ugh gun me gewoon de liefdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
quote:
lachequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Rol een d20 voor een wisdom check. Hoop dat je een hoge modifier hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Ik ken dat spel nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rol een d20 voor een wisdom check. Hoop dat je een hoge modifier hebt.
Kom ik troost je.quote:
Wat dacht je van je zusje in bescherming nemen tegen dit loslopend stuk hormoon?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Hoef je niet uit te leggen aan die noobs hierquote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I should reinstall my C&C Decade box.
[ afbeelding ]
Ik 2.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef jodelahity het volgende:
Ik speel red alert 1 nog regelmatig
Ik wilde baldurs gate gaan spelen maar oh nee mijn moeder heeft eerder vanavond een glas cola over mijn laptop getieftquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I should reinstall my C&C Decade box.
[ afbeelding ]
Eerst je HDD, nu je gehele laptop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wilde baldurs gate gaan spelen maar oh nee mijn moeder heeft eerder vanavond een glas cola over mijn laptop getieft.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wilde baldurs gate gaan spelen maar oh nee mijn moeder heeft eerder vanavond een glas cola over mijn laptop getieft.
Broem, broem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, mijn PC liep er warm van, wat een snelheid ineens zeg.
Weet je, ergens zou ik de lol van Magic nog kunnen begrijpen. Maar het hele "koop een zakje en je ziet maar wat je krijgt" concept spreekt me niet aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Sardu het volgende:
Gewoon Magic the Gathering en van die nerdhoesjes.
Juist wel. Dat is het mooiste ook aan mijn Pokémon addiction.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ergens zou ik de lol van Magic nog kunnen begrijpen. Maar het hele "koop een zakje en je ziet maar wat je krijgt" concept spreekt me niet aan.
Mijn HDD wilde om een of andere rede niet booten op mn laptop, maar dat is fixed. Moeder zag wat leuks op mijn bureaublad, wilde wijzen en gooit zo een glas cola over de laptopquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eerst je HDD, nu je gehele laptop.
#rage a lot?
Is alleen leuk om te doen tegen vreemden en daar dan een deck uit te bouwen. Tegenwoordig heb ik gewoon fixed decks en speel wat casual met vrienden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ergens zou ik de lol van Magic nog kunnen begrijpen. Maar het hele "koop een zakje en je ziet maar wat je krijgt" concept spreekt me niet aan.
Godver zou echt kwaad wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn HDD wilde om een of andere rede niet booten op mn laptop, maar dat is fixed. Moeder zag wat leuks op mijn bureaublad, wilde wijzen en gooit zo een glas cola over de laptopIk heb gehuild
Ja, dat is wel naar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn HDD wilde om een of andere rede niet booten op mn laptop, maar dat is fixed. Moeder zag wat leuks op mijn bureaublad, wilde wijzen en gooit zo een glas cola over de laptopIk heb gehuild
Ik neem wel een paar duel decks mee naar de meet degene die mij kan verslaan wint een bier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Sardu het volgende:
Gewoon Magic the Gathering en van die nerdhoesjes.
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Ey Ama, ik kan nu mijn notes bekijken!
Ik schrik er van.quote:
Ik wil geloof ik niet weten hoe het zou zijn als m'n computer er nu mee zou kappen. Damn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
The horror, the horror.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Draften is ook leuk met vriendenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is alleen leuk om te doen tegen vreemden en daar dan een deck uit te bouwen. Tegenwoordig heb ik gewoon fixed decks en speel wat casual met vrienden.
Die heb ik nooit gespeeldquote:
Aight. I bring my own.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar duel decks mee naar de meet degene die mij kan verslaan wint een bier.
Uithuwelijking is serious business.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kb
Moeten nog eens praten enzo, maar ben nu even anders gepreoccupeerd
Houden zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld
Alleen CC, RA en RA 2
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik schrik er van.
Wat een stuk tuig ben ik.
Moet je vrienden hebben die dat kunnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Draften is ook leuk met vriendenhet wordt alleen zo duur als je het elk weekend gaat doen
..
Jonge duel decks zijn juist zo leuk voor ff snel omdat ze uitgebalanceerd zijnquote:
Is cool bby, er komt een tijd. Het is momenteel niet voorbestemd ditdat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kb
Moeten nog eens praten enzo, maar ben nu even anders gepreoccupeerd
Weer iets in je leven dat kut isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee en jij helaas ook nog niet
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is cool bby, er komt een tijd. Het is momenteel niet voorbestemd ditdat.
alles is kut en alles moet doodquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Weer iets in je leven dat kut is
Dat is dan ook wel weer zo jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is kut en alles moet dood
Nee, laat maar weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jonge duel decks zijn juist zo leuk voor ff snel omdat ze uitgebalanceerd zijn.. nu moet ik een ultra deck gaan bouwen omdat jij je eigen deck meeneemt
Als je bang bent om te verliezen mag je het zeggen hoorquote:
Oh snap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je bang bent om te verliezen mag je het zeggen hoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Wat is die fylax toch ook een mongooltje
Ik draag al jaren mijn verlies met gepaste trots.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je bang bent om te verliezen mag je het zeggen hoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in D&D nuquote:
crewbash tot over 48 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Doen vrouwen nooit gelukkigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar word je toch gewoon misselijk van, dat aandachts gehoer
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb zin in D&D nu..
D&D meet
hup character sheets op tafel en gaan met die banaan.
Je hebt zo DM.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fylax had net zo goed een vrouw kunnen zijn. Totaal geen ballen die jongen
heeft ze nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:55 schreef jodelahity het volgende:
Alvast maar vragen of snowbells een zusje heeft
Shut up.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ze niet
en zelf is ze ook niet echt moeders mooiste
Nog kleiner?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:55 schreef jodelahity het volgende:
Alvast maar vragen of snowbells een zusje heeft
Pot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft ze niet
en zelf is ze ook niet echt moeders mooiste
Nietquote:
Slaap lekker Fokkiequote:
Okquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
heb je post gereport ama
dit is een nederlands forum dus graag ook nederlands spreken
hoezo op fokquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom is wp altijd zo vervelend op fok
Vraag ik mij al 2 jaar afquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom is wp altijd zo vervelend op fok
echt bullshit ditquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef Snowbells het volgende:
In het echt is wp lief rustig mannetje
Welke groepquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga net even de namen na van m'n groep. Meer dan de helft is vrouwelijk. Bijzonder wel eigenlijk.
Welke groep?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga net even de namen na van m'n groep. Meer dan de helft is vrouwelijk. Bijzonder wel eigenlijk.
Sorryquote:
Ik heb nog steeds geen idee wat voor nut dat nou ook alweer had.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SorryWist je trouwens wel dat je met abo mensen toe kunt voegen als vriend?
Zeker. Zowel Nickj0n als jij hebben nu een extra vinkje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SorryWist je trouwens wel dat je met abo mensen toe kunt voegen als vriend?
Awesome. Jij ook hier en Nick ook jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Zowel Nickj0n als jij hebben nu een extra vinkje.
En dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat voor nut dat nou ook alweer had.
Bij mij zijn de posts van mijn vrienden een andere kleur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat voor nut dat nou ook alweer had.
Ben ik je vriendquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij zijn de posts van mijn vrienden een andere kleur.
Haha jij bent roze.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij mij zijn de posts van mijn vrienden een andere kleur.
Lelijk, dus niet gedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
hoe staat zo'n vinkje bij mij surge?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker. Zowel Nickj0n als jij hebben nu een extra vinkje.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Awesome. Jij ook hier en Nick ook ja
quote:
Jonguh, ik maak je juist niet nog lelijker.quote:
na deze opmerking ben je alleen nog maar extra hoerig gewordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonguh, ik maak je juist niet nog lelijker.
Je moet me bedanken.
Doe ff nor manquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
na deze opmerking ben je alleen nog maar extra hoerig geworden
Nice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
na deze opmerking ben je alleen nog maar extra hoerig geworden
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kost wat moeite, maar dan heb je ook net Nicks.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kost wat moeite, maar dan heb je ook net Nicks.
Huh kan dat weerquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Al tijdje niet meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Huh kan dat weer
Abo's lagen eruit toch
Mijn kapsel is weer normaal dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goeie fa2 bijna net zo goede fa2 als je kapsel
Was het niet normaal dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn kapsel is weer normaal dus
het is maar net wat je nor vindtquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn kapsel is weer normaal dus
Zoals Misty?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kapper had het ipv blond oranje gemaakt
Hihiquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kapper had het ipv blond oranje gemaakt
Ehrm IDK.quote:
Die heb ik al.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://store.steampowered(...)&sort_by=_ASC&page=1
Ja die dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke wil je dan?
garden warfare kost 30 ekke
Die dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke wil je dan?
garden warfare kost 30 ekke
waarom zou je hem dan opnieuw kopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja die dus
Heb 'm al op Xbox 360, maar aangezien die mij haat.
PC is anders dan Xboxquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je hem dan opnieuw kopen?
Want M$ is vervelend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zou je hem dan opnieuw kopen?
Nu 98. Maar mijn Skip Challenge Stars zijn op, en allemaal kut challengesquote:
Oh dat weet ik niet hahaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu 98. Maar mijn Skip Challenge Stars zijn op, en allemaal kut challenges
Ja maar weet niet hoe dat bij mijn vriend zit. En heb game op mijn pc staan ja maar hij is niet van mij en speel het ook nooitquote:
Omgawdquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar weet niet hoe dat bij mijn vriend zit. En heb game op mijn pc staan ja maar hij is niet van mij en speel het ook nooit
qua performance hooguitquote:
Maar bij xbox moet je iedere maand internet toegang kopen. Vet matig welquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
qua performance hooguit
serverissues gaan er niet minder van woorden
als de servers van popcap eruit liggen ben je ook op de pc machteloos
Ben niet zo'n gamer. Binnenkort even updates voor sims 4 kopen. Ga ik dat weer spelenquote:
daarom ps3 meesterrasquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar bij xbox moet je iedere maand internet toegang kopen. Vet matig wel
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Playstation moet je nu toch ook betalen voor online?
Of alleen PS4?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Of alleen PS4?
Huh serieus?! Dat wist ik nietquote:
Ps4quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Of alleen PS4?
Xbox ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ps4
maar dan heb je dus wel elke maand gratis games
Da's pech, online weg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Maar.. Maar.. Chille aan de PS is dat je gewoon altijd internet hebt -als je dat thuis ook hebt-
Mag wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Wat belachelijk matig vind ik dat zeg. Als je thuis internet verbinding hebt, waarom zou je dat niet mogen gebruiken?
ja op de ps3 was het nog exclusive servicequote:
Meh, betalen ze vaak wel evt. servers e.d van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tegen betaling. Fuck off zeg
Ik koop ze altijd via de zwarte marktquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja op de ps3 was het nog exclusive service
kreeg je gewoon gratis games en beta's
en is goedkoper dan xbox live gold
Nou ik ga never nooit iedere maand te goed kopen om op internet te mogen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, betalen ze vaak wel evt. servers e.d van.
je mag het ook gratis gebruiken maar dan kun je geen gebruik maken van de servers van desbetreffende dienstquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja tegen betaling. Fuck off zeg
Oh dat is dan wel weer te doen..quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik koop ze altijd via de zwarte markt
$25 voor een jaar XBL.
Op xbox werkt alles, zoals Netflix gewoon. Alleen gamen lukt nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik ga never nooit iedere maand te goed kopen om op internet te mogen.
Haal voor console dan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Aww, dit topic herinnert me er aan dat Garden Warfare een Origin exclusive is.
Ik wil geen Origin. Stik in je kutsoftware EA.
Ach, daar koop je zo'n ding toch niet voor. Of, wacht, kak.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Op xbox werkt alles, zoals Netflix gewoon. Alleen gamen lukt niet
EAquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Aww, dit topic herinnert me er aan dat Garden Warfare een Origin exclusive is.
Ik wil geen Origin. Stik in je kutsoftware EA.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, daar koop je zo'n ding toch niet voor. Of, wacht, kak.
Speel ik 'm ook 23/7 op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, had nooit gedacht dat ik m'n ouwe 360 nog eens zou gebruiken om games te spelen.
Nick, heb je tijd over voor een exorcisme? Voordat ze d'r hoofd 360 graden draait en wegloopt.quote:
Neen, nu ga ik mezelf zo naar bed verhuizen.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick, heb je tijd over voor een exorcisme? Voordat ze d'r hoofd 360 graden draait en wegloopt.
Oh doelde meer op je xbox die zo chill meewerkt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, nu ga ik mezelf zo naar bed verhuizen.
Oh goed puntquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh doelde meer op je xbox die zo chill meewerkt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh goed punt
Al heb ik vanavond wel een paar potjes kunnen 0wnen.
Ik wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
ownen doe je in cod niet in plantjes oorlog
Kijk, EA heeft best leuke games gehad. Maar het bedrijf is gewoon kut, en weet hele franchises te ruïneren door gierigheid.quote:
EA owned Popcap?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk, EA heeft best leuke games gehad. Maar het bedrijf is gewoon kut, en weet hele franchises te ruïneren door gierigheid.
lekker boeiendquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kijk, EA heeft best leuke games gehad. Maar het bedrijf is gewoon kut, en weet hele franchises te ruïneren door gierigheid.
Maar nog steeds awesome customer service.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. Al drie jaar. Popcap is niet meer.
Ook goed.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
ownen doe je in warcraft niet in starcraft
Schuldigquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die Sim City gepre-ordered hadden.
Altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick, heb je tijd over voor een exorcisme? Voordat ze d'r hoofd 360 graden draait en wegloopt.
Serieus? Nice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar nog steeds awesome customer service.
* Lt.Surge wijst naar de 2 dozen goodies.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de mensen die Sim City gepre-ordered hadden.
Yup.quote:
Speel je Starcraft nog?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
Warcraft, Starcraft, Minecraft, all the craft.
[ afbeelding ]
Nice. Nog enige reden voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yup.
Heb tassen gekregen, stickers, plushies vanalles![]()
Retail waarde van $600 dacht ik?
Wie heb je moeten pijpen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yup.
Heb tassen gekregen, stickers, plushies vanalles![]()
Retail waarde van $600 dacht ik?
Had ze een mail gestuurd van srsly, epische reeks, maar zonde dat er buiten de US zo weinig te koop is.quote:
Al een tijdje niet meer. Als ik een beetje niet meer in een stapel dozen leef van de verhuizing moeten we eens een potje spelen.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Had ze een mail gestuurd van srsly, epische reeks, maar zonde dat er buiten de US zo weinig te koop is.
''Here, now you don't have to buy anymore''.![]()
It's a date.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer. Als ik een beetje niet meer in een stapel dozen leef van de verhuizing moeten we eens een potje spelen.
Is er een d&d topic ergensquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis het wel. Mijn huidige losvaste D&D groep is niet echt super actief.
En zit echt een HUGE sticker van Crazy Dave bij.quote:
dan ik*quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En zit echt een HUGE sticker van Crazy Dave bij.
Voor op de muur.
Groter dan mij
Hou eens op johquote:
Ik geloof het niet. Sowieso valt het aantal centrale nerd-topics me een beetje tegen. Er is volgens mij ook geen Graphic Novel / Comic topic. Of een boardgame topic. Of een Warhammer topic.quote:
Nice.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En zit echt een HUGE sticker van Crazy Dave bij.
Voor op de muur.
Groter dan mij
Pop! figurines ftwquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik was al blij met m'n Pop! figuurtjes van de roadcone zombie en de pea shooter.
Boardgamesquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Sowieso valt het aantal centrale nerd-topics me een beetje tegen. Er is volgens mij ook geen Graphic Novel / Comic topic. Of een boardgame topic. Of een Warhammer topic.
Aahhhhquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pop! figurines ftw![]()
Meest toffe vond ik de Yeti Plush.
Die inderdaadquote:
Neat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:54 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Boardgames. Hier bij de lokale spellenwinkel is eens in de maand voor 3 euro spellenavond, alle bordspellen te spelen
. Ik zie nerd meet mogelijkheden
.
Ik heb ook een Jake van Adventure Time. Verder geloof ik niet. Ik wil nog een Groot in een potje van Guardians of the Galaxy.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die inderdaad![]()
Hoeveel Pop! figurines heb jij dan? Of alleen PvZ?
Grootquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ook een Jake van Adventure Time. Verder geloof ik niet. Ik wil nog een Groot in een potje van Guardians of the Galaxy.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Groot![]()
Maar in een potje?Link/Pic plz
Waarom heeft WA geenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weeet ik insert smooth kijkende whatsapp poppetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |