Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Alsjeblieft. Hou het bij spellingscontrole. Verder komt er niks zinnigs uit je.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:18 schreef Jian het volgende:
Ik distantieer me van fanatieke zeikerds aan beide kanten, de booshoofdjes en de kutjanknegertjes, geef mij maar de gematigde meerderheid in alle kleuren die een beetje schamper de schouders ophaalt!
Gelukkig hoeven we niet meer zo rond te lopen sinds broekriemen uitgevonden zijn.quote:
Blijkbaar vonden Kingstown en Copykut het nodig om even langs te komen en de discussie te saboteren. Ik stop er even mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:24 schreef isax het volgende:
ey maar brain ging je niet meer verder over kerst?
neeeeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden Kingstown en Copykut het nodig om even langs te komen en de discussie te saboteren. Ik stop er even mee.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Blijkbaar vonden Kingstown en Copykut het nodig om even langs te komen en de discussie te saboteren. Ik stop er even mee.
Ach gossie. Aai over je boze Bullitpuberhoofdje van die boze Copykut. Hoe km je erop!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik maak graag ruimte voor je hoor. Kan je het weer uitgebreid over Colinda hebben, schuimpje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach gossie. Aai over je boze Bullitpuberhoofdje van die boze Copykut. Hoe km je erop!
Ga je weer boos in je bedje liggen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik maak graag ruimte voor je hoor. Kan je het weer uitgebreid over Colinda hebben, schuimpje.
Is er al gemept dan?quote:
Maak je maar geen zorgen. Ik slaap als een roosje. Nietszeggende figuren als jou doen me niks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je weer boos in je bedje liggen?
Nee, dat blijkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Maak je maar geen zorgen. Ik slaap als een roosje. Nietszeggende figuren als jou doen me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |