SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Gister een stukje gezien bij Umbertoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gisteren naar American Sniper geweest. Was echt tof
yesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al iets speciaals in de planning?
Aanradertje jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gister een stukje gezien bij Umbertowil m ook wel zien idd
Eerst je MLS team nog makenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef OmniRocket het volgende:
St Patrick's Day.... tijd om een team te maken voor de cup!
En ik noem m'n team Groene Klodders
Ik ben vol goede moed aan dat boek begonnen ik denk nou gaat het gebeuren... heb t eind nooit gehaald dus de film kan ik ook wel skippen lijkt mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aanradertje ja
En blijf weg bij 50 ShadesMe laten overhalen door mijn vriendin maar wat een bagger
Zo slecht
En de tieten maken ook weinig goed
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En blijf weg bij 50 ShadesMe laten overhalen door mijn vriendin maar wat een bagger
Zo slecht
En de tieten maken ook weinig goed
Heb jij dat boek gelezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben vol goede moed aan dat boek begonnen ik denk nou gaat het gebeuren... heb t eind nooit gehaald dus de film kan ik ook wel skippen lijkt mij
hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jammer, nu kan ik er niet meer minutenlang naar staren en bedenken wat ze zou zeggen
wtfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Mijn vriendin gaat met haar ouders heen.![]()
6 maart start MLS toch, lijkt mij een logisch volgend toernooi.quote:
Koop maar een goede fles whiskey voor haar vader dan hij heeft het verdiendquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
begint er morgen niks?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
6 maart start MLS toch, lijkt mij een logisch volgend toernooi.
.......quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |