Zeiken om toopic en dan zelf zinger schrijven. Humorloos FAS-kindje dat je bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent een goede zinger!
Hoe reageerde Frank?
zijn bril zit skeefquote:
Wat is FAS.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zeiken om toopic en dan zelf zinger schrijven. Humorloos FAS-kindje dat je bent.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef bamibij het volgende:
Dat je in de spiegel kijkt, deze vervolgens stukmaakt en je slagader doorsnijdt met de scherven.
wel n beetje n doodsbedreigingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:17 schreef bamibij het volgende:
Dat je in de spiegel kijkt, deze vervolgens stukmaakt en je slagader doorsnijdt met de scherven.
Die kan ik eventueel nog wel maken hoor. Zal ik het fokkers laten bedenken? Kom maar op met teksten, ik verwerk ze wel in het lied.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
6.9 vanwege de duur. Hadden nog wel een paar coupletten aan geplakt mogen worden.
Frank Debrin met je wapperende harenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef Plukdester het volgende:
[..]
Die kan ik eventueel nog wel maken hoor. Zal ik het fokkers laten bedenken? Kom maar op met teksten, ik verwerk ze wel in het lied.
haha, ik zie een reeks aankomen. Ik zal deze morgen inspelen en je naam noemen aan het begin, ok?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Frank Debrin met je wapperende haren
Je weet het klusje vaak te klaren
Slotje hier en een slotje daar
Je maakt je blauwe status meer dan waar
Nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:24 schreef Plukdester het volgende:
[..]
haha, ik zie een reeks aankomen. Ik zal deze morgen inspelen en je naam noemen aan het begin, ok?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
6.9 vanwege de duur. Hadden nog wel een paar coupletten aan geplakt mogen worden.
Binnenkort komt de premiere met extra coupletten en een solo op de KLB radio. Wel met een dire straits waardig solotje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Helemaal geweldig, dat bedoelen ze dus met de stem van een nachtegaal en bovendien zou Duane Allman nog wat kunnen leren van het gitaarspel.
Nou:quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:49 schreef Aberella het volgende:
Heb 2 keer geluisterd maar ik versta niet waar het nou tijd voor is bij de Albert Heijn.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Ik hoef ook geen koters hoor, lijkt me vreselijk
Franks 'relatie' met de Appie niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |