Heeft iemand jou wel eens verteld dat je manier van discussievoeren bestaat uit zinnen die eigenlijk geen antwoord zijn en cirkelredenaties?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar er is altijd wel een paar procent te vinden die tegen een bepaalde traditie is. Eigenlijk moeten we gewoon alle tradities afschaffen.
Ik verzin eens wat. Om het milieu te besparen mogen er geen kerstbomen meer gekapt worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:01 schreef isax het volgende:
[..]
zwarte piet een ander kleurtje geven is niet het sinterklaas feest opgeven
Dit is een voorbeeld om in te lijsten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik verzin eens wat. Om het milieu te besparen mogen er geen kerstbomen meer gekapt worden.
Het is maar een klein onderdeel van het kerst feest. Zou je daar voor te vinden zijn?
yep.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik verzin eens wat. Om het milieu te besparen mogen er geen kerstbomen meer gekapt worden.
Het is maar een klein onderdeel van het kerst feest. Zou je daar voor te vinden zijn?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Het gaat er niet om dat jij sympathie voor hun kwetsbaarheid heb want 95% van Nederland heeft dat ook niet met de huilende anti-zwarte-piet-negertjes. Het gaat erom dat hun zich gekwetst voelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het een vernederende kersttraditie zou zijn waarbij 5% van de bevolking een piek in z'n reet geduwd krijg tegen z'n zin? Ja.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Het gaat er niet om dat jij sympathie voor hun kwetsbaarheid heb want 95% van Nederland heeft dat ook niet met de huilende anti-zwarte-piet-negertjes. Het gaat erom dat hun zich gekwetst voelen.
Verwoord alsof het niet mensen zoals jij en ik zijn. Prachtig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat jij sympathie voor hun kwetsbaarheid heb want 95% van Nederland heeft dat ook niet met de huilende anti-zwarte-piet-negertjes. Het gaat erom dat hun zich gekwetst voelen.
Wederom, het is niet van belang wat jij ervan vind. We moeten rekening houden met de gekwetsten. Of je het er nou mee eens bent of niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Er is een verschil tussen iets laten zien en er mee paraderen.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wederom, het is niet van belang wat jij ervan vind. We moeten rekening houden met de gekwetsten. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Waarom geef je B niet en A wel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want geven we ze (...) a dan moeten ze b. Zo zijn ze!
jij bent het wel snel eens met braintje vandaag he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.
Beter houden we rekening met de booshoofdjes die hun door de tijd ingehaalde tradities in ere willen houden. Want dat zijn tenminste onze blanke booshoofdjes. Kutjanknegertjes ook altijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wederom, het is niet van belang wat jij ervan vind. We moeten rekening houden met de gekwetsten. Of je het er nou mee eens bent of niet.
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom geef je B niet en A wel?
Uhm ... Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom geef je B niet en A wel?
Het is net als dat je vriendin gaat zeuren. Gewoon gelijk geven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:12 schreef isax het volgende:
jij bent het wel snel eens met braintje vandaag he?
En dat!quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeft iemand jou wel eens verteld dat je manier van discussievoeren bestaat uit zinnen die eigenlijk geen antwoord zijn en cirkelredenaties?
Maar dat vroeg je niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
hier heb je gelijk inquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is net als dat je vriendin gaat zeuren. Gewoon gelijk geven.
Enige verschil is dat ik nu m'n creditcard op zak kan houden.
Tussen A en B. Of was het nu tussen B en A.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Wederom, het is niet van belang wat jij ervan vind.
Wederom. Als het niet van belang is, waarom vraag je dan wat ik er van vind?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:00 schreef Braindead2000 het volgende:
ben je dan ook bereid dat op te geven?
Alsjeblieft. Hou het bij spellingscontrole. Verder komt er niks zinnigs uit je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen A en B. Of was het nu tussen B en A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |