18+ denk ik?quote:
Welke ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef appelen het volgende:
27 april ga ik al naar het tokkiepark centerparcs
Omdat hardstylequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef tralalala het volgende:
Wat is er mis met gewoon "Koningsdag"?
quote:Kievits vertelt dat Rogier op de Spoedeisende Hulp werkte in de regio Utrecht. Het was matchday. FC Utrecht speelde tegen Ajax. Het werd (zoals wel vaker) geen rustig duel. Diverse supporters moesten naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Daar waar Rogier werkte. Kievits citeert het verhaal van Rogier: “Er werd een Jood binnengebracht die door een politiehond was gebeten. Hij had een enorme jaap in zijn been. Echt een diepe vleeswond. Z’n wond mag je niet sluiten, je moet ’m open laten, want anders kan het gaan etteren. Ik heb expres de wond toch gehecht. Uit principe help ik geen Joden, maar dit vond ik natuurlijk wel geinig. Ik heb daarna het adres op zijn ziekenfondspas gekopieerd. ’s Avonds ben ik met een paar vrienden op pad gegaan en hebben we op dat bewuste adres alle ruiten eruit getieft!”
En dan een opstopping veroorzaken in de glijbaan die goede oude tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Weten we nog niet.Denk de Eemhof
We gaan met 14 man maar ik denk dat het toch wel iets te koud is om te zwemmenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan een opstopping veroorzaken in de glijbaan die goede oude tijd.
? Het is verwarmdquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:24 schreef appelen het volgende:
[..]
We gaan met 14 man maar ik denk dat het toch wel iets te koud is om te zwemmen
Nee joh. MEestal is die dag echt goed weer en erg warmquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:24 schreef appelen het volgende:
[..]
We gaan met 14 man maar ik denk dat het toch wel iets te koud is om te zwemmen
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh, ik kom nooit in zulke dingen.
Dan zal ik Landal wel eens voorstellenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ohdat lijkt mij juist de enige reden om voor Centerparcs te kiezen.
Zuipen in een huisje kan ook bij Landal voor minder dan de helft van het geld.
Mental theoquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bovenste heeft Mental Theo.Maar verder zou ik niet weten welke ik zou kiezen.
Mental Theoquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bovenste heeft Mental Theo.Maar verder zou ik niet weten welke ik zou kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |