18+ denk ik?quote:
Welke ?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef appelen het volgende:
27 april ga ik al naar het tokkiepark centerparcs
Omdat hardstylequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef tralalala het volgende:
Wat is er mis met gewoon "Koningsdag"?
quote:Kievits vertelt dat Rogier op de Spoedeisende Hulp werkte in de regio Utrecht. Het was matchday. FC Utrecht speelde tegen Ajax. Het werd (zoals wel vaker) geen rustig duel. Diverse supporters moesten naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Daar waar Rogier werkte. Kievits citeert het verhaal van Rogier: “Er werd een Jood binnengebracht die door een politiehond was gebeten. Hij had een enorme jaap in zijn been. Echt een diepe vleeswond. Z’n wond mag je niet sluiten, je moet ’m open laten, want anders kan het gaan etteren. Ik heb expres de wond toch gehecht. Uit principe help ik geen Joden, maar dit vond ik natuurlijk wel geinig. Ik heb daarna het adres op zijn ziekenfondspas gekopieerd. ’s Avonds ben ik met een paar vrienden op pad gegaan en hebben we op dat bewuste adres alle ruiten eruit getieft!”
En dan een opstopping veroorzaken in de glijbaan die goede oude tijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:20 schreef appelen het volgende:
[..]
Weten we nog niet.Denk de Eemhof
We gaan met 14 man maar ik denk dat het toch wel iets te koud is om te zwemmenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan een opstopping veroorzaken in de glijbaan die goede oude tijd.
? Het is verwarmdquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:24 schreef appelen het volgende:
[..]
We gaan met 14 man maar ik denk dat het toch wel iets te koud is om te zwemmen
Nee joh. MEestal is die dag echt goed weer en erg warmquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:24 schreef appelen het volgende:
[..]
We gaan met 14 man maar ik denk dat het toch wel iets te koud is om te zwemmen
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef appelen het volgende:
[..]
Oh, ik kom nooit in zulke dingen.
Dan zal ik Landal wel eens voorstellenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ohdat lijkt mij juist de enige reden om voor Centerparcs te kiezen.
Zuipen in een huisje kan ook bij Landal voor minder dan de helft van het geld.
Mental theoquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bovenste heeft Mental Theo.Maar verder zou ik niet weten welke ik zou kiezen.
Mental Theoquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bovenste heeft Mental Theo.Maar verder zou ik niet weten welke ik zou kiezen.
Hoe oud is die Mental Theo nou eigenlijk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vaker theo gezien ja. Maar zal nooit voor hem ergens naartoe gaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier zeg je dat maar als je er staat denk jij ook gewoon "boh toch stiekem wel nice"
sws een pot nat al die hardstylequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vaker theo gezien ja. Maar zal nooit voor hem ergens naartoe gaan
quote:
Sorry ik heb goede herinneringen aan defqon uit 2009 (of 2010 ben de editie even vergeten)quote:
Geen ideequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe oud is die Mental Theo nou eigenlijk?
Hij is geen oh wachtquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
sws een pot nat al die hardstyle
en nee hij is geen hardstyle ikweet
Benieuwd of ik jou ooit een tegengekomen ben op een festivalquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik heb goede herinneringen aan defqon uit 2009 (of 2010 ben de editie even vergeten)
[..]
Geen ideeWel een oude rot
Ik heb best heel wat festivals gehad afgelopen jaren. Het had zo maar gekund. Was vorig jaar ook met mansjester op dezelfde festival, maar hem heb ik ook niet gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Benieuwd of ik jou ooit een tegengekomen ben op een festival
Niet gezien omdat je niet weet wie of omdat gewoon echt niet gezien?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb best heel wat festivals gehad afgelopen jaren. Het had zo maar gekund. Was vorig jaar ook met mansjester op dezelfde festival, maar hem heb ik ook niet gezien.![]()
Dit jaar voor het eerst dat ik niks gepland hebt. (Wat ik stiekem best jammer vind)
Gewoon echt niet gezienquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet gezien omdat je niet weet wie of omdat gewoon echt niet gezien?
Mijn agenda staat weer vol hoor
Maar je bent pas 16?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:44 schreef Maraca het volgende:
Toen ik een kleine Maraca was, was het al een oude rot
Ja, dus een nog kleinere Maracaquote:
Mysteryland decibel staan al vastquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon echt niet gezien
Nice.Waar ga je allemaal heen?
Wat is Flying Dutch? Best tof lijstje. Ik wil Decibel ook nog een keer mee maken. En ik wil een keer naar Chateau Techno. Chateau techno is voor mij vet dichtbij en ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mysteryland decibel staan al vast
Daarnaast misschien nog the qontinent btb/kingsday
oh en flying dutch
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:00 schreef Fylax het volgende:
Hoi daar ben ik weer met reclame enzo, maar ik ben heel erg benieuwd.
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Haha voorbind pussyquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is Flying Dutch? Best tof lijstje. Ik wil Decibel ook nog een keer mee maken. En ik wil een keer naar Chateau Techno. Chateau techno is voor mij vet dichtbij en ik ben er nog nooit geweest.![]()
Totaal andere muziek. Maar met vrienden dus kan wel tof wordenquote:Afrojack (foto), Armin van Buuren, Hardwell en nog vele andere dj's komen bijeen om op het festival The Flying Dutch op te treden.
Dat maakt John Ewbank maandag bij 538 bekend.
Ook Fedde Le Grand, Nicky Romero, Olivier Heldens, Showtek, Sunnery James & Ryan Marciano, W&W en Yellow Claw zullen van de partij zijn. De dj's komen op 30 mei bij elkaar om op de eerste editie van het openlucht festival op te treden.
The Flying Dutch wordt op drie verschillende locaties gehouden: het Olympisch Stadion in Amsterdam, Ahoy Buiten in Rotterdam en op de Strijp-S in Eindhoven. De tien dj's zullen tussen 12.00 's middags en 23.00 's avonds met helikopters van stad naar stad gevlogen worden.
De creme de la creme van de Nederlandse house DJ's dus. Showtek kan nog wel eens interessant zijn sinds hun verschuiving richting future house.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Totaal andere muziek. Maar met vrienden dus kan wel tof worden
Armin van buuren lijkt me wel tofquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De creme de la creme van de Nederlandse house DJ's dus. Showtek kan nog wel eens interessant zijn sinds hun verschuiving richting future house.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |