meppel is een kutdorpje zeg ik wil er niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om over Meppel maar te zwijgen.
Ik zou het nu ook nog wat snel vinden om te gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meppel is een kutdorpje zeg ik wil er niet dood gevonden worden
Hij stond te boek als een goede middenvelder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman wordt misschien afgekeurd
Had hij maar bij Sparta moeten blijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronnie Ruysdael?quote:
Ronnie Ruysdael is een uitmuntend zangerquote:
Was vroeger 1 land.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zuid-Korea ging het toch over?
Artik0l?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Karina wel, die houdt wel van satire.
Zegt Brozziquote:
Leek me inderdaad altijd al wel een gevalletje S5.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou en.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog 21 notes
Yep.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
BJ Novak die een kinderboek schrijft?![]()
Ik schakel de hulp van JanCees in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tussendoor he?
Wat is jullie favoriete liedje van The Cats?
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tussendoor he?
Leer eens wat Nederlandse muziekgeschiedenisquote:
Ik was even afgeleid. Dit gaat over een boek tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Karina, mex en ik vinden dit fragmentje leuk
Stay In My Life.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tussendoor he?
Tong, Stijn, mex en ik vinden haar een beetje eng.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid. Dit gaat over een boek toch![]()
Sylvana doet net alsof ze het snapt zie ik.
Zivkovic schiet mij zojuist naar WK winst in 2018. Depay en Promes scoren ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef KingRoland het volgende:
Karina, mex en ik vinden dit fragmentje leuk
Ik vind haar gewoon stom.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tong, Stijn, mex en ik vinden haar een beetje eng.
Ik ga denk ik voor Scarlet Ribbons.quote:
ze komt echt overal voorbij net als die andere manwijf waarvan ik de naam vergeten ben.quote:
Ik weet ook niet alles.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leer eens wat Nederlandse muziekgeschiedenis
Sowieso zie je in al die programma's dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze komt echt overal voorbij net als die andere manwijf waarvan ik de naam vergeten ben.
The Cats zijn de Nederlandse Beatles.quote:
Dat was een topshowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef waxmask het volgende:
Syl deed toch ooit zo'n boekenprogramma, maar het was meer "Neger omdat het moet" ze had er de (krab)ballen verstand van.
Marianne.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tussendoor he?
Ik ga het zo eens luisteren, misschien vind ik het leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Cats zijn de Nederlandse Beatles.
Na 1945 weinig meer van gehoord.quote:
Maar, het is wel onderdeel van onze muziekgeschiedenis.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na 1945 weinig meer van gehoord.
Wat verschrikkelijk, zit je in een relatiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef KingRoland het volgende:
ik word gedwongen om naar goede tijden slechte tijden te kijken
Ik luisterde net naar Mudhoney. Moest even Sylvana verwerken. Nu even naar de Cats.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ga het zo eens luisteren, misschien vind ik het leuk.
familiezakenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef glasshole het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk, zit je in een relatie
Als ik jou was, dan zou ik gaan zappen naar RTL7 of 8quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef KingRoland het volgende:
ik word gedwongen om naar goede tijden slechte tijden te kijken
ja ik ben alleen lui om naar daar toe te gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef glasshole het volgende:
KingRoland, je hebt vast wel een 2e tv ergens anders
Laat je familie lekker ravotten, pak de 2e tv voor Barcelona - Manchester Cityquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe het met de afstandsbediening afloopt.
Pak een biertje danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja ik ben alleen lui om naar daar toe te gaan
Dotanquote:
Dotan kan er geen reet van.quote:
Dotanquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dotan kan er geen reet van.
Nee, Dotan.quote:
Neger wat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHAHHA de waanzinnige lineup van pinkpop
jezus wat is die een partij kut
Dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Neger wat?
Zelfs ik als niet festivalganger denk erover om te gaan.
Weggejaagd door Dotanquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is de rest van de users?
Dat is waarschijnlijk ook zijn bezwaar. Faith no more is wel een leuke naam en verder een degelijke line up maar niets heel bijzonders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Neger wat?
Waarom? Oke, Robbie Williams is een leuke naam, maar... WAAROM?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Neger wat?
Nee, dit is gewoon een minder jaar dan vorig jaar. Concert at Sea-niveau. Ik vind dat Pinkpop veel te veilig boekt.quote:
Fylax vindt het ook de beste lineup ooitquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:08 schreef AF_ het volgende:
Beste line up ooit? Wacht, zijn ze serieus?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een minder jaar dan vorig jaar. Concert at Sea-niveau. Ik vind dat Pinkpop veel te veilig boekt.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:08 schreef Fylax het volgende:
Zelfs ik heb de neiging om er heen te gaan.
Wat een baas.quote:
Ja maar Fylaxquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fylax vindt het ook de beste lineup ooit
Ik vind de afwisseling tussen Muse, Foo Fighters, Avicii, Robbie Williams, Kensington, Typhoon, DJVT etc. juist heel vet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Oke, Robbie Williams is een leuke naam, maar... WAAROM?
Dotan, Kensington, Anouk staan overal. Avicii, leuk hoor maar die vent draait gewoon een schijfje af. Verder wel heel veel zelfde laken een pak 3fm namen. Faith no More is wel een leuke naam verder.
Ja, dat komt waarschijnlijk omdat deze veilige namen je wat zeggen.quote:
De headliners zijn wel goed. Maar al die Nederlandse actsquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik vind de afwisseling tussen Muse, Foo Fighters, Avicii, Robbie Williams, Kensington, Typhoon, DJVT etc. juist heel vet.
Ik vind het leuke artiesten ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat komt waarschijnlijk omdat deze veilige namen je wat zeggen.
Het is ook wel Pinkpop natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat komt waarschijnlijk omdat deze veilige namen je wat zeggen.
Is waar, maar die hebben de afgelopen jaren niet zo'n slechte lineup gehad als dit. Oke misschien 2012. De vrijdag gaat nog wel trouwens, maar de zaterdag is te veilig en de zondag is wel iets persoonlijks, die is op zich aardig geboektquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook wel Pinkpop natuurlijk.
Koffie met een lijntje en een Magnumpje Krug + 1 toastje zalm met truffelmayonaise.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:11 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu pasta, met spinazie en boursin. Er zit iets teveel boursin in.
Ik dacht al bijna dat je alles geweldig vondquote:
Dat zou wel vet zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze niet met NERD komen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond Krezip het eeuwige hoogtepunt van Pinkpop.
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:13 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik dacht al bijna dat je alles geweldig vond
Ga je eigenlijk alle dagen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is waar, maar die hebben de afgelopen jaren niet zo'n slechte lineup gehad als dit. Oke misschien 2012. De vrijdag gaat nog wel trouwens, maar de zaterdag is te veilig en de zondag is wel iets persoonlijks, die is op zich aardig geboekt
Wie weet wordt er wel betaald achter de schermenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Weer een gratis lange reclamespot voor een zeer commercieel festival. Normaal kost dit tonnen.
Misschien omdat VARA een Media Partner is van Pinkpopquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:13 schreef NoCigar het volgende:
Weer een gratis lange reclamespot voor een zeer commercieel festival. Normaal kost dit tonnen.
Lapdancequote:Op woensdag 25 februari 2015 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze niet met NERD komen
Alsof je kamer nu niet meer vol hangt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Op Robby had ik als tienermeisje een grote crush. Hele kamer vol met posters.
Nee, ik ga niet. Best Kept Secret voor mij.quote:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 25-02-2015 om 19:14:14Mark Tuitert denkt omdat hij whereabouts had hij niet op een camping kon slapen 😂. Mss eens @laurenstendam contacten?😉 @marktuitert #dwdd reageer retweet
Ik dacht BNNquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien omdat VARA een Media Partner is van Pinkpop
Ook leuk feestjequote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet. Best Kept Secret voor mij.
Met andere dingen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je kamer nu niet meer vol hangt.
ja want die staat op vergelijkbare campingsquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef marcodej het volgende:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op woensdag 25-02-2015 om 19:14:14Mark Tuitert denkt omdat hij whereabouts had hij niet op een camping kon slapen 😂. Mss eens @laurenstendam contacten?😉 @marktuitert #dwdd reageer retweet
Was vorig jaar ook zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef Jivis het volgende:
Moet DWDD Pinkpop promoten ofzo? Matthijs die zich haast te zeggen dat Robbie Williams heus wel leuk gaat worden.
En tamelijk hard. Irritante flikker.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Deze gast heeft echt een kop die je gewoon wil slaan.
jammer dat ze niet kunnen zingen maar angels with dirty faces staat hier wel ns opquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Deze gast heeft echt een kop die je gewoon wil slaan.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Dit is ook al zo'n enorm debiel kutnummer
Op de zaterdag na is het best primaquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben om. Pinkpop heeft echt een top lineup.
He, jij hier?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de zaterdag na is het best prima
Dotan, met z'n kopje thee
Ooooooh oooooh hoooohooooohooooo
quote:
Ja oefenen met de band is morgen, ben niet gaan sporten dus dan kijk ik altijd wel dwddquote:
Dan tref je het met Dotanquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja oefenen met de band is morgen, ben niet gaan sporten dus dan kijk ik altijd wel dwdd
Oja jij houdt wel van een potje gitaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de zaterdag na is het best prima
Dotan, met z'n kopje thee
Ooooooh oooooh hoooohooooohooooo
Zometeen onze vriend DOTANquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja oefenen met de band is morgen, ben niet gaan sporten dus dan kijk ik altijd wel dwdd
Na de tv draait door haak ik vaak sowieso afquote:
Slash met Myles Kennedy is geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja jij houdt wel van een potje gitaar.
Ik vind de Foo Fighters echt een gimmick en derhalve alleen de vrijdag oke, maar Slash ben ik ook al niet kapot van. En de meeste namen op de zondag doen me weinig, maar die is inderdaad nog wel oke geboekt
Kijk er naar uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen onze vriend DOTAN
Ik ken die hele Myles Kennedy nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slash met Myles Kennedy is geniaal
Het is gedateerde muziek, eigenlijk beetje 80/90 rock zoals guns 'n roses, maar daar is weinig mis mee! De muziek is nog lekker puur
Meh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:26 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk alleen maar naar het blonde meisje achter die oude man.
Kitty Daisy en Lewis is wel tof ja. Leukste naam van de zondag. Paar jaar geleden waren die ook al leuk op Pinkpop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:26 schreef SilentChaos het volgende:
En verder sowieso kitty daisy en Lewis
Oude rockabilly/country
Niks mis mee joh, lelijke lullenbijter!quote:
Zanger van alter bridgequote:Op woensdag 25 februari 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken die hele Myles Kennedy niet
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |