jaaaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:18 schreef DjeDje het volgende:
Ik kijk op dit exacte moment The Originals, spin off van the vampire diaries. Meer actie dan VD. Wel leuk om te volgen
je bent een vrouw toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha die volg ik. Maar geen pll. Té vrouwlijk.
Geenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ah cool. Wel leuke aflevering.
Aangezien je pll kijkt, wat voor "vrouwen achtige" series kijk je nog meer?
Ja ik ben een "vrouw".quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
je bent een vrouw toch?
of vind je zoals mij series zoals pll/gossip girls gewoon niks?
eeeensquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ik ben een "vrouw".
Maar heb gewoon niks met die wijven series.
Suits is niet echt vrouwelijk toch. Blijkt best tof te zijn.quote:
game of thrones, house of cardsquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Suits is niet echt vrouwelijk toch. Blijkt best tof te zijn.
En welke series nog meer(niet vrouwelijk)?
Meid, ik loop tegen de 18 aan en pis bijna in mn broek door walking dead op het begin. Heftige nachtmerries alles.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eeeens
ik begon met pretty little liars/degrassi en nu kijk ik the walking dead!
wel 100x leuker tho, soms wel eng maarach
beide zijn leuk. White collar was wel echt leuk idd. Echt jammer dat t afgelopen isquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
suits is saai
white collar is beter
wow bijna bejaard alquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef madeliefff het volgende:
Welke homo is mij in de OP vergeten
precies datquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Meid, ik loop tegen de 18 aan en pis bijna in mn broek door walking dead op het begin. Heftige nachtmerries alles.
Degrassi volgde ik eerst ook. Maar werdt ook weer veeeeels te veel vrouwendrama. En leuke mannelijke spelers gingen weg.
ik ben nog steeds verdrietig..wel een leuk einde thoquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
beide zijn leuk. White collar was wel echt leuk idd. Echt jammer dat t afgelopen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |