Is gesoept hoorquote:
twitter:FRJacco twitterde op woensdag 25-02-2015 om 13:05:27@FR_mike @aaaa70caro @Simbaaaaa08 fotoshop. Deze foto is van nu http://t.co/vp3uore3D0 reageer retweet
http://www.asroma.it/en/n(...)ssis_european_recordquote:Roma's last away win in Europe came on November 3, 2010. Jeremy Menez, Francesco Totti (penalty) and Leandro Greco were on target in a 2-3 victory over Basel in the Champions League group stage.
Since that triumph on Swiss turf, the Giallorossi have recorded three draws and three losses on the road.
Dit bevestigt weer eens mijn gevoel dat die gasten gewoon te pakken zijn als de instelling 100% is. Je moet die ploeg respecteren en ik heb vooral vrees voor Doumbia en Gervinho, maar zo goed zijn ze nou ook weer niet. Echt, ik hoor en lees veel te veel angst dat we gaan verliezen.. is nergens voor nodig. En ja, Feyenoord draait ook niet echt lekker maar deze wedstrijd gaat worden beslist op mentaliteit.. de ploeg met de meeste wil om te winnen gaat morgen door.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
http://www.asroma.it/en/n(...)ssis_european_record
Belangrijkste:quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit maakt het voor Mulder toch nog een stukje pijnlijker dan hij op de bank zit
Jammer, leugenaars in het Ajax topic, pauper joodjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Is gesoept hoor
twitter:FRJacco twitterde op woensdag 25-02-2015 om 13:05:27@FR_mike @aaaa70caro @Simbaaaaa08 fotoshop. Deze foto is van nu http://t.co/vp3uore3D0 reageer retweet
Als ik de rest van de cijfers mag geloven staat vooral de defensie gewoon beter, want Mulder pakte veel meer en toch meer tegengoalsquote:
Dit.quote:
Toen hadden we een hele goede eindsprint met 7x winst op rij.. zie ik nu niet gebeuren. Rutten heeft gefaaldquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Puntenaantal 2013/14 vs Puntenaantal 2014/15 is op het moment gelijk aan elkaar na 24 wedstrijden.
In welk opzicht gefaald? Met een derde plek en eventuele doorgang naar de laatste 16 van de EL heeft Rutten het prima gedaan imo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toen hadden we een hele goede eindsprint met 7x winst op rij.. zie ik nu niet gebeuren. Rutten heeft gefaald
Kan Rutten er heel veel aan doen dat MvG geen scorend vermogen binnen haalt? Het spel is goed, verdediging staat beter dan vorig jaar terwijl je 3 internationals kwijt bent en moest opvullen met bejaarde mannetjes en jeugd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat we nu met gemak 2e hadden kunnen staan bijvoorbeeld..
Ik vind niet dat je Rutten iets kan verwijten daarin. Hij kan er niets aan doen dat al die kansen verprutst worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Rutten wilde Bilal perse, dat was al een te groot risico en geen prioriteit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Kan Rutten er heel veel aan doen dat MvG geen scorend vermogen binnen haalt? Het spel is goed, verdediging staat beter dan vorig jaar terwijl je 3 internationals kwijt bent en moest opvullen met bejaarde mannetjes en jeugd.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de selectie pas na 5 wedstrijden compleet was
Klopt, maar uiteindelijk is dat de schuld van van Geel. Híj is de td, niet Rutten. Die had moeten zeggen: Ja dat dacht ik even niet Fjed, we hebben Boetius, Schaken, Manu en eventueel nog Verhoek, Achahbar en Sleegers. We gaan die 3 miljoen investeren in een spits/scorend vermogen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Rutten wilde Bilal perse, dat was al een te groot risico en geen prioriteit.
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteindelijk is dat de schuld van van Geel. Híj is de td, niet Rutten. Die had moeten zeggen: Ja dat dacht ik even niet Fjed, we hebben Boetius, Schaken, Manu en eventueel nog Verhoek, Achahbar en Sleegers. We gaan die 3 miljoen investeren in een spits/scorend vermogen.
Hahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Boetius bakt er geen kut meer van, Vilhena heeft zelfs nog niet 1x gescoord, Immers ook pas 6x.. ja dat schiet niet opquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef Sked het volgende:
Je mag je ook wel eens afvragen waar al die andere goals gebleven zijn, want Kazim ligt op koers om 'slechts' een handvol goals minder dan Pellè te maken.
Precies. Is makkelijk op de spits af te schuiven (die natuurlijk wel eens een niet te missen kans mist), maar de rest van het elftal scoort ook beduidend minder.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Boetius bakt er geen kut meer van, Vilhena heeft zelfs nog niet 1x gescoord, Immers ook pas 6x.. ja dat schiet niet op
Is toch zo.. gezien het belabberde seizoen van Ajax is het een schande dat je er niet van profiteert maar ook gaat lopen kutten.. verliezen van Heracles dit dat..schandalig slechtquote:
Belabberde, uh oké?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is toch zo.. gezien het belabberde seizoen van Ajax is het een schande dat je er niet van profiteert maar ook gaat lopen kutten.. verliezen van Heracles dit dat..schandalig slecht
Ja, en Ajax had nu gemakkelijk eerste kunnen staan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is toch zo.. gezien het belabberde seizoen van Ajax is het een schande dat je er niet van profiteert maar ook gaat lopen kutten.. verliezen van Heracles dit dat..schandalig slecht
Pelle was meevoetballend ongeveer 40-45 keer beter, maar van de buitenspelers komt sowieso veel te weinig af.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef Sked het volgende:
Je mag je ook wel eens afvragen waar al die andere goals gebleven zijn, want Kazim ligt op koers om 'slechts' een handvol goals minder dan Pellè te maken. Voorlopig loopt hij 1 op 2, zou hij op 15 uitkomen. Pellè had er ook maar 23.
Kan je zien welke kans we vorig seizoen hebben laten liggen.. toen was Ajax ook al niet goed dus. Maar goed, Ajax verliest aan de lopende band punten in 2015 en het is tenenkrommend om dan te zien dat Feyenoord er ook niks meer van bakt. Alleen de 'makkelijke' potjes zijn in 2015 gewonnen.. alle uitwedstrijden leverden puntenverlies op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belabberde, uh oké?
Graag wil ik je meegeven dat Ajax slechts 1 punt minder heeft dan vorig jaar.
Vorig jaar was Ajax ook niks. Nu er een keer een normaal team mee doet is Ajax ook meteen kansloos.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belabberde, uh oké?
Graag wil ik je meegeven dat Ajax slechts 1 punt minder heeft dan vorig jaar.
quote:De gemeente Rotterdam wil desnoods meebetalen aan het herstel van de schade die Feyenoord-supporters vorige week in Rome hebben aangericht. Dit heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb woensdag gezegd op Radio Rijnmond. Hij noemde de initiatieven van particulieren en bedrijven, die geld inzamelen of aanbieden om de schade gratis te komen herstellen, „fantastisch” en „hartverwarmend”. Als de omvang van de schade helemaal in kaart is gebracht, wil Aboutaleb de ingezamelde bedragen desnoods aanvullen.
Ja klopt hij zit op T.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis van een groepje mensen op Vak T.
Ik hou nog een slag om de arm.. misschien maakt Boula wel de winnendequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:50 schreef Thunder0x het volgende:
Als hij morgen boula opstelt mag hij van mij wel opdonderen
Zal wel naar Twente gaan voor een technische functie ook gezien zijn leeftijd een verstandige move.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zal Rutten vast morgenavond wel bekendmaken of hij verlengt of niet.
Heeft meer interesse dan alleen uit Twente. Ben benieuwd, wanneer hij naar Enschede gaat, hoe hij daar ontvangen wordt. Het zit nog een beetje diep daar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel naar Twente gaan ook gezien zijn leeftijd een verstandige move.
In welk opzicht zit het diep?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft meer interesse dan alleen uit Twente. Ben benieuwd, wanneer hij naar Enschede gaat, hoe hij daar ontvangen wordt. Het zit nog een beetje diep daar.
Was het niet Leipzig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:58 schreef Happel het volgende:
Redbull Salzburg had ook interesse meen ik?
quote:
quote:De woede van de Twente supporters heeft puur te maken met de geforceerde overgang van, cultuurbewaker en beoogde opvolger van McClaren, Ten Hag naar PSV en de bedenkelijke rol die Rutten hierin heeft gespeeld. Niet voor niets wordt hier een arbitrage zaak over aangespannen.
Wanneer de overgang naar PSV door Ten Hag en Reker gewoon netjes was gespeeld zou er helemaal geen sprake van rancune richting Rutten en Ten Hag zijn (bij Twente vs Schalke was er immers geen spandoek tegen Rutten te zien?).
Ten Hag had een (nog 3 jaar) doorlopend contract bij Twente en heeft dit, op de dag dat hij met vakantie ging, verscheurd en aan Munsterman meegedeeld dat hij na zijn vakantie bij PSV zou beginnen. Ten Hag stond al op het veld op de Herdgang toen FC Twente zijn salaris nog betaalde.
Twente heeft daarop verschillende malen met PSV contact gezocht om deze zaak af te handelen maar is nooit teruggebeld, Reker heeft vervolgens in de media geroepen dat het een zaak was tussen Ten Hag en Twente en dat PSV hier buiten stond.
Rutten is degene die Ten Hag heeft gevraagd om zijn assistent te worden en daarmee deze hele soap in gang gezet. Juist Rutten is degene die zou moeten weten hoe belangrijk Ten Hag voor Twente was, hij had ook gewoon Wim Kieft kunnen nemen...
Interessant stuk wel.quote:
In eigen doel misschien...quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hou nog een slag om de arm.. misschien maakt Boula wel de winnende
Ik zeg, doen!quote:NIEUWSBERICHT: BENEFIETFEEST ALLARD PIERSON 26 FEBRUARI
Aanstaande donderdag 26 februari organiseert WijZijnRomeinen de benefietactie Maak je voor Rome. Op de pagina van het Facebookevenement kan je aangeven dat je komt.
Met dit evenement willen wij een podium bieden aan alle liefhebbers van Rome. Het Allard Pierson Museum, waar momenteel het DWDD pop-up museum en de tentoonstelling Keys to Rome gaande zijn, zal speciaal voor deze gelegenheid haar deuren openen vanaf 20.00u.
Tussen 21.00 en 23.00 uur; gelijktijdig met de wedstrijd Feyenoord – AS Roma zullen er verscheidene optredens plaatvinden van onder andere Fik Meijer (Brandpunt) en mediapriester en tegenpaus Antoine Bodar. Moderator van deze avond is culturele duizendpoot Maurice Seleky. In de rust zullen we worden getrakteerd op een zeer bijzonder muzikaal intermezzo. Na de wedstrijd zal de avond worden afgesloten met een feestelijke benefietborrel, waarbij het ingezamelde geldbedrag zal worden aangeboden aan de directeur van het Italiaans Cultureel Instituut.
Wil jij ook bij dit evenement aanwezig zijn? Meldt je dan aan op ons Facebook event en kom gewapend met een donatie van ¤10.- of meer naar het Allard Pierson Museum in Amsterdam (of doneer vooraf op www.wijzijnromeinen.nl (en steun daarmee de stad Rome)!
Er is plaats voor maximaal 600 Romeliefhebbers, die zin hebben in een bijzonder feest. Vol is vol, dus wees er snel bij!
600 Romeliefhebbers x 10 Euro de man - de 2000 euro schade = 4 ruggen voor de strijkstok?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Voor de mensen die morgen avond geen zin in de wedstrijd hebben, een andere activiteit voor het geval je nog mee wilt leven met #jesuisRome;
http://wijzijnromeinen.nl(...)pierson-26-februari/
[..]
Ik zeg, doen!
Als die crap nou organiseren op het dak van het Hilton...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Voor de mensen die morgen avond geen zin in de wedstrijd hebben, een andere activiteit voor het geval je nog mee wilt leven met #jesuisRome;
[..]
Ik zeg, doen!
Wow, is deze site serieus? Ik had ergens gelezen dat de schade reuze meevalt en dat zelfs een Italiaanse restaurant de schade wilde vergoeden. Wat een azijnzeikers zijn ze toch, bij die 'wijzijnromeinen' en bij de gemeente Rotterdam :/. Vergeleken met die Italiaanse hooligans, zijn de Feyenoorders een stel brave jongetjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Jazeker is die site serieusquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Wow, is deze site serieus? Ik had ergens gelezen dat de schade reuze meevalt en dat zelfs een Italiaanse restaurant de schade wilde vergoeden. Wat een azijnzeikers zijn ze toch, bij die 'wijzijnromeinen' en bij de gemeente Rotterdam :/. Vergeleken met die Italiaanse hooligans, zijn de Feyenoorders een stel brave jongetjes
Hooligan DJquote:Krant Italië blijft met modder gooien: 'Hooligan DJ'
Donderdag voor de wedstrijd zal DJ Paul Elstak voor een warming up bij de supporters zorgen in het stadion. De Italiaanse kranten vallen over deze ‘warming up’, zo staat op NU.nl. "Hij zorgt voor de warming up van de hardcore-vakken in het stadion”, aldus de kranten.
Paul Elstak plaatste zelf op zijn Twitter een foto van de krant waarin staat te lezen: "Een hooligan-dj die de warming up van de hardcore-vakken in het stadion verzorgt. Paul Elstak zal voor de wedstrijd spelen; een symbool van de extreme supporters.”
Kranten in Italië hebben nog steeds geen goed woord over voor Feyenoord na de rellen van vorige week donderdag.
En Ricky Royston.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:06 schreef Thunder0x het volgende:
Misschien kunnen we Owusu-Abeyie contracteren. Hij mag weer vertrekken uit Portugal
Krijgen we 100 scharen te zien
derde generatie messentrekkersquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zag op een paar filmpjes van de rellen gasten met spandoeken met 'F III R'.. wat is dat voor een groep?
Derde generatie Youritjes. Mongolen dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zag op een paar filmpjes van de rellen gasten met spandoeken met 'F III R'.. wat is dat voor een groep?
Alles wordt ook uitvergroot he. Wat is er nou weer 'threatening' aan zo'n ludiek shirtquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)ans?CMP=share_btn_tw
"Dutch police on alert as Feyenoord fans produce T-shirt threatening Roma fans"quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Guardianquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alles wordt ook uitvergroot he. Wat is er nou weer 'threatening' aan zo'n ludiek shirt
Ja, zag de spelersbus plus veel agenten en me busjes bij een hotel in het centrum staan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:30 schreef Grifte het volgende:
Pakte net bij Wilhelminaplein de tram naar Lombardijen, stopt ie bij het eerste beste stoplicht. Twee motoragenten zetten de weg af, komen daar eerst 2 politiewagens met loeiende sirenes, 4 ME busjes, en vervolgens de Roma spelersbus op weg naar de laatste training in De Kuip. Daarna weer 6 busjes met zwaailichten. Wat een gedoe om niets joh![]()
Kuipie lag er wel weer schitterend bij in de schemering, stadionlampen aan
Het wordt 14/5 in het klein ben ik bang...quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alles wordt ook uitvergroot he. Wat is er nou weer 'threatening' aan zo'n ludiek shirt
Ik heb nooit geweten dat de telegraaf ook een Italiaanse tak heeft..quote:
Erg ludiek ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker rellen in hartje Amsterdamquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoop juist dat het centrum kort en klein geslagen wordt
Gelukkig is de gemiddelde Rotterdamse burger zwaarbewapend. Die Anti en Caapverdianen schieten zo op die Romeinenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Italie eist gewoon van de Roma suppoters dat die Rotterdam morgen gewoon gaan slopen.
Ik denk dat die roma suporters italie niet in komen als ze morgen niets doen.
Het gaat me helemaal niets verbazen als er morgen een bom afgaat ofzo
Kortom het is oorlog en dan overdrijf ik niet echt...
Krakakaquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:15 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gelukkig is de gemiddelde Rotterdamse burger zwaarbewapend. Die Anti en Caapverdianen schieten zo op die Romeinen
koemanquote:
Ik vind dit dus stom he.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Thug life voor Ruben Schaken.quote:Ruben Schaken vertrok onlangs van Feyenoord naar Inter Baku. De vleugelaanvaller heeft het naar zijn zin in Azerbeidzjan, maar heeft moeite met het communiceren met zijn ploeggenoten.
"Niemand spreekt Engels, behalve een Frans ploeggenoot die 'hi' en 'how are you?' kan zeggen. Naast het Azerbeidzjaans beheersen ze alleen Turks en Russisch", vertelt Schaken aan Voetbal International. "Inmiddels heb ik Inter om een leraar Russisch gevraagd. Want nu is het al een gedoe de bedoeling van een bepaalde trainingsoefening te begrijpen. Als het kwartje eindelijk is gevallen, is de training voorbij."
"Ik ben blij dat Leroy George, die speelt voor Qarabağ, in de buurt woont. Hij voetbalt al een tijdje hier en steekt me regelmatig de helpende hand toe", vervolgt de vleugelaanvaller zijn verhaal. "En niet te vergeten mijn privéchauffeur. Die brengt mij overal naartoe, want ze rijden hier als gekken. Verder fungeert hij als mijn tolk."
"Kwalitatief is het verschil met Nederland minder groot dan ik had verwacht. Al is Inter met Qarabağ de enige die écht probeert te voetballen in plaats van tegen te houden. Natuurlijk heeft het financiële aspect een rol gespeeld. Maar ik zie het ook als uitdaging om dit, ver weg van huis, te ervaren. Alles is nu nieuw en onwennig, maar dat maakt het niet minder leuk."
blessquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thug life voor Ruben Schaken.
Ik geloof nooit dat hij het naar zijn zin heeft.. Hoe kan je het in godsnaam naar je zin hebben als je met niemand normaal kan communiceren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thug life voor Ruben Schaken.
Geld. Wat meer geld. En nog een beetje geld. En achteraf wat geld. Niet dat ik hem het kwalijk neem hoor, geef hem groot gelijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij het naar zijn zin heeft.. Hoe kan je het in godsnaam naar je zin hebben als je met niemand normaal kan communiceren?
Zo simpel ligt het niet.. het spreekwoord 'geld maakt niet gelukkig' is er niet voor niets.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Geld. Wat meer geld. En nog een beetje geld. En achteraf wat geld. Niet dat ik hem het kwalijk neem hoor, geef hem groot gelijk
Iemand als Schaken is maar wat blij dat hij daar nog effe flink kan cashen hoor, na het meerendeel van zijn carriere in de JL te hebben gespeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet.. het spreekwoord 'geld maakt niet gelukkig' is er niet voor niets.
Hebben jullie geen psychologisch inzicht ofzo.. Schaken zal heus wel blij zijn met zijn bankrekening, maar kan me niet voorstellen dat hij daar happy is.. ik zou me kapot vervelen tussen al die Russische boerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iemand als Schaken is maar wat blij dat hij daar nog effe flink kan cashen hoor, na het meerendeel van zijn carriere in de JL te hebben gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |