SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Gister een stukje gezien bij Umbertoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gisteren naar American Sniper geweest. Was echt tof
yesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al iets speciaals in de planning?
Aanradertje jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gister een stukje gezien bij Umbertowil m ook wel zien idd
Eerst je MLS team nog makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef OmniRocket het volgende:
St Patrick's Day.... tijd om een team te maken voor de cup!
En ik noem m'n team Groene Klodders
Ik ben vol goede moed aan dat boek begonnen ik denk nou gaat het gebeuren... heb t eind nooit gehaald dus de film kan ik ook wel skippen lijkt mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aanradertje ja
En blijf weg bij 50 ShadesMe laten overhalen door mijn vriendin maar wat een bagger
Zo slecht
En de tieten maken ook weinig goed
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En blijf weg bij 50 ShadesMe laten overhalen door mijn vriendin maar wat een bagger
Zo slecht
En de tieten maken ook weinig goed
Heb jij dat boek gelezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben vol goede moed aan dat boek begonnen ik denk nou gaat het gebeuren... heb t eind nooit gehaald dus de film kan ik ook wel skippen lijkt mij
hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer, nu kan ik er niet meer minutenlang naar staren en bedenken wat ze zou zeggen
wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Mijn vriendin gaat met haar ouders heen.![]()
6 maart start MLS toch, lijkt mij een logisch volgend toernooi.quote:
Koop maar een goede fles whiskey voor haar vader dan hij heeft het verdiendquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
begint er morgen niks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
6 maart start MLS toch, lijkt mij een logisch volgend toernooi.
.......quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
He het ging over seksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij dat boek gelezen?
Maar ik hoorde dat het boek iig nog wat 'leuker' is qua seks. In de film komt dat wijf al klaar als hij de deur opendoet
wait wut?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
neen sjon neenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He het ging over seksdan moet je het lezen.
Je leest de boeken van heleen van rooijen toch ook..
Alleen die 28 boeken uitgegeven door oudvoetballers die allemaal op hetzelfde neer komen zekerquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koop maar een goede fles whiskey voor haar vader dan hij heeft het verdiend
quote:
Ik zweer het.quote:
hoe heet ze?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Arme ziel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik zweer het.
Vraag dan meteen picsquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Na die avond is ze haar eigen moeder.
Gerard, wie kent m niet, gerard is een miet, gerard is een travestiet.quote:
STEVE GERRARD GERRARDquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
GERRAAAAARD
WHAT A HIT SON, WHAT A HIT
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
STEVE GERRARD GERRARD
HE'LL PASS THE BALL 40 YARDS
HE'S BIG AND HE'S FUCKING HARD
STEVE GERRARD GERRARD
Ik ga nog wel eens met mijn pa naar de bios. Is dat raar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zag dat laatst ook op facebook, iemand die met haar ouders + broer naar die film ging. Snap dat echt niet
Lekker op elkaars stoel roeien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zag dat laatst ook op facebook, iemand die met haar ouders + broer naar die film ging. Snap dat echt niet
Ja bedoelde naar fiftyyy shaddess of greyyy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eens met mijn pa naar de bios. Is dat raar?
Hoeveel kost UP Milik op de PS4?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
PS4, El Ghazi wordt volgens mij gefixt. Had er 4 en ze zijn allemaal opgekocht. Prijs is nu ongeveer 10k.
Uhm neeeeyyy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja bedoelde naar fiftyyy shaddess of greyyy.
Pas nou op, voor je het weet krijg je een ban omdat je een foto van de vriendin van ... op het forum plaatst.quote:
Dat ik dus niet snap waarom je daar met je ouders heen zou gaanquote:
Vind het niet per se raar. Maar de laatste keer dat ik met m'n pa naar de bios ging was naar Jurassic Park "The Lost World"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga nog wel eens met mijn pa naar de bios. Is dat raar?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef sober. het volgende:
DS2 heeft als excuus dit account voor me aangemaakt. Thanks broeder, het is je vergeven.
gr gr Ozz, Bakkes. en King.Vegeta.
Inderdaad. Je moet gewoon lekker alleen gaan als kerel en dan tussen al die soppende vrouwkes gaan zitten. Alleen niet betrapt worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef sober. het volgende:
DS2 heeft als excuus dit account voor me aangemaakt. Thanks broeder, het is je vergeven.
gr gr Ozz, Bakkes. en King.Vegeta.
Mijn pa vind zo af en toe naar de bios gewoon leuk, en mijn moeder geeft er niks om. En we kijken vaak gewoon een actiefilm, of een thriller. James Bond, The Hunger Games...dat soort werk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind het niet per se raar. Maar de laatste keer dat ik met m'n pa naar de bios ging was naar Jurassic Park "The Lost World"
Al die 50 shades fangirlsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet gewoon lekker alleen gaan als kerel en dan tussen al die soppende vrouwkes gaan zitten. Alleen niet betrapt worden.
Zoals deze man http://www.dumpert.nl/med(...)_of_grey_kijken.html
Niks mis mee toch. De tijd dat we het raar vonden om met ouders naar de bios te gaan was toch meer de pubertijd ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn pa vind zo af en toe naar de bios gewoon leuk, en mijn moeder geeft er niks om. En we kijken vaak gewoon een actiefilm, of een thriller. James Bond, The Hunger Games...dat soort werk.
Jaja, als wij ordinaire mensen dat soort dingen doen is het ineens gewelddadig en verkrachting enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Al die 50 shades fangirlsgewoon vernederen in de slaapkamer vinden ze alleen maar fijn.
Ah, dat verklaart natuurlijk waarom Kami dat nog raar vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. De tijd dat we het raar vonden om met ouders naar de bios te gaan was toch meer de pubertijd ofzo
Ja ik ik ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij was verlopen. Gedoe altijd op andermans kaart en nu dus een gratis actie. Voor de liefhebbert.
Jij bent echt een mongooltje zegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart natuurlijk waarom Kami dat nog raar vind
Moet je geen meisjes van 16 nemen maar even een slag ouder ouwe geilpijpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaja, als wij ordinaire mensen dat soort dingen doen is het ineens gewelddadig en verkrachting enzo![]()
Alles gewoon goed gekomen nadat hij dit account voor me heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Skype-update: DS2 heeft Ozz zijn excuses aangeboden, en die zijn aanvaard. Klaar met de ongein dus. Over tot de orde van de dag: DS2's record. Of wacht...laten we een ander onderwerp nemen.
Haphapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongooltje zeg
Ik zeg dat ik het raar vind om naar fifty shades of grey te gaan met je ouders... niet naar de film in het algemeen.
Hij is wel stil in enequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef sober. het volgende:
[..]
Alles gewoon goed gekomen nadat hij dit account voor me heeft gemaakt.
Ik ga meestal scouten met toefjes bij het schoolzwemmenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Moet je geen meisjes van 16 nemen maar even een slag ouder ouwe geilpijp
Vervelend is wel dat ik nu echt moet opletten wie wat post, nu 75% hier dezelfde UI gebruikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:38 schreef sober. het volgende:
[..]
Alles gewoon goed gekomen nadat hij dit account voor me heeft gemaakt.
Toen vond ik dat eigenlijk ook niet zo raar. Maar ik heb dan ook nog een vrij jonge vaderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. De tijd dat we het raar vonden om met ouders naar de bios te gaan was toch meer de pubertijd ofzo
Schrikkeljaar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Toen vond ik dat eigenlijk ook niet zo raar. Maar ik heb dan ook nog een vrij jonge vader
hehe nee niet zo, maar hij is nog geen 50 en ik ben 27. We voetballen ook nog in hetzelfde team.quote:
haha dat is wel tofquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
hehe nee niet zo, maar hij is nog geen 50 en ik ben 27. We voetballen ook nog in hetzelfde team.
Jij hebt echt al een miljard packs open gemaakt dit jaar he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren een aantal gold packs geopend en daar zat niet echt een goede speler in. Toen zag ik nog 1 Alaba pack, die opende ik en daar zat Courtois in.
De vrouwkes zitten als pubers te giechelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet gewoon lekker alleen gaan als kerel en dan tussen al die soppende vrouwkes gaan zitten. Alleen niet betrapt worden.
Zoals deze man http://www.dumpert.nl/med(...)_of_grey_kijken.html
Als je dat als openingszin gebruikt wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vrouwkes zitten als pubers te giechelen
Als ie zegt: 'I don't make love, i fuck hard'
Zeg je dat in de kroeg krijg je een klap in je gezicht
Hoe moet je het dan wel gebruiken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als je dat als openingszin gebruikt wel ja
UI?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ga ff terug naar jullie ouwe UI's dit is echt konkoirritant
Ik heb best wel heel veel geopend en nog steeds geen legend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt echt al een miljard packs open gemaakt dit jaar he?
Karmaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb best wel heel veel geopend en nog steeds geen legend.
Eerst even een praatje maken, door de koetjes en de kalfjes heen en als die klik er is en het gaat over wat betere onderwerpen. gewoon recht door zee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe moet je het dan wel gebruiken?![]()
Of de befaamde "pielemuispopcornbak"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Het wordt pas echt dubieus als je je bioscoopbroek aandoet als je met je moeder naar de bios gaat.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
Het wordt pas echt dubieus als je je bioscoopbroek aandoet als je met je moeder naar de bios gaat.
zeker als je dan naast je vader gaat zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Of de befaamde "pielemuispopcornbak"
OK.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
De aanbiedingen van de C1000 vallen weer tegen.
Ondertussen in Nederlandtwitter:sjirkkuijper twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 16:33:01Beveiliging @Telegraaf aangescherpt nadat man met mes in kamer hoofdredactie werd aangehouden. Opmerkelijk: krant meldt incident (nog) niet. reageer retweet
Immers voor Zimling.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:57 schreef ToreJR het volgende:
Kan iemand helpen mijn team te verbeteren?
[ afbeelding ]
Die krant komt toch ook pas morgen uit joh hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ondertussen in Nederlandtwitter:sjirkkuijper twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 16:33:01Beveiliging @Telegraaf aangescherpt nadat man met mes in kamer hoofdredactie werd aangehouden. Opmerkelijk: krant meldt incident (nog) niet. reageer retweet
sorry maverquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:57 schreef ToreJR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een websitequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die krant komt toch ook pas morgen uit joh haha
haha egt hilarisch dit ga zo door ooit word je comedienne swsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:57 schreef ToreJR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
quote:
Dankje, Lind de compilatie heldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha egt hilarisch dit ga zo door ooit word je comedienne sws
[..]
[..]
Lind de compilatieheldquote:
Niet meer toch? Of zijn ze nog niet verkocht?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef Kamikazie het volgende:
Maar Geenstijl meld het wel en dat is telegraaf. dus eigenlijk melden ze het zelf wel.
bitches?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:02 schreef ToreJR het volgende:
[..]
Dankje, Lind de compilatie held![]()
[..]
Lind de compilatieheld![]()
Volgens mij nog niet verkocht hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet meer toch? Of zijn ze nog niet verkocht?
'95, goed jaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef DutchSL het volgende:
De laatste keer dat ik naar de bioscoop ging met mijn vad.. o wacht![]()
En met mijn moeder was naar Casper het spookje ofzo
edit. 1995 dus
quote:
quoteje voor het nageslacht.quote:
Doe eens normaal Downiequote:
Jij verliest zeker altijd met 6-0quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOLO
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef ToreJR het volgende:
[..]Ja. Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Goed hoor. Met jullie?quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht. Moet nog koken. Geen zin in.
Vandaag stufi tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb geen moderator salaris en kan dat dus niet betalen
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slecht. Moet nog koken. Geen zin in.
Het gaat over bioscoop broeken en hij komt aanschijten hoor.quote:
kom maar opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een potje silvers?
[..]
Ik ook.Twijfel ook een beetje over wat ik ga maken. Misschien wel pannenkoeken boh.
Je zegt net nog dat je een vriendin hebt en dan niet van de perks gebruik maken om haar voor je te laten koken...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook.Twijfel ook een beetje over wat ik ga maken. Misschien wel pannenkoeken boh.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
kost normaal ook bijna niks hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt ouwe reus
Successupporter!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt ouwe reus
Heb je geïnviteerd.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt ouwe reus
Ze heeft vakantie, dus is de hele week werken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zegt net nog dat je een vriendin hebt en dan niet van de perks gebruik maken om haar voor je te laten koken...
hee ouwe coinbedelaarquote:
en nu helemaal niks dus nog beterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kost normaal ook bijna niks hoor
Hoe zou het met de blindchick zijn? zal ze al vrijgezel zijn ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
I wish that I could be like a cool Kiid op de radio
#heimwee
Ikke dus ook nie weet. Ik haat dat zo, een cliffhanger die voor altijd open blijftquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe zou het met de blindchick zijn? zal ze al vrijgezel zijn ?
#durftevragen
hier heb ik vannacht ook om wakker gelegen inderdaadquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe zou het met de blindchick zijn? zal ze al vrijgezel zijn ?
#durftevragen
Is nog hoogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:21 schreef zerokil het volgende:
Even een vraagje,
What the fuck is er met de markt gebeurd man. Half jaar geen fut aangeraakt, maar zie prijzen van 6 euro voor 1mill coins..
Ik sta altijd open voor vrouwen met verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke dus ook nie weet. Ik haat dat zo, een cliffhanger die voor altijd open blijft
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor vrouwen met verstand van voetbal.
Zou een goede zaak zijn als ze weer single is
#moredramainmylifequote:
Ben jij definitief gedumpt inmiddels ja?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor vrouwen met verstand van voetbal.
Zou een goede zaak zijn als ze weer single is
Ik gedumptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij definitief gedumpt inmiddels ja?
Parkietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik gedumptno-way jose.
ik bevind me wel nog steeds in een lastig pakket.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik gedumptno-way jose.
ik bevind me wel nog steeds in een lastig pakket.
Iedere hand een tiet.quote:
wat is er ouwe roemeen.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:31 schreef Zhano het volgende:
Wanneer krijgt die ransbak van een DS2 nou eens een ban?
Mar hij heb soorie gezegtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:31 schreef Zhano het volgende:
Als Serero een hattrick scoort.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:31 schreef Zhano het volgende:
http://bit.ly/1Gp4pk4quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zei er iemand tiet?![]()
Goed, ik ga weer beginnen met mijn zoektocht naar legends.
Das net zoiets als zeggen 'wanneer Pasen en Pinksteren in het zelfde weekend vallen'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Serero een hattrick scoort.
ik zie je borsteeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
en dan staat bij afbeeldingen deze er tussen
[ afbeelding ]
Kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker potje.quote:
Met zijn weak foot nog welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker potje.Eerste helft duidelijk voor jou, (eind) tweede helft voor mij. Wat een goal met Zimling had je
Ik dacht hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met zijn weak foot nog weldie shooting van Kishna was (aan beide kanten) dramatisch
Zondag met Lubachquote:
En ook een link naar de topic over vrouwen met een karperquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
butt butt buttholequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen de Kreek dus miss bij de Telegraaf
Dat moet toch de allerslechtste aankoop in de geschiedenis van het betaald voetbal zijn. Vooral omdat de kans dat dit zou gebeuren vooraf al 99% wasquote:Noodlot slaat weer toe bij Vermaelen
Rampspoed achtervolgt Thomas Vermaelen. De Belgische verdediger van Barcelona moet zijn debuut voor de Catalanen waarschijnlijk uitstellen tot volgend seizoen.
Vermaelen begon vorige week weer voorzichtig met wat loopoefeningen, maar heeft weer last gekregen van een hamstring, meldt Mundo Deportivo. De ex-speler van Ajax sukkelt al sinds het WK met klachten aan die spier. Barcelona dacht de blessure te kunnen verhelpen met rust, maar nadat de Belg in november nog steeds niet was hersteld, volgde een operatie. De revalidatie daarvan vergt echter veel meer tijd dan was voorzien.
Het betekent dat Vermaelen zijn debuut voor Barcelona opnieuw moet uitstellen en waarschijnlijk zelfs tot volgend seizoen. De Catalanen namen de linkspoot afgelopen zomer voor ongeveer tien miljoen euro over van Arsenal.
sigaarsnor heeft ze altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Zhano het volgende:
Tim, heb je zo'n mp4 linkje van VI voor deze skere buitenlandert?
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik vind het echt heel tof tot nu toe
Het verhaal is iets minder tof dan BB (so far) maar er zit echt een toffe humor in die minder was bij BB. Sowieso Jimmyquote:
Thxquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sigaarsnor heeft ze altijd
http://sigaarsnor.blogspot.nl/
Deze ep: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)ccf-d2e099944e3d.mp4
Empathy Bellies to simulate some of the many difficulties of pregnancyquote:
derpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Empathy Bellies to simulate some of the many difficulties of pregnancy
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van die zachte eitjes die serieus zo'n ding aantrekkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik leer je hoe je moet vissen en geef je er nog een visje bij cadeau ook. Ultieme luxequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
ThxGebookmarkt zodat ik je niet weer lastig hoef te vallen
Er zijn wel meer homo's in dit topic hoor. Sjon bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef OmniRocket het volgende:
zit de hele tijd met het liedje "lindgren is anders geaard" in m'n hoofd omdat z'n vriendin Gerard heet
Ik denk de hele dag aan..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef OmniRocket het volgende:
zit de hele tijd met het liedje "lindgren is anders geaard" in m'n hoofd omdat z'n vriendin Gerard heet
maar hoe spreek je haar naam uit? Sjeraar ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zijn wel meer homo's in dit topic hoor. Sjon bijvoorbeeld.
Doe er even een streep doorheen dan mag het gewoon, anders maak ik een TRquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Doe er even een streep doorheen dan mag het gewoon, anders maak ik een TR
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, relist all werkt bij nader inzien bij mij ook gewoon goed
Ik heb er echt mega weinig, maar die Alexis van gisteren voor 4 miljoen maakte veel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt ziek hoeveel DSL's ik vandaag heb gehadDenk wel 7/8 ton aan allerlei 'kleine' (50-100k) DSL's
Misschien dat ik de prijzen ga verlagen tot iets onder de ton. Psychologisch enzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Echt ziek hoeveel DSL's ik vandaag heb gehadDenk wel 7/8 ton aan allerlei 'kleine' (50-100k) DSL's
Ik ga sowieso altijd voor bijv. 169k ipv 170k al jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien dat ik de prijzen ga verlagen tot iets onder de ton. Psychologisch enzo
Dat doe ik juist nooitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso altijd voor bijv. 169k ipv 170k al ja
Wat dacht je van PSV met van der Meydequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat moet toch de allerslechtste aankoop in de geschiedenis van het betaald voetbal zijn. Vooral omdat de kans dat dit zou gebeuren vooraf al 99% was
Atouba. Maar die heeft niet echt een kans gehad, tegen PSV heeft hij toen nog gespeeld (en niet zo slecht) en Tainioquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat dacht je van PSV met van der Meyde
Ok, die was transfervrij, maar dan nog.
Al kun je misschien beter een speler halen die nooit kan spelen, dan spelers die wel kunnen spelen maar dat doen zoals Derijck en Marcelo.
jeuj laat die prijzen maar weer zakken dan van deze week ifsquote:
en maar commentaar leverenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef OmniRocket het volgende:
Ik sta 4-0 achter tegen een silver team.....
quote:
Zijn niveau van FC Utrecht ook niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef RijstbaI het volgende:
Zijn operatie is niet helemaal goed gegaan en de verwachting is dat hij nooit meer zijn oude niveau gaat halen.
Doe dat dan daar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan je op wefut nog random spelers opzoeken? Lijkt me wel grappig om iets rondom een random bronze, silver en gold te maken. Dat kan op ...head namelijk wel.
In godsnaam, hoeveel idioten zullen hiermee geholpen zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan je op wefut nog random spelers opzoeken? Lijkt me wel grappig om iets rondom een random bronze, silver en gold te maken. Dat kan op ...head namelijk wel.
Iets maken rondom een random bronze, silver en gold. Dat moet echt fantastisch zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
deel die viddyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef DuTank het volgende:
Ik scoor echt een wondergoal (de 2-2) en mijn tegenstander ragequit.Wedstrijd die niet telt...
Hij had o.a. Ronaldo, TOTY Kroos, Silva en Luiz en SIF Benzemmel. Bracht ook nog Suarez voor Bale. En het was echt een leuk potje, ging heen en weer. Jammer dat hij eruit ging.
Best wel, want dan gebruik je spelers waar je normaal gesproken niet eens aan had gedacht om te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iets maken rondom een random bronze, silver en gold. Dat moet echt fantastisch zijn
Ik weet nog dat we daar een competitie mee hadden in FIFA13 ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel, want dan gebruik je spelers waar je normaal gesproken niet eens aan had gedacht om te gebruiken.
Ik ook een keer dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we daar een competitie mee hadden in FIFA13 ofzo.
Toen won ik van jou.
ik had eergisteren een 5@tb als tegenstander, toen ik bij het formatiescherm op het kruisje drukte had ik al door dat ik een fout maakte. TOTY Messi, TOTY Ronaldo in de spits. SIF Neymar, alle blauwe verdedigers. En in de laatste minuut maakt die kk idioot de winnende 3-2quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef DuTank het volgende:
Ik scoor echt een wondergoal (de 2-2) en mijn tegenstander ragequit.Wedstrijd die niet telt...
Hij had o.a. Ronaldo, TOTY Kroos, Silva en Luiz en SIF Benzemmel. Bracht ook nog Suarez voor Bale. En het was echt een leuk potje, ging heen en weer. Jammer dat hij eruit ging.
Mag ik gerard een keer lenen, zal hem weer heel terug brengen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
haha, zelfs jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we daar een competitie mee hadden in FIFA13 ofzo.
Toen won ik van jou.
Ik denk niet voor niets niet aan het gebruiken van die spelers, want het zijn flutspelers vaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel, want dan gebruik je spelers waar je normaal gesproken niet eens aan had gedacht om te gebruiken.
Zelfs ik jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
haha, zelfs jij?DS2 verslaan is net als het makkelijke meisje uit de buurt waar iedereen wel een keer overheen is gegaan
Dit is echt niet grappig ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
haha, zelfs jij?DS2 verslaan is net als het makkelijke meisje uit de buurt waar iedereen wel een keer overheen is gegaan
ik weet 100% zeker dat ik won, zo'n prachtwedstrijd vergeet ik nooit meerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is echt niet grappig ofzo.
Ik weet niet eens zeker of hij wel won, misschien was het ook wel gelijkspel. Maar dat moet je dan maar opzoeken.
grappig, terwijl hier veel wordt beweerd dat teams met oa non-rares handicap in hun voordeel hebben. Deze "blauwe" teams zouden juist makkelijk te bespelen moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ik had eergisteren een 5@tb als tegenstander, toen ik bij het formatiescherm op het kruisje drukte had ik al door dat ik een fout maakte. TOTY Messi, TOTY Ronaldo in de spits. SIF Neymar, alle blauwe verdedigers. En in de laatste minuut maakt die kk idioot de winnende 3-2![]()
Echt amper tegen te spelen dit soort ploegen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat ik won, zo'n prachtwedstrijd vergeet ik nooit meer
Holy shit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stikte bijna in mijn drinken toen ik 2 leg healings, 200c, Ierse RB en 1 upper body healing in 1 400c pack zag.
Geen enkele 5@tb is makkelijk te bespelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
grappig, terwijl hier veel wordt beweerd dat teams met oa non-rares handicap in hun voordeel hebben. Deze "blauwe" teams zouden juist makkelijk te bespelen moeten zijn.
http://wefut.com/player/random_nummerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |