Wat heeft het meenemen van een vriend/vriendin te maken met respect?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Respect tonen aan je grotere hoort ook bij de opvoeding.

Geen idee, was het vervolgen de gewoonte als dat zo was vraag ik mij dan af.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Was in Turkije het beledigen van de president ooit legaal?

Want je neemt je scharrel natuurlijk mee om huiswerk te maken...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ouders vonden studeren voor ons altijd heel belangrijk. Samen huiswerk maken in slaapkamer vonden ze geen probleem.

Maak yt filmpjequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij staat al klaar, moet alleen nog een paar dingen editten. Ik haat schrijven zo erg he.

Omdat het mijn huis is :pquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft het meenemen van een vriend/vriendin te maken met respect?

Wat Che zegt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij staat al klaar, moet alleen nog een paar dingen editten. Ik haat schrijven zo erg he.

quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat Che zegt.
Gewoon beetje tiet laten zien, en dan die YouTube money binnenharken.

Dus je hebt liever dat je zoon/dochter buiten afspreekt in plaats van in je huis, zodat je er alsnog een beetje invloed op hebt?quote:

Haahaaayquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maak eentje met de perfecte adana dan.

In een french maid dressquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat Che zegt.
Gewoon beetje tiet laten zien, en dan die YouTube money binnenharken.

Kebap it is, maar is goed, wanneer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haahaaay
Je had geen betere kunnen zeggen. Kabab nr1

Niet eens echt koken ofzo?quote:
 Reken maar op kritiek van mij op je kanaal. Waar gaat het heen met deze wereld?!?!?!
 Reken maar op kritiek van mij op je kanaal. Waar gaat het heen met deze wereld?!?!?!

wat lan. er is een grillpost op mijn blog. bitch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:18 schreef Che_ het volgende:
de ware kunst van het grillen
Niet die gebakken koekenpanshit van borte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |