Heb zojuist onderstaande mail gestuurd:
Geachte mensen van de melk, Campina.
Onlangs heb ik een pak houdbare melk van jullie gekocht. 
Het proces van de winkel binnen lopen tot aan het afrekenen bezorgde me enorme
euforie. Ik kwam de winkel binnen voor jullie melk. Ik zou en moest dat in huis halen. Ik vroeg elk personeelslid waar ik het kon vinden en uiteindelijk stond ik met mn  - zo voelde het- nieuwe vriendin in mn handen. 
Toen ik thuis kwam had ik enorme trek. Ik maakte het pak open en helaas kwam mn schoonmoeder dat moment binnen. Alcoholist dat ze is mag ik niet gezien worden met iets waar geen alcohol in zit. Ze komt om 10:00 ook nooit op de koffie. Komt ze meteen zich helemaal volgieten en staat ze rond 11:00 liedjes te zingen bij de AH to go op het station hier vlakbij. 
Het pak melk ben ik door zo'n ervaring met mn schoonmoeder weer vergeten en na 4 dagen wilde ik het alsnog consumeren. Het was helaas niet zo lekker meer. Ik heb een nieuwe wc-bril moeten aanschaffen omdat de aanslag er nauwelijks van af ging. 
Hier bij mijn vraag: is het mogelijk om mn investering van EUR 0,89 cent terug te kunnen ontvangen op rek nummer: xxx.xxx.xxx?
Ik hoor graag van u. 
Vriendelijke groeten,
Een trouwe campinadrinkert.