dieetcluppersquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:09 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat we fripsel en rhubje hebben weggejaagd.
They ain't bout that life.
ja hommo's en nijlpaarden ook raus de rest mag blijvequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:16 schreef Weissman het volgende:
Ik vind iedereen wel tof hier. Behalve die turken. Daar mot ik niks van hebbe
jammer dat i het niet kan lezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:15 schreef Questular het volgende:
Check Seto weer een name topic scoren, doet ie goed.
midden 20 en er uit zien als eind 30quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef Weissman het volgende:
Hey JacquelineStengel
Fotoboek van Yaay
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:16 schreef Weissman het volgende:
Ik vind iedereen wel tof hier. Behalve die turken. Daar mot ik niks van hebbe
als het moet..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef Weissman het volgende:
Hey JacquelineStengel
Fotoboek van Yaay
ik zou me zorgen maken als je de straatnaambordjes kon lezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef seto het volgende:
leuk stinkie
ik zal die morgen aan je kinderen vertellen als ik ze opwacht na school
als die voorste seto is, wie is dan die LIF zeug achter hem?quote:
Kinderen bedreigen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef seto het volgende:
leuk stinkie
ik zal die morgen aan je kinderen vertellen als ik ze opwacht na school
Die vrouw is zwanger gek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
als die voorste seto is, wie is dan die LIF zeug achter hem?
Ik dacht dat dit met mij te maken zou hebben omdat Awesome me Jacqueline noemt maar neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef Weissman het volgende:
Hey JacquelineStengel
Fotoboek van Yaay
ulgh mensen die het woord knurft gebruikenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zou me zorgen maken als je de straatnaambordjes kon lezen
PS![]()
Mijn steun heb je.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat ik hier ff wat richtlijnen ga opstellen over wat wel het niet mag. loopt de spuigaten uit hier.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:07 schreef clumsy_clown het volgende:
GOED NIEUWS OVERIGENS.
TELEFOON IS ANONIEM AFGEGEVEN. JUSTICE WINS THIS BATTLE.
Kun je dit soort berichtjes niet doen met foto's om je uitspraken te ondersteunen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou niet durven jouw plek in te nemen JB, jij lijkt me wel een beetje de queen bee hier. IR is gewoon de babe, en GRS het ubercute meisje next door. En geen wijvengezeik/wijvenhumor. Grote plus.
#inlikken
De harde struggles van het begeleid wonen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #45
haha jezus
IK WIL KLIKKEN MAAR ZIT OP WERK GODVERDOMMMEEEEE.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
haha jezus
Dat is opzekers te wijten aan een generatiekloofje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ulgh mensen die het woord knurft gebruiken
Wtf die laatste dudequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
haha jezus
beetje respect vriend deze gast is mijn mattiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf die laatste dudeDie ketting
Dat petje
Die oorbellen
Die nickname
Dit is IrCute het lekkerste sletje van deze reeks. Denk wel dat je haar zou scharen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je dit soort berichtjes niet doen met foto's om je uitspraken te ondersteunen?
Het werkt al hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit met mij te maken zou hebben omdat Awesome me Jacqueline noemt maar nee
Die pics heb ik lang geleden al voorbij zien komen. Persoon trollt wss.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf die laatste dudeDie ketting
Dat petje
Die oorbellen
Die nickname
Als ze dat is dan is ze een beetje te jong vrees ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit is IrCute het lekkerste sletje van deze reeks. Denk wel dat je haar zou scharen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |