogenaamde culinaire elitisten hier...
Neerkijken op mensen die een gerechtje net iets anders bereiden...
Niet-Adanalılar die Adana kebap, şalgam, şırdan en zo maken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]!!!!
Zeker weer zo'n domme Istanbullu die denkt dat die kan koken.
ECHT HE. GO home!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Niet-Adanalılar die Adana kebap, şalgam, şırdan en zo maken.
Echt hè.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt een bitches eh.. Zomaar deze Deucepimp minderwaardig laten voelen.
Straks heb je de Amerikaanse griepquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
Uhg ik ben verkouden maar er komt niks uit mijn neus. Daarentegen zit mijn hoofd zo verstopt dat bij iedere beweging die ik maak hij pijn doet en bonkt. Ik denk dat ik morgen langs de huisarts ga. De laatste keer was volgens mij 10 jaar geleden.![]()
Kut Sinutistis of hoe je het ook schrijft..
Nee, dat is te lang geleden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Straks heb je de Amerikaanse griep
Ik heb je een goede neusspray aangeraden, ama dinleyen kim. Çekersin iste böyle.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
Uhg ik ben verkouden maar er komt niks uit mijn neus. Daarentegen zit mijn hoofd zo verstopt dat bij iedere beweging die ik maak hij pijn doet en bonkt. Ik denk dat ik morgen langs de huisarts ga. De laatste keer was volgens mij 10 jaar geleden.![]()
Kut Sinutistis of hoe je het ook schrijft..
Ik heb al uitgelegd waarom dat niet helpt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb je een goede neusspray aangeraden, ama dinleyen kim. Çekersin iste böyle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je zei dat je een chronische ontsteking hebt, maar dat betekent niet dat je de symptomen hiermee voor eventjes niet zou kunnen verzachten en tenminste fatsoenlijk kunt ademhalen door je neus wanneer je er weer mee te maken krijgt. Dit is namelijk precies waar die spray voor is, een ontstekingsremmer voor de bijholten en neusslijmvlies. Dat heb ik je toen ook verteld volgens mij. Ama sen bilirsin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb al uitgelegd waarom dat niet helpt.
Don't mess with arab food.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Deuce92 het volgende:
Al die zogenaamde culinaire elitisten hier...
Neerkijken op mensen die een gerechtje net iets anders bereiden...
Stockholm syndroom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:17 schreef Crip het volgende:
Deze Turkse chick is geweldig. Waarom ben ik niet eerder weggegaan bij die man
zou je scharenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:17 schreef Crip het volgende:
Ik zeg dat mijn neusschot scheef staat waardoor slijm niet naar beneden loopt en ik als gevolg last krijg van ontstekingen. Ik kan prima ademhalen momenteel. Maar dat is omdat alles vastzit in mijn hoofd en niet naar beneden komt, wat het wel zou moeten doen. Als die spray op een of andere wonderbaarlijke manier mijn neus recht krijgt en het snot weer uit mijn neus kan lopen dan probeer ik hem graag?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, je zei dat je een chronische ontsteking hebt, maar dat betekent niet dat je de symptomen hiermee voor eventjes niet zou kunnen verzachten en tenminste fatsoenlijk kunt ademhalen door je neus wanneer je er weer mee te maken krijgt. Dit is namelijk precies waar die spray voor is, een ontstekingsremmer voor de bijholten en neusslijmvlies. Dat heb ik je toen ook verteld volgens mij. Ama sen bilirsin.
turkaibirquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:17 schreef Crip het volgende:
Dan begint het pas spannend te wordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oké, nu begint het een beetje eng te worden.
Dat van je neusschot wist ik niet, maar dit middeltje (Budesonide) is wel effectief bewezen bij behandeling van mensen met chronische sinusitis...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg dat mijn neusschot scheef staat waardoor slijm niet naar beneden loopt en ik als gevolg last krijg van ontstekingen. Ik kan prima ademhalen momenteel. Maar dat is omdat alles vastzit in mijn hoofd en niet naar beneden komt, wat het wel zou moeten doen. Als die spray op een of andere wonderbaarlijke manier mijn neus recht krijgt en het snot weer uit mijn neus kan lopen dan probeer ik hem graag?
Ik wil dat al tijd lang etenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef xaban06 het volgende:
Hebben jullie wel eens wagyu vlees gegeten? Smaakt het echt zoveel beter?
Ja, en ik wil de originele. En wat je hier koopt is vaak niet 100% maar namaakquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar? Gewoon niet aan toegekomen of?
Namaak? Bedoel je hier gefokt en niet in Japan oid? Want je maakt niet even vlees naquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, en ik wil de originele. En wat je hier koopt is vaak niet 100% maar namaak
Nee, ik bedoel met rubber uit een 3d printerquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Namaak? Bedoel je hier gefokt en niet in Japan oid? Want je maakt niet even vlees na
Dat loeiheet en snel koken lukt mij niet altijd, brand gelijk aan. Hoe doe jij dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
omgggggggggg mijn stirfry is zo lekker alsof ik bij de wok zit te eten
Je moet alles voorbereid hebben en gewoon snel zijn en gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat loeiheet en snel koken lukt mij niet altijd, brand gelijk aan. Hoe doe jij dat?
Zo verbrand mijn kip dus altijd. Voordat groente gaar is is mijn kip al verbrand. Of jij doet niet loeiheet koken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet alles voorbereid hebben en gewoon snel zijn en gaan.
Blijven roeren en niet stoppen met roeren. Denk aan dingen zoals knoflook en saus niet meteen toevoegen want dn verbrand het. Doe eerst vlees/vis en dan hardste groente die je hebt en dan zo afwerken. Want als je al je groente tegenlijk doet dan is de rest al verbrand terwijl iets nog niet gaar is.
Verbranden bij wok is moeilijk juist. De gewone kookpitten zijn heel vaak niet groot genoeg om goed te kunnen wokken. Die gaspitten bij de woktoko'squote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet alles voorbereid hebben en gewoon snel zijn en gaan.
Blijven roeren en niet stoppen met roeren. Denk aan dingen zoals knoflook en saus niet meteen toevoegen want dn verbrand het. Doe eerst vlees/vis en dan hardste groente die je hebt en dan zo afwerken. Want als je al je groente tegenlijk doet dan is de rest al verbrand terwijl iets nog niet gaar is.
Dan kun je je groente blancheren voordat je het toevoegd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zo verbrand mijn kip dus altijd. Voordat groente gaar is is mijn kip al verbrand. Of jij doet niet loeiheet koken?
HUH dit is gewoon in mijn dorp.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Che_ het volgende:
http://www.wagyu-farm.nl/wie-zijn-wij/
ik had ooit gelezen dat wagyu buiten japan niet eens verkocht mag worden
pak zelden de wok is kut schoonmaken en zwaar. Pak gewoon een dikke grote diepe pan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verbranden bij wok is moeilijk juist. De gewone kookpitten zijn heel vaak niet groot genoeg om goed te kunnen wokken. Die gaspitten bij de woktoko'solie knettert al gelijk nadat ze het in de pan gooien..direct direct
Hhh srs? Koop en test ff voor me en laat me weten hoe en watquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HUH dit is gewoon in mijn dorp.
Jaaa vaag man dit wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hhh srs? Koop en test ff voor me en laat me weten hoe en wat
Dat is net zoiets als burger uit oven of kabab/shashlick in een koekenpanquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
pak zelden de wok is kut schoonmaken en zwaar. Pak gewoon een dikke grote diepe pan.
En gewoon hoogste vuur
Nee hoor. Je bereikt toch nooit het effect dat een wok heeft zonder de juiste grote pitten te hebben. Een grote pan met hoge zijkanten verdeeld de warmte even veel als een wok op zo'n pitje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als burger uit oven of kabab/shashlick in een koekenpan
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bereikt toch nooit het effect dat een wok heeft zonder de juiste grote pitten te hebben. Een grote pan met hoge zijkanten verdeeld de warmte even veel als een wok op zo'n pitje.
Is dat een ja?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa vaag man dit wist ik helemaal niet.
ja drm grote pitjequote:Op woensdag 25 februari 2015 18:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bereikt toch nooit het effect dat een wok heeft zonder de juiste grote pitten te hebben. Een grote pan met hoge zijkanten verdeeld de warmte even veel als een wok op zo'n pitje.
Ja maar die grote pitten waar ze traditioneel mee wokken raken de vlammen ook echt de zijkant. Onmogelijk op de pitjes die we op het fornuis hebben tenzij je op zo'n gasbrander ding gaat koken.quote:
Gierigquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zie andere post. Buitenland en zo. Gaat 'm niet worden.
met een grote wokpan nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar die grote pitten waar ze traditioneel mee wokken raken de vlammen ook echt de zijkant. Onmogelijk op de pitjes die we op het fornuis hebben tenzij je op zo'n gasbrander ding gaat koken.
Snij een ui en maak er een omelet met kaas (en tomatenpuree en suçuk) mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg dat mijn neusschot scheef staat waardoor slijm niet naar beneden loopt en ik als gevolg last krijg van ontstekingen. Ik kan prima ademhalen momenteel. Maar dat is omdat alles vastzit in mijn hoofd en niet naar beneden komt, wat het wel zou moeten doen. Als die spray op een of andere wonderbaarlijke manier mijn neus recht krijgt en het snot weer uit mijn neus kan lopen dan probeer ik hem graag?
Weggevlucht voor mij natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:38 schreef Che_ het volgende:
Waar is kb eigenlijk die ouwe knakenpoetser
Ik moet van mijn moeder honing en zwarte peper eten nu.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Snij een ui en maak er een omelet met kaas (en tomatenpuree en suçuk) mee.
Ik zou het gewoon bij een ui houdenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet van mijn moeder honing en zwarte peper eten nu.![]()
![]()
Suçuk? Ben je Nederlander ofzo?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Snij een ui en maak er een omelet met kaas (en tomatenpuree en suçuk) mee.
Nee, maar wel dyslectisch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Suçuk? Ben je Nederlander ofzo?
Stimorolquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt zo Hollands over met je non-humor.
Probeer eens goed goed goed pittig te eten. Als ik pittig eet moet ik namelijk altijd snotteren en komt die shit vrij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil chocomel drinken maar ben bang dat het mijn verkoudheid gaat verslechteren. Totaal niet logisch maar ik durf niet.![]()
Ik heb vanochtend per ongeluk te veel aci biber over mijn eten gedaan. Mijn mond brandt nog steeds.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens goed goed goed pittig te eten. Als ik pittig eet moet ik namelijk altijd snotteren en komt die shit vrij.
Heb net makarna gemaakt. Uzerine bol bol jalapeno's attim, mijn mond brandt nu. Mijn keel ook. Mijn maag voel ik ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend per ongeluk te veel aci biber over mijn eten gedaan. Mijn mond brandt nog steeds.
HARAY HARAY MEN TURKEM.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:27 schreef GenusButeo het volgende:
Het zit je niet mee vandaag, Zel.
Dit is Iran niet. En beter reageer je op mijn appjes.quote:
Ik ben echt whapp moe de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit is Iran niet. En beter reageer je op mijn appjes.
Dont care.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt zo Hollands over met je non-humor.
Hoe kan datquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend per ongeluk te veel aci biber over mijn eten gedaan. Mijn mond brandt nog steeds.
Ne diyon sen ya...quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:45 schreef xaban06 het volgende:
Ik kwam dit tegen, zou hij dit echt gezegd hebben? Best wel grof.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Borte, zit jij in de redactie bij Turks.nl? Ze plaatsen net dit...
https://www.facebook.com/video.php?v=1063988033615221
Hhahahaahquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Borte, zit jij in de redactie bij Turks.nl? Ze plaatsen net dit...
https://www.facebook.com/video.php?v=1063988033615221
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, die zie ik voor het eerst. Maar ik ben sowieso geen fan van biber tursus.
[..]Nee.
Maar ik ben meer van de 'euwhkeydan' ipv BANA NE.
WAT is ZIJ enthousiast ZEGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |