abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149848136
Heb zojuist onderstaande mail gestuurd:

Geachte mensen van de melk, Campina.

Onlangs heb ik een pak houdbare melk van jullie gekocht.
Het proces van de winkel binnen lopen tot aan het afrekenen bezorgde me enorme
euforie. Ik kwam de winkel binnen voor jullie melk. Ik zou en moest dat in huis halen. Ik vroeg elk personeelslid waar ik het kon vinden en uiteindelijk stond ik met mn - zo voelde het- nieuwe vriendin in mn handen.

Toen ik thuis kwam had ik enorme trek. Ik maakte het pak open en helaas kwam mn schoonmoeder dat moment binnen. Alcoholist dat ze is mag ik niet gezien worden met iets waar geen alcohol in zit. Ze komt om 10:00 ook nooit op de koffie. Komt ze meteen zich helemaal volgieten en staat ze rond 11:00 liedjes te zingen bij de AH to go op het station hier vlakbij.

Het pak melk ben ik door zo'n ervaring met mn schoonmoeder weer vergeten en na 4 dagen wilde ik het alsnog consumeren. Het was helaas niet zo lekker meer. Ik heb een nieuwe wc-bril moeten aanschaffen omdat de aanslag er nauwelijks van af ging.

Hier bij mijn vraag: is het mogelijk om mn investering van EUR 0,89 cent terug te kunnen ontvangen op rek nummer: xxx.xxx.xxx?

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groeten,

Een trouwe campinadrinkert.
pi_149848141
Moest dit grappig zijn? Of wat is nu de bedoeling?
pi_149848145
nee.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149848148
Oh nouja. Frank drebin zal hem toch wel weer dichtgooien als ie wakker is om de loonslaaf uit te gaan hangen in zn suzuki swift
  vrijdag 20 februari 2015 @ 02:44:24 #5
407312 AssiMar.
Met een lange A.
pi_149848166
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 02:32 schreef Plukdester het volgende:
Oh nouja. Frank drebin zal hem toch wel weer dichtgooien als ie wakker is om de loonslaaf uit te gaan hangen in zn suzuki swift
Hij heeft ten minste een baan. Ik stel voor dat jij hetzelfde doet zodat je minder kuttopics kan openen.
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 03:03:03 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_149848205
Je krijgt het geld vast terug!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149848277
Waarschijnlijk zal Campina zich beroepen op het gedrag van je schoonmoeder.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_149848278
De melk van Campina blijft lang lekker, de topics van TS helaas niet.
pi_149848442
Je zal het de rest van je leven wel gratis krijgen, in ruil voor de belofte ze nooit meer te schrijven.
L2B's Mixcloud
  vrijdag 20 februari 2015 @ 06:59:55 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_149848464
hoe moeten ze je 0,89 cent terugbetalen dan?
pi_149848530
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 02:28 schreef Plukdester het volgende:
Heb zojuist onderstaande mail gestuurd:

Geachte mensen van de melk, Campina.

Onlangs heb ik een pak houdbare melk van jullie gekocht.
Het proces van de winkel binnen lopen tot aan het afrekenen bezorgde me enorme
euforie. Ik kwam de winkel binnen voor jullie melk. Ik zou en moest dat in huis halen. Ik vroeg elk personeelslid waar ik het kon vinden en uiteindelijk stond ik met mn - zo voelde het- nieuwe vriendin in mn handen.

Toen ik thuis kwam had ik enorme trek. Ik maakte het pak open en helaas kwam mn schoonmoeder dat moment binnen. Alcoholist dat ze is mag ik niet gezien worden met iets waar geen alcohol in zit. Ze komt om 10:00 ook nooit op de koffie. Komt ze meteen zich helemaal volgieten en staat ze rond 11:00 liedjes te zingen bij de AH to go op het station hier vlakbij.

Het pak melk ben ik door zo'n ervaring met mn schoonmoeder weer vergeten en na 4 dagen wilde ik het alsnog consumeren. Het was helaas niet zo lekker meer. Ik heb een nieuwe wc-bril moeten aanschaffen omdat de aanslag er nauwelijks van af ging.

Hier bij mijn vraag: is het mogelijk om mn investering van EUR 0,89 cent terug te kunnen ontvangen op rek nummer: xxx.xxx.xxx?

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groeten,

Een trouwe campinadrinkert.
hilarisch hoor :O
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:04:28 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149848789
Whahahaha ik lich in enen duek!!!! _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 08:13:48 #14
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_149848863
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 02:32 schreef Plukdester het volgende:
Waarvan akte, want het is absoluut niet grappig en dan druk ik me nog eufemistisch uit. Ik kijk eerlijk gezegd nog liever naar een marathon van Freek de Jonge, want die - en dat is knap - is hilarisch in vergelijking met jou. Tevens ben ik op vrijdag altijd vrij.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')