ugh gun me gewoon de liefdequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
quote:
lachequote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Rol een d20 voor een wisdom check. Hoop dat je een hoge modifier hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Ik ken dat spel nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rol een d20 voor een wisdom check. Hoop dat je een hoge modifier hebt.
Kom ik troost je.quote:
Wat dacht je van je zusje in bescherming nemen tegen dit loslopend stuk hormoon?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef DrNick het volgende:
Hoef je niet uit te leggen aan die noobs hierquote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I should reinstall my C&C Decade box.
[ afbeelding ]
Ik 2.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef jodelahity het volgende:
Ik speel red alert 1 nog regelmatig
Ik wilde baldurs gate gaan spelen maar oh nee mijn moeder heeft eerder vanavond een glas cola over mijn laptop getieftquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I should reinstall my C&C Decade box.
[ afbeelding ]
Eerst je HDD, nu je gehele laptop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wilde baldurs gate gaan spelen maar oh nee mijn moeder heeft eerder vanavond een glas cola over mijn laptop getieft.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik wilde baldurs gate gaan spelen maar oh nee mijn moeder heeft eerder vanavond een glas cola over mijn laptop getieft.
Broem, broem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, mijn PC liep er warm van, wat een snelheid ineens zeg.
Weet je, ergens zou ik de lol van Magic nog kunnen begrijpen. Maar het hele "koop een zakje en je ziet maar wat je krijgt" concept spreekt me niet aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Sardu het volgende:
Gewoon Magic the Gathering en van die nerdhoesjes.
Juist wel. Dat is het mooiste ook aan mijn Pokémon addiction.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ergens zou ik de lol van Magic nog kunnen begrijpen. Maar het hele "koop een zakje en je ziet maar wat je krijgt" concept spreekt me niet aan.
Mijn HDD wilde om een of andere rede niet booten op mn laptop, maar dat is fixed. Moeder zag wat leuks op mijn bureaublad, wilde wijzen en gooit zo een glas cola over de laptopquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eerst je HDD, nu je gehele laptop.
#rage a lot?
Is alleen leuk om te doen tegen vreemden en daar dan een deck uit te bouwen. Tegenwoordig heb ik gewoon fixed decks en speel wat casual met vrienden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ergens zou ik de lol van Magic nog kunnen begrijpen. Maar het hele "koop een zakje en je ziet maar wat je krijgt" concept spreekt me niet aan.
Godver zou echt kwaad wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn HDD wilde om een of andere rede niet booten op mn laptop, maar dat is fixed. Moeder zag wat leuks op mijn bureaublad, wilde wijzen en gooit zo een glas cola over de laptopIk heb gehuild
Ja, dat is wel naar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mijn HDD wilde om een of andere rede niet booten op mn laptop, maar dat is fixed. Moeder zag wat leuks op mijn bureaublad, wilde wijzen en gooit zo een glas cola over de laptopIk heb gehuild
Ik neem wel een paar duel decks mee naar de meet degene die mij kan verslaan wint een bier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Sardu het volgende:
Gewoon Magic the Gathering en van die nerdhoesjes.
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef Lt.Surge het volgende:
Ey Ama, ik kan nu mijn notes bekijken!
Ik schrik er van.quote:
Ik wil geloof ik niet weten hoe het zou zijn als m'n computer er nu mee zou kappen. Damn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
The horror, the horror.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Draften is ook leuk met vriendenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is alleen leuk om te doen tegen vreemden en daar dan een deck uit te bouwen. Tegenwoordig heb ik gewoon fixed decks en speel wat casual met vrienden.
Die heb ik nooit gespeeldquote:
Aight. I bring my own.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik neem wel een paar duel decks mee naar de meet degene die mij kan verslaan wint een bier.
Uithuwelijking is serious business.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kb
Moeten nog eens praten enzo, maar ben nu even anders gepreoccupeerd
Houden zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld
Alleen CC, RA en RA 2
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik schrik er van.
Wat een stuk tuig ben ik.
Moet je vrienden hebben die dat kunnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Draften is ook leuk met vriendenhet wordt alleen zo duur als je het elk weekend gaat doen
..
Jonge duel decks zijn juist zo leuk voor ff snel omdat ze uitgebalanceerd zijnquote:
Is cool bby, er komt een tijd. Het is momenteel niet voorbestemd ditdat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kb
Moeten nog eens praten enzo, maar ben nu even anders gepreoccupeerd
Weer iets in je leven dat kut isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee en jij helaas ook nog niet
Alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is cool bby, er komt een tijd. Het is momenteel niet voorbestemd ditdat.
alles is kut en alles moet doodquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Weer iets in je leven dat kut is
Dat is dan ook wel weer zo jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is kut en alles moet dood
Nee, laat maar weer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jonge duel decks zijn juist zo leuk voor ff snel omdat ze uitgebalanceerd zijn.. nu moet ik een ultra deck gaan bouwen omdat jij je eigen deck meeneemt
Als je bang bent om te verliezen mag je het zeggen hoorquote:
Oh snap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je bang bent om te verliezen mag je het zeggen hoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Wat is die fylax toch ook een mongooltje
Ik draag al jaren mijn verlies met gepaste trots.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Als je bang bent om te verliezen mag je het zeggen hoor
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb zin in D&D nuquote:
crewbash tot over 48 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Doen vrouwen nooit gelukkigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar word je toch gewoon misselijk van, dat aandachts gehoer
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik heb zin in D&D nu..
D&D meet
hup character sheets op tafel en gaan met die banaan.
Je hebt zo DM.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fylax had net zo goed een vrouw kunnen zijn. Totaal geen ballen die jongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |