Goedzo jongen we moeten meer mensen zoals u hebbenquote:
TR hoeft niet gedaan te worden hoor. Ik kan hem ook vernederen in een liedje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Goedzo jongen we moeten meer mensen zoals u hebben
doe maar dan kunnen we lachen, Thomas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Plukdester het volgende:
[..]
TR hoeft niet gedaan te worden hoor. Ik kan hem ook vernederen in een liedje.
is hij onvruchtbaar of waquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Frank heeft volgens mij geen kinderen trouwens
je wil toch je eigen genen en bloed doorgeven?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want iedereen moet verplicht kinderen nemen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
je wil toch je eigen genen en bloed doorgeven?
Aan wie moet je anders je geld nalaten?
Ik was wel zo verstandig om voor die soundcloud even een ander account aan te maken dan mn eigenquote:
Je eigen nageslacht creeeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Ik hoef ook geen koters hoor, lijkt me vreselijk
Ja johquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Ik was wel zo verstandig om voor die soundcloud even een ander account aan te maken dan mn eigenWist dat mensen gingen fben enzo.
Wat is het probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja joh
Doe dan een random naam ipv thomas de zeeuw
komt die spuit-11 even aankakken hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat is het probleemdoe niet zo mongoloïde man
Fuck het levenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je eigen nageslacht creeeren.
Beetje de essentie van het leven.
Met mij wil geen ruzie ik heb een shitload aan vrienden op fokquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
komt die spuit-11 even aankakken hoor
beetje ruzie zoeken
hoink deadprez blauwetijger allemaal dezelfde g allemaal kloontjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Met mij wil geen ruzie ik heb een shitload aan vrienden op fok
aaaaah aaah aaaaah aaaaah je vergeet sowieso minimaal 3/4 a aah sukkel sukkel sukkelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
hoink deadprez blauwetijger allemaal dezelfde g allemaal kloontjes
Tevens hen als vrienden willen_@@@!!!
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 08:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarvan akte, want het is absoluut niet grappig en dan druk ik me nog eufemistisch uit. Ik kijk eerlijk gezegd nog liever naar een marathon van Freek de Jonge, want die - en dat is knap - is hilarisch in vergelijking met jou. Tevens ben ik op vrijdag altijd vrij.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:30 schreef Plukdester het volgende:
https://soundcloud.com/thomas-de-zeeuw/frank-drebin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |