Eenmaal de batterijen en lader binnen en je kan ermee knallenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Het begint bij een mech mod en een volgende dripper. Het gaat dan verder via een vapor flask naar een kayfun v4.
Als consequentie aan de mech mod zit natuurlijk een lader met en paar batterijen.
 .
.  

zorg je wel dat je ze de eerste keer helemaal vol laadt?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Eenmaal de batterijen en lader binnen en je kan ermee knallen
Wel mooi. Krijg net fasttech melding van shipment binnen, geheel met foto erbij. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Ook pakketje met mount baker sample liquids binnen,.. We kunnen weer klooien vanavond
Wat zijn er nog voor andere tips over dat DIY liquids mengen? Meer dan wat ik zo bondig omschrijf kan ik niet vinden en zo is het wel heel simpel !!

80/40 VG/PG? Je bedoelt vast 80/20 en VG is heel dik dus lastiger om in een spuit te krijgen. PG is een betere smaakdrager weer dan VG maar deze laatste is weer dikkere wolken. Ik ben daarom begonnen met 50/50-verhouding. En je nicotine?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:53 schreef KNAK het volgende:
Noem eens wat op waar je om zit te springen.
Ik heb een onbezonnen bui boven me hangen en wil dus 100ml 80/40 vg/pg gaan bestellen met daarbij pink spot aroma, gewoon om het te proberen.
Fruit en zoetigheid hoeven niet dagen lang te steepen volgens zeggen, dit is meer voor de drank/tabak liquids. Enige wat een beetje lastig is, is de dosering daar je dan je verschillende vg pg hebt en dat niet alle liquids hetzelfde zijn en de een 15% moet, de ander 25, of zelfs minder dan 10%
Voor die 20 EUR is het het proberen wel waard

bepaalde sites hebben indicaties vermeldt ober
  bepaalde sites hebben indicaties vermeldt ober 

;
 ; 

Tuurlijk lukt het, je kan ook 100VG, ik bedoel alleen voor het mengen, met spuitjes enzo, dat het lastiger is. Je begrijpt natuurlijk wel dat verzwakken lastiger is dan versterken en bijv. tabaksaroma's hebben dus 'eigenlijk' een tijdje nodig om te rijpen qua smaak dus dat maakt het wel tricky om je perfecte mix te vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:38 schreef KNAK het volgende:
Dank voor de informatie over zowel batterijen als die proef liquids. Als dat van pink spot aanwezig is ga ik dat zeker bestellen.
Wat batterijen betreft , deze ga ik bestellen en zullen aankomen nog voor fasttech aankomt , Voor het laden zal ik nog wel wat vragen erover stellen
Het is 3mg nicotine wat ik wil hebben En ja, 20 pg. Ik weet dat vg dik is , maar 20 en natuurlijk de aroma , en dit dan in een dripper, dat zou moeten kunnen lukken. Of niet,.. Trial en error begint hier dan albepaalde sites hebben indicaties vermeldt ober
% mixen , dat aanhouden en dan je eigen smaak erop los laten ... Je kan altijd bij gooien, verzwakken indien nodig
 Maar goed, als het te dampen is dan is het te dampen
  Maar goed, als het te dampen is dan is het te dampen   

true, like it verrie muts, nu nog uitvogelen of het glas of acryl is, dan weet ik op ik hem kan opborenquote:
 mooi dingegie idd
 mooi dingegie idd  Vind die hele dripper wel mooi, maar tis een beetje jammer dat hij tegenvalt in het gebruik. Heb hem zelfs al eens in een winkelmandje gehad, maar niet gekauft.
 Vind die hele dripper wel mooi, maar tis een beetje jammer dat hij tegenvalt in het gebruik. Heb hem zelfs al eens in een winkelmandje gehad, maar niet gekauft. 

volgens de beschrijving op fasttech, is de driptip van glas.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
true, like it verrie muts, nu nog uitvogelen of het glas of acryl is, dan weet ik op ik hem kan opborenmooi dingegie idd
Vind die hele dripper wel mooi, maar tis een beetje jammer dat hij tegenvalt in het gebruik. Heb hem zelfs al eens in een winkelmandje gehad, maar niet gekauft.
Groot voordeel van het ding is dat hij (als het goed is) niet kan lekken.

Wat jij wilt qua verhouding natuurlijk. Daarom had ikzelf twee aparte flesjes van 100ml. en daar los bij 30ml. PG met 18mg nicotine. Begonnen met 50/50 PG/VG verhouding en dat op sterkte gebracht met nicotine voordat het aroma erbij ging. uiteindelijk zat er dus iets meer PG in maar vind het super qua damp (groot verschil met de 70/30 die ik normaal heb met voorgemaakte liquids) en de smaak bevalt ook boven verwachting. Alhoewel ik nog niet 'het' recept hebt gevondenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef KNAK het volgende:
Ik zal geen tabak gaan dampen, alleen zoet of fruit en dat schijnt het makkelijkste te zijn in geval van steepen; even laten staan or zelfs gewoon direct beginnen met dampen
80/40, dat dus niet. Wat is dan aan te raden (om mee te beginnen?)
Mooi ding SD... Transparante driptip nog niet gezien

ik gebruik mijn enkelvoudige liquids meteen na het mixen (voornamelijk fruit)quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef KNAK het volgende:
Ik zal geen tabak gaan dampen, alleen zoet of fruit en dat schijnt het makkelijkste te zijn in geval van steepen; even laten staan or zelfs gewoon direct beginnen met dampen
80/40, dat dus niet. Wat is dan aan te raden (om mee te beginnen?)
Mooi ding SD... Transparante driptip nog niet gezien

De Subtank driptip heeft een 510 aansluiting jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:26 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ben de metalen driptip van mijn subtank ook opeens beu maar nog niet een mooie gevonden maar ook erg lastig om dat online te beoordelen. Ik kan er vanuit gaan dat ik gewoon een 510 driptip heb op de Kanger?
 .
.

Thanks, dat maakt het uitzoeken wat makkelijker, was bang dat het misschien toch niet universeel was.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Anne het volgende:
[..]
De Subtank driptip heeft een 510 aansluiting ja.

tenzij je iets als een ego tankje hebt, is bijna alles 510quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:31 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Thanks, dat maakt het uitzoeken wat makkelijker, was bang dat het misschien toch niet universeel was.

jep, heb hem net effe getikt met een boortje en hij zingt mooi, dus glas idd, det sucks..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
volgens de beschrijving op fasttech, is de driptip van glas.

Nu heb ik trek in nieuwe liquidquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
zo heb ik laatst cocos met appel gemengd.
vers gemengd rook ik appel en proefde ik cocos.
nu is het een week later en is het net een cocosmacroon met een appelvulling.
best wel lekker.
 Ik vind grappig genoeg de toasted almond (10%) van capella met 1 drupje sweetener tot nu toe echt goed spul. Maar ik wacht (grrrr) nog steeds op mijn vanille en cocos (van club aroma). Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal kan samengaan. En ja, goeie tip om ze eerst apart te mengen en dan pas samen daarmee een verhouding te zoeken, of trouwen, nog leuker
 Ik vind grappig genoeg de toasted almond (10%) van capella met 1 drupje sweetener tot nu toe echt goed spul. Maar ik wacht (grrrr) nog steeds op mijn vanille en cocos (van club aroma). Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal kan samengaan. En ja, goeie tip om ze eerst apart te mengen en dan pas samen daarmee een verhouding te zoeken, of trouwen, nog leuker   

ik gebruik dezequote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in nieuwe liquidIk vind grappig genoeg de toasted almond (10%) van capella met 1 drupje sweetener tot nu toe echt goed spul. Maar ik wacht (grrrr) nog steeds op mijn vanille en cocos (van club aroma). Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal kan samengaan. En ja, goeie tip om ze eerst apart te mengen en dan pas samen daarmee een verhouding te zoeken, of trouwen, nog leuker
 de anijs staat al een paar weken en is nog lang niet goed.).
 de anijs staat al een paar weken en is nog lang niet goed.). 

Goed zeg, dat lijkt me echt super je eigen extracten, hoe lang denk je dat dan kan gaan duren? Ik ken iemand die ook jarenlang zijn eigen likeuren maakte. Ga hem eens aan zijn jasje trekken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:56 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik gebruik deze
http://www.brouwmarkt.nl/(...)as/lick-aroma-s.html
natuurlijke extracten met een alcohol basis.
enige con is eigenlijk dat er kleurstoffen in kunnen zitten. vooral die van rode vruchten.
zelf ben ik ook begonnen met extracten maken.
er staat nu vanille, kaneel en anijs te trekken in de wodka (is wel iets voor de lange ademde anijs staat al een paar weken en is nog lang niet goed.).
binnenkort eens wat proberen met vruchten en kruiden.

ligt eraan wat je wil maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:02 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Goed zeg, dat lijkt me echt super je eigen extracten, hoe lang denk je dat dan kan gaan duren? Ik ken iemand die ook jarenlang zijn eigen likeuren maakte. Ga hem eens aan zijn jasje trekken.

Die 40 was een typoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik gebruik mijn enkelvoudige liquids meteen na het mixen (voornamelijk fruit)
mixen van verschillende smaken moet je even laten 'trouwen'. dan vermengen de smaken zich goed.
gewoon een paar dagen laten staan en zo nu en dan even schudden.
zo heb ik laatst cocos met appel gemengd.
vers gemengd rook ik appel en proefde ik cocos.
nu is het een week later en is het net een cocosmacroon met een appelvulling.
best wel lekker.
80%+40%=120%. gaat niet werken
80/20, 70/30, 60/40 kan allemaal.
een dripper vreet zuipt alles.
problemen met hoog vg heb je voornamelijk in tanks.
als het voor de smaak is, zou ik 50/50 nemen.
voor 'clouds' kan je tot pure vg gaan (99,8%)

.
.

) bijstellen en dampen,.. En dat met pink spot aroma's !!
 ) bijstellen en dampen,.. En dat met pink spot aroma's !!

zou kunnen, 10 minuten werk, dan istie baasmaat.:Pquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:17 schreef KNAK het volgende:
Volgens mij zag ik bij SD een boor waar mijn aanstormende tugboat ook in gaan liggen.

quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
Het wachten is op de eerste met een propyleen fabriekje in de schuur
Wat is het voordeel van zelf 3 maanden op een smaakje broeden tov domweg de flavour bestellen?

kweenie, zelf smaakjes maken kan ik nog een beetje inkomen met het beperkte aanbod in NL/EU, maar zelf je flavours gaan maken is toch wel aardig baas, alleen geloof ik nooit dat ik het geduld op zou kunnen brengen om iets 3 maanden in de last te zetten in de hoop dat het daarna iets bruikbaars isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zou zeggen de voldoening of gewoon een hobby. Of als je boven een winkel woont die nog maar 3 dagen per week open is en je daardoor verdomme elke keer onnodig op je post zit te wachten (volgens mij 'vergeten' ze het ook nog weleens om de post dan bij mij te bezorgen)

Ik ben zo benieuwd naar jouw "even goed mixen"-ervaringquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:20 schreef KNAK het volgende:
Lol
Ik verwacht het zooitje bestellen, even goed mixen en eventueel (zeer waarschijnlijk) bijstellen en dampen,.. En dat met pink spot aroma's !!

True, alhoewel het gaat vanzelf en de tijd vliegt voorbij dus het klinkt wel als een leuk projectje. Ik bedenk me ook dat het helemaal schoon en zuiver moet zijn dus daar zal ook nog wel wat werk inzitten. Ik zie het mijzelf ook niet direct doen maar wel reuze interessant. Net zoals alle nieuwe dingen die ik tegenkom op vape-gebied.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kweenie, zelf smaakjes maken kan ik nog een beetje inkomen met het beperkte aanbod in NL/EU, maar zelf je flavours gaan maken is toch wel aardig baas, alleen geloof ik nooit dat ik het geduld op zou kunnen brengen om iets 3 maanden in de last te zetten in de hoop dat het daarna iets bruikbaars is

Voorlopig heb ik mijn mount baker liquids van cloudhousevapor binnen, 5 samples a 5ml. 80vg, 6mgquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar jouw "even goed mixen"-ervaring
 .  Die wolken uit de Lemo
.  Die wolken uit de Lemo   Faux Hawk er in    Geweldig sapje !!!    Smaakt beetje beetje naar die rip tide van pink spot, maar dan wat zwakker..   Bij die toko kan je flavor shots bijnemen.  Standaard is het 20%. En voor iedere shot voor je gehele collectie sapjes ¤1 en dan +2.5%.    Ik voel nu al de neiging 30ml flessen te bestellen
  Faux Hawk er in    Geweldig sapje !!!    Smaakt beetje beetje naar die rip tide van pink spot, maar dan wat zwakker..   Bij die toko kan je flavor shots bijnemen.  Standaard is het 20%. En voor iedere shot voor je gehele collectie sapjes ¤1 en dan +2.5%.    Ik voel nu al de neiging 30ml flessen te bestellen   80vg is overigens wel een flink dik papje maar werkt vooralsnog zonder dryhits.
      80vg is overigens wel een flink dik papje maar werkt vooralsnog zonder dryhits.   . ....maar hey,.... Ik rook niet !!
. ....maar hey,.... Ik rook niet !!  

Ik ga daar eerst zelf mee prutsen inderdaad, ik heb ook de CLT nog, dus krijg het druk. Ik ga nu wat meer de nadruk leggen op goede sapjes daar ik de hardware met een Lemo , CLT en tugboat al redelijk op orde heb ... Ik ben en blijf nog steeds een beginner, dus nu ietwat de rem erop,.. De magma bestellen ga ik ook maar even uitstellen anders wordt het gewoon te gortigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zou kunnen, 10 minuten werk, dan istie baasmaat.:P
Maar.. Je ging hem toch eerst zo proberen? Misschien vind je hem wel helemaal dikke prima in originele staat

Sites met aroma's te koop zijn best wel simpel in hun uitleg ; fruit en zoet kan direct gedampt worden zonder steepen .. Neem aan dat daar dan wel enige vorm van waarheid in zit ... Toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:30 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar jouw "even goed mixen"-ervaring

gevalletje 'zelf doen'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef Sounddragon het volgende:
Het wachten is op de eerste met een propyleen fabriekje in de schuur
Wat is het voordeel van zelf 3 maanden op een smaakje broeden tov domweg de flavour bestellen?

LIF / Elektronisch roken #21 - Het JustFOK! topic.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Het is maar net waar je je tijd in wil steken inderdaad. Een bekende van mij is ooit als hobby bier gaan brouwen omdat het kan. En na veel proberen heeft hij 3 recepten die hij in grotere hoeveelheden laat maken en dat via de lokale slijters weet te verkopen.
Toch maar een 4Nine Style Mechanical Mod voor mijn dripper en een kayfun v4 laten aanrukken. lader en batterijen moet ik met nog in verdiepen wat daar de beste combo's zijn.

Dat valt allemaal nog mee bij mij, meestal kan ik niet kiezen wat ik wil hebben dus bestel ik het maar niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:10 schreef KNAK het volgende:
En dat is dan mod # ?
Dripper # ?
Heb al gemerkt dat dampen en roken beide verslavende zaken zijn, echter met dat dampen gaat het nog iets verder... Onverzadigbare drang!

Erlprinz kost toch geen drol origineel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
Pff.. ik heb effe geteld, gewoon omdat het kan;
Mech : 7
VV/VW/mod : 5
tanks: 9
RDA: 12
En dan heb ik de Spinner II als een VV geteld en ik heb nog 2 EVOD setjes in de lade liggen en en Aerotank (mini) in de uitleen.
Eigenlijk valt het best mee
Die koop'ziekte' wordt écht minder als je eenmaal de ékte goede dingen hebt.. dan weet je dat er niet echt heel veel beter meer is.. mja.. het IS er wel, maar dan krijg je het moment dat je jezelf af gaat vragen of een ProVari nou echt 150¤ beter is als een Evic Supreme, of dat je een origineel gaat kopen van een clone tank ofzo (125¤ ipv 15$ bij fT) om te proberen.. Maar als je eenmaal weet dat je gewoon de goeie shit hebt, en dat OEM niet per definitie beter is als een neppie, is dat klaar.. Mijn laatste aankoop was de Shark, die was pleuris duur, en was hij ook 50¤ beter als mijn Evic Supreme, die ook al niet echt goedkoop was? JA!.
Ik zou nu niet echt meer weten wat ik nog zou willen hebben.. Misschien een ERL konigin of Prinz, maar to be honest vind ik een 8ml tank debiel groot, en die kleinere hebben ze alleen bij Alidebaliexpress, en ik heb geen CC.
tl:dr : Die koop drang gaat ervanaf zodra je de goede spullen hebt

Tis allemaal 'kost geen drol origineel'quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:30 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Erlprinz kost toch geen drol origineel.
 ; maar als ik dat lijstje hierboven allemaal origineel zou hebben, had ik daar toch 2 keer leuk voor op vakantie kunnen gaan, maar inderdaad, een Prinz kost maar een paar tientjes
 ; maar als ik dat lijstje hierboven allemaal origineel zou hebben, had ik daar toch 2 keer leuk voor op vakantie kunnen gaan, maar inderdaad, een Prinz kost maar een paar tientjes  Al betwijfel ik of je hem nog hier kunt krijgen met de nieuwe regeltjes
  Al betwijfel ik of je hem nog hier kunt krijgen met de nieuwe regeltjes   

Ik heb er toevallig nog 1 te liggen met driptip adapter die ik niet meer gebruikquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis allemaal 'kost geen drol origineel'; maar als ik dat lijstje hierboven allemaal origineel zou hebben, had ik daar toch 2 keer leuk voor op vakantie kunnen gaan, maar inderdaad, een Prinz kost maar een paar tientjes
Al betwijfel ik of je hem nog hier kunt krijgen met de nieuwe regeltjes
 2x gebuild ofzo
 2x gebuild ofzo

Ik bespeur een overname aanbodquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:22 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig nog 1 te liggen met driptip adapter die ik niet meer gebruik2x gebuild ofzo

Erlprinz Is een tank, geen dripperquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:04 schreef KNAK het volgende:
Ik bespeur RDA #13
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en 100ml PG, 100ml VG met een shitload aan toebehoren zoals flesjes en mengspul, genoeg eppys, wat PInkSpot aroma's e.d. weten te bestellen wat morgen binnen komt. Voor die ¤30 hoef ik dit niet te laten en is het wel een poging waard. Ik doe nog niet aan yoghurt machines , melkopschuimers, ultrasoon gebeuren wat natuurlijk altijd dan nog mogelijk is als alles blijkt te falen. Echter heb ik alleen zoet en fruit wat dit alles niet direct nodig schijnt te hebben. Extra zaken zoals sweeteners of wat dan ook zal indien nodig is wel gaandeweg erbij genomen worden,.. Laat ik maar hier eens mee stuntelen
Heb als dit succesvol gaat worden de nodige webshops in Europa klaar staan om leeg te kopen
Het beginsel is duidelijk , de uitvoering ook, de verhoudingen VG/PG , de redenen waarom meer of minder PG/VG , het enige waf ontbreekt is de kennis wat echt lekker is met bepaalde aroma's; 80%vg zal meer aroma vragen dan 50/50, maar geldt dat dan voor álle aroma's of alleen voor bepaalde ... En waarom zegt de fabrikant 2 - 6%, maar zijn er gebruikers die 15 - 20% verkondigen....? Dat zal allemaal dan wel persoonlijk zijn en dat zal gewoonweg eben aankloten worden.
En zo ben ik weer een stapje verder in deze materie , althans, dat ga ik proberen
 ; leuk voor erbij, ik heb eigenlijk maar 2 échte fijne tanks en dat zijn de Russians, daar wil ik eigenlijk ook nog wel een keer een V2 van. Heb ook nog een Kayfun V3.1, maar dat is nooit echt mijn vriend geweest.. maar.. die is ook (nog) niet verbouwd. En omdat onze tegenwoordig grote afwezige dampman Catch22 er zo lyrisch over was, wil ik die Erl-dingen wel eens proberen
  ; leuk voor erbij, ik heb eigenlijk maar 2 échte fijne tanks en dat zijn de Russians, daar wil ik eigenlijk ook nog wel een keer een V2 van. Heb ook nog een Kayfun V3.1, maar dat is nooit echt mijn vriend geweest.. maar.. die is ook (nog) niet verbouwd. En omdat onze tegenwoordig grote afwezige dampman Catch22 er zo lyrisch over was, wil ik die Erl-dingen wel eens proberen  Als die Prinz bevalt, ga ik misschien ook nog wel op zoek naar zijn moeder.
 Als die Prinz bevalt, ga ik misschien ook nog wel op zoek naar zijn moeder. 

Mede door Catch22 heb ikook eens een ErlPrinz besteld. 1x opgebouwd en daarnaa leeggemaakt en weer doorverkocht. Er kan gewoon niets tippen aan mijn Kayfuns 3.1quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Erlprinz Is een tank, geen dripper; leuk voor erbij, ik heb eigenlijk maar 2 échte fijne tanks en dat zijn de Russians, daar wil ik eigenlijk ook nog wel een keer een V2 van. Heb ook nog een Kayfun V3.1, maar dat is nooit echt mijn vriend geweest.. maar.. die is ook (nog) niet verbouwd. En omdat onze tegenwoordig grote afwezige dampman Catch22 er zo lyrisch over was, wil ik die Erl-dingen wel eens proberen
Als die Prinz bevalt, ga ik misschien ook nog wel op zoek naar zijn moeder.
Ik hoop dat het zelf mengen wat is, en ik ontvang graag een sample van de Riptide als je hem klaar hebt

Zelfs Google weet bij god niet wat CcD eppys zijn..quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:56 schreef KNAK het volgende:
Riptide is hier in NL uitverkocht, heb nu surf nogwat, pinkspot, ladingen CcD eppys en nog wat ander spul. Zodra de pinkspot aroma's bevallen ga ik vapeon.co.uk leegkopen, met name de riptide , daar is alles wel in stock.
Ik sluit me verder even af van tanks, drippers, etc, anders ga ik je dalijk inhalen met de aantallen
Deelname aan de doos is nu wel erg dicht in de buurt gekomen met mijn aanstormende hobbyachtige activiteiten (voor zover de doos nog in de planning ligt)

Ow, wat was er volgens jou mis mee dan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:10 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Mede door Catch22 heb ikook eens een ErlPrinz besteld. 1x opgebouwd en daarnaa leeggemaakt en weer doorverkocht. Er kan gewoon niets tippen aan mijn Kayfuns 3.1

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |