Ik heb een 'nieuwtje' voor onze Katwijkexpertquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier praten we niet over andere programma's, Stijn
DIE WAREN IMPORT STIJN! OFTEWEL BUITENLANDERS, ZOALS WE HIER ZEGGEN!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Opgelicht!? gezien??? VORIGE WEEK
Hij heeft het gezien, geloof mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een 'nieuwtje' voor onze Katwijkexpert
Jij bent ook import achterlijke Rijnsburger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
DIE WAREN IMPORT STIJN! OFTEWEL BUITENLANDERS, ZOALS WE HIER ZEGGEN!
Bevordert juist keelkanker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mijn zaad is ook superfood, werkt erg goed tegen oa keelkanker
Die christelijke slachtoffers waren wel lief. Gelukkig kregen ze hulp van de kerk.quote:
Niet hallon zeggen, alsjeblieft.quote:
Lekker toch, lukt mij vaak wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
400 gram groente per dag wegwerken
Niets mis met Rijnsburg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent ook import achterlijke Rijnsburger.
Hopelijk integreer ik straks goed met types als Tibbe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent ook import achterlijke Rijnsburger.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Bevordert juist keelkanker.
http://jco.ascopubs.org/c(...)011.36.4596.abstract
Ze zijn iig niet ondervoed!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:36 schreef venomsnake het volgende:
Vetzakken die gaan vertellen hoe je gezond moet eten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel beeld zien van deze ondervoede kinderen! Anders geloof ik er geen snars van.
Waarom doe je die kotssmilie er bij?quote:
Nog geen chiazaadje gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef marcodej het volgende:
Je komt niet meer om chiazaad heen? Wat? Dat lijkt mij tot nu toe prima.
Omdat ik Pierre een idioot vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe je die kotssmilie er bij?
Ik krijg er altijd zo'n droge strot van.quote:
Het lijkt me een hele lieve vrouw.quote:
Zij laat zien hoe het niet moetquote:
dat heb ik nog nooit gezien weet ik veelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is toch dat mens van Holland Bakt?
Ja ik weet het, gaat met gemakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een zak Italiaanse groentemix per dag...ik kom eerlijk gezegd nauwelijks aan de helft.
Ik rook vier pakjes sigaretten, snuif tien lijntjes, drink twintig koffie en eet één croissantje per dag, je zou me breken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:39 schreef Mika-Mika het volgende:
Mijn dieet bestaat uit kipnuggets kroketten en zo nu en dan een fruitsapje.
Ook dat heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Mika-Mika het volgende:
[ afbeelding ]
Meer heb je niet nodig.
Wortels zijn van nature niet oranje, maar waren wit. Toen was er een Nederlander die wortels oranje heeft gemaakt zodat ze meer gegeten worden. Sindsdien zijn wortels oranje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef marcodej het volgende:
Ik vind oranje wortels niet zo lekker. Voor de rest lust ik alle kleuren.
Sinds ik gestopt ben met roken, boh vreten als een malle.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik rook vier pakjes sigaretten, snuif tien lijntjes, drink twintig koffie en eet één croissantje per dag, je zou me breken.
Geen alcohol drinkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik rook vier pakjes sigaretten, snuif tien lijntjes, drink twintig koffie en eet één croissantje per dag, je zou me breken.
Die flikker ik overal inquote:
witte wortels heten rettigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wortels zijn van nature niet oranje, maar waren wit. Toen was er een Nederlander die wortels oranje heeft gemaakt zodat ze meer gegeten worden. Sindsdien zijn wortels oranje.
Heeft u ook worteltjestaart?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wortels zijn van nature niet oranje, maar waren wit. Toen was er een Nederlander die wortels oranje heeft gemaakt zodat ze meer gegeten worden. Sindsdien zijn wortels oranje.
Alleen champagne, maar dat varieert, bier heeft teveel calorieën.quote:
damn wat een biceps mirinquote:
daar raakt ie te erg van aan de schijtquote:
Dan ben jij het frikandelletje (met de nadruk op letje) en zij het deeg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog wel een frikandelbroodje voor Eva.
Dat heb jij helemaal goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan ben jij het frikandelletje (met de nadruk op letje) en zij het deeg?
Ik zag het welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jannie zit lekker naast het bord.
#Jannielife
samen met de slang van Freek vonk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog wel een frikandelbroodje voor Eva.
Vetklep.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Het wielerseizoen komt er weer aan, ik eet alleen nog maar droge crackers met water.
Geen melk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Het wielerseizoen komt er weer aan, ik eet alleen nog maar droge crackers met water.
Daar heb ik nog wel een adresje voor in Groningen.quote:
Omdat ze alleen op enge BN'ers valtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Eva is echt leuk, waarom vindt zij mij niet leuk?
Ben je advocaat of slangenbezweerder?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Eva is echt leuk, waarom vindt zij mij niet leuk?
Ik ben een nobuddy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben je advocaat of slangenbezweerder?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef borisz het volgende:
Maar goed het beste is nog altijd
[ afbeelding ]
Ik pizza's met melk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
En KBKquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik pizza's met melk.
Komend weekend Omloop.
Rood vlees is slecht voor je!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef borisz het volgende:
Maar goed het beste is nog altijd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:46 schreef marcodej het volgende:
Elke maandagavond eet ik een bak duiven leeg.
Hofgod gaat heerschen dit weekend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik pizza's met melk.
Komend weekend Omloop.
Dat heet gewoon slim boodschappen doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef alors het volgende:
Wel goede tip van Janny, je schrikt soms wat er allemaal inzit als je ingediëntenlijsten leest.
Die letters zijn zo klein, daar begin ik niet aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef alors het volgende:
Wel goede tip van Janny, je schrikt soms wat er allemaal inzit als je ingediëntenlijsten leest.
Eredivisie Live bestaat niet meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ik ga even mijn Eredivisie Live opnieuw instellen.
Ik doe het ook altijd, maar genoeg mensen die er geen idee van hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet gewoon slim boodschappen doen.
Daar heb ik toch allemaal geen tijd voor joh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe het ook altijd, maar genoeg mensen die er geen idee van hebben...
Dat is de nederlandse pakjescultuur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe het ook altijd, maar genoeg mensen die er geen idee van hebben...
jij bent er zeker zoeen die van die bakken magnetronlasagne haalt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daar heb ik toch allemaal geen tijd voor joh?
Die van de Aldi die grote bakken heerlijk. Vreet wel gelijk een hele bak leegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jij bent er zeker zoeen die van die bakken magnetronlasagne haalt?
Nee, niet altijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jij bent er zeker zoeen die van die bakken magnetronlasagne haalt?
quote:http://www.mediacourant.n(...)d-op-bank-eva-jinek/
Katja Schuurman vanavond op bank Eva Jinek
Geplaatst op Wed 25 Feb 2015 om 17:42
Katja Schuurman is vanavond voor het eerst sinds het nieuws over haar scheiding van Thijs Römer live te zien op televisie. Ze is namelijk te gast bij Eva Jinek om te vertellen over haar nieuwe programma Katja’s Bodyscan. Dat heeft KRO-NCRV laten weten. Schuurman en Römer brachten maandag een statement naar buiten over hun break-up. Eind vorige week zat Römer nog in de late night-show van Jineks rivaal Humberto Tan, waar hij niets wilde zeggen over hun relatieperikelen.
De verwachting is dat Schuurman bij Jinek niets los zal laten over het einde van haar huwelijk, aangezien de twee in hun statement aangaven verder geen mededelingen te willen doen.
Het tv-optreden van Schuurman is zo goed als onvermijdelijk, aangezien ze een promotierondje maakt voor de start van Katja’s Bodyscan, dat prominent in de schema’s is gezet door NPO 1.
Katja’s Bodyscan begint donderdag om 21.30 uur.
Je overschat Jinekquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof Jinek iets over die scheiding gaat vragen.
Die bezettingen moeten ze gewoon de kop indrukken met dodenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maagdenhuisbezetting is echt een topshow, voor ernaast.
Pauw is ook lijden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog drie uitzendingen en dan is het lijden over.
Nog een uurtjequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Die bezettingen moeten ze gewoon de kop indrukken met doden
Wij hadden twee tien minutengesprekken per jaar. Dat was een lachertje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Vroeg in gesprek.
Probeer de dialoog te voeren.
Blijf praten met de mensen.
Ik krijg altijd van mijn ouders te horen dat ik beter had gekund dan VWO.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hadden twee tien minutengesprekken per jaar. Dat was een lachertje.
Daarom wil Sander Dekker je ook het voordeel van de twijfel geven in de toekomstquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef KingRoland het volgende:
De basisschool heeft me ook een laag advies gegeven. Gelukkig mocht ik na lang getouwtrek van o.a. mijn moeder alsnog een nieuwe toets maken en kwam daar juist hoger uit.
Kortom de basisscholen zien het ook niet 100%
Je had meer verwacht van Jinek?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meh... mijn TV gaat uit. Dit is niks.
Die Sander Dekker moet zijn bek houden. Hij is een spreekpop van dit kabinet die dezelfde rekentoets heeft laten maken waarvan 5 uit de 5 kamerleden gewoon een onvoldoende hadden gehaald. 1 daarvan was volgens mij wiskundedocent. Dit land is rijp voor de slacht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom wil Sander Dekker je ook het voordeel van de twijfel geven in de toekomst
Die rekentoets is zo makkelijk dat je ook geen diploma verdient als je het niet haalt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die Sander Dekker moet zijn bek houden. Hij is een spreekpop van dit kabinet die dezelfde rekentoets heeft laten maken waarvan 5 uit de 5 kamerleden gewoon een onvoldoende hadden gehaald. 1 daarvan was volgens mij wiskundedocent. Dit land is rijp voor de slacht.
Zijn idee om de CITO-toets minder belangrijk te maken is niet verkeerd, hij overschat alleen al die PABO-kutjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Wat een kutlul die Dekker. Slecht beleid slecht verdedigen en dan nog denken dat je logisch overkomt ook.
Volgens mij telt de cito nu 25% mee in het advies. Tegenover 50% afhankelijk zijn van het subjectieve oordeel van een docent. Ja één docent ja, lamlul dekker, hoe hard je me ook wijs wil maken dat er een hele denktank achter zitquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn idee om de CITO-toets minder belangrijk te maken is niet verkeerd, hij overschat alleen al die PABO-kutjes.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
60% van de adviezen komt overeen! 40% dus niet, en die gevallen kunnen de touwtyfus krijgen, want de school heeft altijd gelijk aldus Dekker.
Bij ons waren er kinderen die het advies voor speciaal onderwijs kregen. Ik kwam niet meer bij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij telt de cito nu 25% mee in het advies. Tegenover 50% afhankelijk zijn van het subjectieve oordeel van een docent. Ja één docent ja, lamlul dekker, hoe hard je me ook wijs wil maken dat er een hele denktank achter zit
Ik zou het nog logischer vinden als het gebaseerd wordt op meerdere jarenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:24 schreef marcodej het volgende:
Het is toch logischer dat geadviseerd wordt over een heel jaar en niet op basis van één meetmoment? Ik snap het gezeik niet.
Daarom is het een toets. Er zijn al teveel marketeers en parttime kleuterjuffen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus.
Zo denken alle VVD'ers. JA MAAR 6 UIT DE 10 KUNNEN HET WEL HALEN
DAT BETEKENT DAT 4 VAN DE 10 HET NIET KUNNEN HALEN.sjongejonge en dan na een paar jaartjes zeggen waar zijn alle studenten gebleven?
Ga nu douchen en daarna slapen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer. Waarom neem je deze beslissing?
Dan wens ik je in ieder geval een zeer fijne douchebeurt en een goede nachtrust.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nu douchen en daarna slapen.
Daarnaast is Jinek een waardeloze interviewster.
Dat vind ik erg lief van je. Bedankt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wens ik je in ieder geval een zeer fijne douchebeurt en een goede nachtrust.
Gay.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik scheer mijn okselhaar, is dit raar?
Scheer je het helemaal af?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Haar mond zit ook ondersteboven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:25 schreef roos94 het volgende:
Sanne wallis de Vries in een jonge versie
Homo!quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ja gewoon helemaal glad, net als bijna alles eigenlijk. Misschien is het iets compulsiefs.quote:
Jij hebt toch geen harige benen Marco? Dat zou me echt van je tegenvallen.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja gewoon helemaal glad, net als bijna alles eigenlijk. Misschien is het iets compulsiefs.
Dit begint ook een beetje zijn charme te verliezen. Een beetje maar.quote:
Moedigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja gewoon helemaal glad, net als bijna alles eigenlijk. Misschien is het iets compulsiefs.
Dan gaan we er nog 3 maanden mee door.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit begint ook een beetje zijn charme te verliezen. Een beetje maar.
Ik zag Obama niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:34 schreef Exorbitantes het volgende:
Je/jij tegen de baas van het land![]()
.
Dat krijg je ervan als de baas van Nederland een lachertje isquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:34 schreef Exorbitantes het volgende:
Je/jij tegen de baas van het land![]()
.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:28 schreef Sked het volgende:
Een bloteitetenwijf met okselhaar. 0/10 zou op kotsen
Waarom zou je iemand van GroenLinks laten uitpraten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef regiliopeace het volgende:
Bart Schut als je even je bek houdt kan men uitspreken.
Omdat zijn eerste zinnen doen vermoeden dat die staatsrechtelijk beter onderlegd is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand van GroenLinks laten uitpraten?
Slecht argument. Elk argument om iemand van GroenLinks te verdedigen is slecht.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Omdat zijn eerste zinnen doen vermoeden dat die staatsrechtelijk beter onderlegd is.
Gewoon muren van minimaal 500 meter hoog om de EU plaatsenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef timmmmm het volgende:
Als honderden hongernegers in Italie op de boot aan kunnen komen, moet een slimme terrorist toch ook wel de grens over kunnen komen lijkt me.
Maar volgens die kutlul niet natuurlijk
Ik zie Bart Schut vooral zenuwpezen, interrumperen en demagogische zaadlozingen krijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Slecht argument. Elk argument om iemand van GroenLinks te verdedigen is slecht.
quote:
Vertel lefletterig, op welk punt ben je jezelf zo gaan zienquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
GroenLinks blijft toch een beetje wereldvreemd. In de gevangenis stoppen hier kost klauwen met geld. Het is net wat Schut zegt: "In Marokko weten ze er wel raad mee".
Rechtszekerheid is het eerste dat wijkt bij angst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus als je moeilijk kunt bewijzen wat ze daar gedaan hebben kun je ze niet berechten maar neem je wel hun paspoort in? Fijne betrouwbare overheid ben je dan.
Dion Graus had deze kwestie goed kunnen duiden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
Erg jammer dat die Bart er zit in plaats van een of andere PVV'er
In 't Gooi?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:42 schreef timmmmm het volgende:
Van Ojik heeft een dagje meegelopen met een wijkagent, jongens, hij heeft de oplossing
Dion Graus had een vergelijking met dieren gemaakt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dion Graus had deze kwestie goed kunnen duiden.
Ik voel me geen wielrenner meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen harige benen Marco? Dat zou me echt van je tegenvallen.
Omdat van Ojik nog steeds beduidend minder mongolide overkomt dan schutlulquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
GroenLinks, luchtfietserij. Waarom bestaat die partij nog?
Bart Schutquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wie is die mongool die er af en toe doorheen schreeuwt?
Schut komt wat driftig en opgefokt over. Van Ojik straalt rust uit, maar kraamt ook naïeve onzin uit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat van Ojik nog steeds beduidend minder mongolide overkomt dan schutlul
Het is ook nogal een debiele oplossing imo. Komen ze terug als isis is verslagen, stuur je ze terug naar hetzelfde land om opnieuw een isis te stichtenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus als je moeilijk kunt bewijzen wat ze daar gedaan hebben kun je ze niet berechten maar neem je wel hun paspoort in? Fijne betrouwbare overheid ben je dan.
Ik wil Jolande terug, die wilde madeliefjes planten in Afghanistan om de vrede te bewaren.quote:
Zolang ze elders maar aanslagen plegen waarbij onschuldige mensen omkomen is het kennelijk wel prima.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is ook nogal een debiele oplossing imo. Komen ze terug als isis is verslagen, stuur je ze terug naar hetzelfde land om opnieuw een isis te stichten
Dat mens zorgde ervoor dat iedereen een hoop hersencellen verloorquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil Jolande terug, die wilde madeliefjes planten in Afghanistan om de vrede te bewaren.
Als je aan de ene kant zegt dat je mensen niet kan veroordelen om wat ze ergens anders doen omdat je niet kan bewijzen wat ze waar doen maar aan de andere kant zegt dat je dat ineens wel kan bewijzen als je paspoorten in wil nemen, ben je nog 10 tandjes debieler dan naiefquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schut komt wat driftig en opgefokt over. Van Ojik straalt rust uit, maar kraamt ook naïeve onzin uit.
Had het niet mooier kunnen zeggenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
Fijn dat ze weer vrij is. Nu zijn onze dromen weer relevant.
Niet te hard trekken, voor je het weer slik je iets anders door.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar eens wat uit de voorraadkast trekken nog. Mijn keelpijntje is bijna over, dus ik kan weer slikken.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet te hard trekken, voor je het weer slik je iets anders door.
HAHAHH HAHA AH XD XDquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2/10.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
was je top of bottom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
Ik heb dat met zo'n hond ook ooit gedaan. Einde bericht.
Was het lekker?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
Ik heb dat met zo'n hond ook ooit gedaan. Einde bericht.
Van jou bakkes schiet ik ook gelijk in de lachquote:
*jouwquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van jou bakkes schiet ik ook gelijk in de lach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |