Wat heeft het meenemen van een vriend/vriendin te maken met respect?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Respect tonen aan je grotere hoort ook bij de opvoeding.
Geen idee, was het vervolgen de gewoonte als dat zo was vraag ik mij dan af.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Was in Turkije het beledigen van de president ooit legaal?
Want je neemt je scharrel natuurlijk mee om huiswerk te maken...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ouders vonden studeren voor ons altijd heel belangrijk. Samen huiswerk maken in slaapkamer vonden ze geen probleem.
Maak yt filmpjequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij staat al klaar, moet alleen nog een paar dingen editten. Ik haat schrijven zo erg he.
Omdat het mijn huis is :pquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft het meenemen van een vriend/vriendin te maken met respect?
Wat Che zegt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij staat al klaar, moet alleen nog een paar dingen editten. Ik haat schrijven zo erg he.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat Che zegt.
Gewoon beetje tiet laten zien, en dan die YouTube money binnenharken.
Dus je hebt liever dat je zoon/dochter buiten afspreekt in plaats van in je huis, zodat je er alsnog een beetje invloed op hebt?quote:
Haahaaayquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maak eentje met de perfecte adana dan.
In een french maid dressquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat Che zegt.
Gewoon beetje tiet laten zien, en dan die YouTube money binnenharken.
Kebap it is, maar is goed, wanneer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Haahaaay
Je had geen betere kunnen zeggen. Kabab nr1
Niet eens echt koken ofzo?quote:
wat lan. er is een grillpost op mijn blog. bitch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:18 schreef Che_ het volgende:
de ware kunst van het grillen
Niet die gebakken koekenpanshit van borte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |