SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.![]()
1337 is Mascherano, 8008 is Jese.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/player/random_nummer
Vul een nummer in en daar is je random speler.
Raar. Wat voor een is het? Heb je het ook met muziek vanaf je mobiel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
jongens, wie kan mij vertellen waarom mijn Bluetooth speaker loopt te laggen en te hakkelen terwijl ie praktisch naast mijn laptop staat? Ik word hier echt niet goed van
Creative dingetje, weet niet welk type. Telefoon ga ik zo wel even uitproberen ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Raar. Wat voor een is het? Heb je het ook met muziek vanaf je mobiel?
Er zit een gaatje in je bluetooth. Ga even naar de tandarts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
jongens, wie kan mij vertellen waarom mijn Bluetooth speaker loopt te laggen en te hakkelen terwijl ie praktisch naast mijn laptop staat? Ik word hier echt niet goed van
FIFAquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef OmniRocket het volgende:
Snap er niks van.. zo rol je iedereen op.. zo krijg je achter elkaar op de broek,...
Minder Skrillex luisteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
8008?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet jij ook al.
[..]
1337 is Mascherano, 8008 is Jese.
Gebeurt het precies sinds je Windows 8.1 hebt? Dan wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op mijn telefoon doet ie het wel...
Kan het liggen aan het feit dat ik nu windows 8.1 draai?
Tsja laatste keer dat ik het via mijn laptop afspeelde, draaide ie nog 8quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gebeurt het precies sinds je Windows 8.1 hebt? Dan wel.
Wellicht even de drivers van je bluetooth/audio updatenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja laatste keer dat ik het via mijn laptop afspeelde, draaide ie nog 8kansloos gekut
oh jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een random nummer.
Device manager -> bluetooth adapter zoeken -> properties -> power management -> iets met turn off device uitschakelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja laatste keer dat ik het via mijn laptop afspeelde, draaide ie nog 8kansloos gekut
Is dat clubben leuk? Zou ik een keer mee mogen doen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef RijstbaI het volgende:
Lindgren na de namaak Manchester City - Barcelona wil ik wel Manfister City'en
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef RijstbaI het volgende:
Lindgren na de namaak Manchester City - Barcelona wil ik wel Manfister City'en
Nee sorry we zitten volquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Is dat clubben leuk? Zou ik een keer mee mogen doen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Regel is dat je hier eerst maar eens een paar maanden meepost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Als er die dag geen wind had gestaan had DS2 hem/haar ontmoetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
René van Dieren.Wat een god was dat.
Huh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Als er die dag geen wind had gestaan had DS2 hem/haar ontmoet
De tinderdate van ds2 werd met Rene van Dieren vergeleken, maar omdat het 'slecht weer' was ging die date niet doorquote:
Godverquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
De tinderdate van ds2 werd met Rene van Dieren vergeleken, maar omdat het 'slecht weer' was ging die date niet door
en dan staat de bluetooth uit? Wordt het niet echt beter van denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:40 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Device manager -> bluetooth adapter zoeken -> properties -> power management -> iets met turn off device uitschakelen.
Ik speelde net tegen het beste team (qua rating) dat ik ooit ben tegen gekomen. Messi, Hazard, Bale, TOTY Di Maria+Kroos+Ramos. Zo even uit mijn hoofd. 89 was de rating. Oh, en 3-1 winst gelukkig. Ik vraag me echt af wat mensen doen in divisie 4 met zulke teams...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ik had eergisteren een 5@tb als tegenstander, toen ik bij het formatiescherm op het kruisje drukte had ik al door dat ik een fout maakte. TOTY Messi, TOTY Ronaldo in de spits. SIF Neymar, alle blauwe verdedigers. En in de laatste minuut maakt die kk idioot de winnende 3-2![]()
Echt amper tegen te spelen dit soort ploegen
Nee, dat jouw computer de bluetooth adapter niet kan onderbreken om stroom te sparen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan staat de bluetooth uit? Wordt het niet echt beter van denk ik
ik kan het niet vinden en volgens mij is dat ook niet het probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nee, dat jouw computer de bluetooth adapter niet kan onderbreken om stroom te sparen.
[ afbeelding ]
Speaker hapert hč, dan lijkt me dit niet de issue.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Nee, dat jouw computer de bluetooth adapter niet kan onderbreken om stroom te sparen.
[ afbeelding ]
Windows 8.1 issue met bluetooth. Soms kapt hij de device af en dan krijg je een "choppy" sound.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan het niet vinden en volgens mij is dat ook niet het probleem
sink of sync?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Windows 8.1 issue met bluetooth. Soms kapt hij de device af en dan krijg je een "choppy" sound.
Je kan ook proberen om de audio sink uit te zetten.
Maar wat weet ik er ook vanaf.
Die had vast nuttige tips gegeven. Niet dat domme gelul zoals die renevandieren hierboven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Jorwol het volgende:
Was TrapZ er nog maar, die was altijd zo handig met computers
ik wil het wel proberen hoor, maar ik kan het niet vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Windows 8.1 issue met bluetooth. Soms kapt hij de device af en dan krijg je een "choppy" sound.
Je kan ook proberen om de audio sink uit te zetten.
Maar wat weet ik er ook vanaf.
suarez zweiiiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
oprotten met die spoilers, kutrijst
hhaahahquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Sjongejonguh. staan 3 man bij de eerstel paal,en nog komt die bal voor.
hey jomandaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef DuTank het volgende:
Mijn broertje en ik zaten heel de tijd Suarez af te kankeren (voor de eerste goal). Ik zei toen: let maar op, dadelijk legt ie er 3 in
straal mij ff in ok?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef DuTank het volgende:
Mijn broertje en ik zaten heel de tijd Suarez af te kankeren (voor de eerste goal). Ik zei toen: let maar op, dadelijk legt ie er 3 in
Als hij de wilskracht kan opbrengen om er nog 1 in het netje te leggen wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Wilskracht het volgende:
Hopen morgen op oranje kaartje Suarez.
MYTHEAD incoming?twitter:futheadsite twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 19:23:51@LD2K Looking for a good contact to talk community sites - any tips? reageer retweet
Manuel heeft niks geleerd van vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit wordt gewoon 12-0 joh.
Messi, Suárez en Neymar tegen Demichelis. Yolo toch.
Geen dubbele linksbackquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Manuel heeft niks geleerd van vorig jaar.
is gewoon geluk ik ben helemaal niet nostradamusquote:
Wat is er bijzonder aan deze speler?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan wel een leuke IF worden.
Spaans.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan deze speler?
De rollen omgekeerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zou normaal niet snel aan hem denken, maar nu dus welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:44 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Je zou normaal niet snel aan hem denken, maar nu dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |