Probeer eens goed goed goed pittig te eten. Als ik pittig eet moet ik namelijk altijd snotteren en komt die shit vrij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil chocomel drinken maar ben bang dat het mijn verkoudheid gaat verslechteren. Totaal niet logisch maar ik durf niet.

Ik heb vanochtend per ongeluk te veel aci biber over mijn eten gedaan. Mijn mond brandt nog steeds.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer eens goed goed goed pittig te eten. Als ik pittig eet moet ik namelijk altijd snotteren en komt die shit vrij.

Heb net makarna gemaakt. Uzerine bol bol jalapeno's attim, mijn mond brandt nu. Mijn keel ook. Mijn maag voel ik ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend per ongeluk te veel aci biber over mijn eten gedaan. Mijn mond brandt nog steeds.

HARAY HARAY MEN TURKEM.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:27 schreef GenusButeo het volgende:
Het zit je niet mee vandaag, Zel.

Dit is Iran niet. En beter reageer je op mijn appjes.quote:

Ik ben echt whapp moe de laatste tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dit is Iran niet. En beter reageer je op mijn appjes.
 Ik doe dadelijk reageren. x
 Ik doe dadelijk reageren. x

Dont care.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij komt zo Hollands over met je non-humor.

Hoe kan datquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend per ongeluk te veel aci biber over mijn eten gedaan. Mijn mond brandt nog steeds.

Ne diyon sen ya...quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:45 schreef xaban06 het volgende:
Ik kwam dit tegen, zou hij dit echt gezegd hebben? Best wel grof.
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Borte, zit jij in de redactie bij Turks.nl? Ze plaatsen net dit...
https://www.facebook.com/video.php?v=1063988033615221
 Nee.
 Nee. 

Hhahahaahquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Borte, zit jij in de redactie bij Turks.nl? Ze plaatsen net dit...
https://www.facebook.com/video.php?v=1063988033615221

quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, die zie ik voor het eerst. Maar ik ben sowieso geen fan van biber tursus.
[..]Nee.
Maar ik ben meer van de 'euwhkeydan' ipv BANA NE.

WAT is ZIJ enthousiast ZEGquote:
 ja. Maar niet zo irritant dat ik haar de keel wil doorsnijden.
 ja. Maar niet zo irritant dat ik haar de keel wil doorsnijden.

Ik hou het toch maar weer bij perzik en groen.
 Ik hou het toch maar weer bij perzik en groen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |