Teveel adrenaline. Was bang voor fylax de topickaper. :squote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef SideEffect het volgende:
#fokftw was ook een goeie tt geweest
dan doen we dat voor de volgende topicquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Teveel adrenaline. Was bang voor fylax de topickaper. :s
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dan doen we dat voor de volgende topic
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Teveel adrenaline. Was bang voor fylax de topickaper. :s
En ik heb geen idee hoe je iemand erin zet. Dus ik kan niks voor je betekenen op dit moment. Het spijt me.quote:
Maar kijk jequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet serieus.
Misschien een beetje als je pll kijkt?
better call saul?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neeee. Ik kijk de coole shit. En geen serie waarin nooit bekend wordt gemaakt wie A is.
het is al goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En ik heb geen idee hoe je iemand erin zet. Dus ik kan niks voor je betekenen op dit moment. Het spijt me.
Ah cool. Wel leuke aflevering.quote:
als je pll kijkt vindt je the vampire diaries / teen wolf vast leukerquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ah cool. Wel leuke aflevering.
Aangezien je pll kijkt, wat voor "vrouwen achtige" series kijk je nog meer?
Haha die volg ik. Maar geen pll. Té vrouwlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
als je pll kijkt vindt je the vampire diaries / teen wolf vast leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |