Bestel een uit china. One plus one of xiaomi oid.quote:
Dit dus, wil je een prima cheap telefoontje dan haal je er 1 uit china.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bestel een uit china. One plus one of xiaomi oid.
Wat is je budget trouwens?
Heb eigenlijk geen budget man, moet ook al nieuwe fiets kopen. Iphone 5s refurbished is op marktplaats voor 250 te vinden zo te zien, dus ik hou dat ff aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
zei vraagt toch seto vriend zei neemt alleen spleetoog serious als om foon gaat snap jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
bro drank drugs roidsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Weissman het volgende:
En etha je bent zelf qunioa kutje
lekker aan de drugs waardoor je er uit op je 30e uitziet als 45
no thanx
of elke weekend jezelf naar de kanker zuipen omdat je manlet bent
6'3''-masterrace sowieso
hey klokov
srs?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit dus, wil je een prima cheap telefoontje dan haal je er 1 uit china.
Ik ben blond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Zo ingewikkeld is Android toch niet?
kwestie van 2 dagen en je weet waar alles zitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben blond.Het is niet ingewikkeld maar het besturingssysteem is gewoon anders opgebouwd. Bij Android heb je heel veel submenu's en meerdere paden om te volgen. Iphone is gewoon heel basic. Is puur wat je gewend bent en fijn vind.
Voor 250 heb je een degelijke chinafone die die trage meuk van apple wegblaast. Er is een topic in dig. Lees maar ff.quote:
je bent dus gewoon kk dom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben blond.Het is niet ingewikkeld maar het besturingssysteem is gewoon anders opgebouwd. Bij Android heb je heel veel submenu's en meerdere paden om te volgen. Iphone is gewoon heel basic. Is puur wat je gewend bent en fijn vind.
srs nulty geef eens tipsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor 250 heb je een degelijke chinafone die die trage meuk van apple wegblaast. Er is een topic in dig. Lees maar ff.
http://www.jiayu-store.co(...)ual-camera-32gb.html deze is bv al primaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor 250 heb je een degelijke chinafone die die trage meuk van apple wegblaast. Er is een topic in dig. Lees maar ff.
Wat deze rijker fucker zegt. Laat me niet 100 topics doorspitten mattie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
srs nulty geef eens tips
dit is een uniek moment, dus koester het
Tja.. hoeveel kost een huis een auto?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
hoeveel kost zo'n chinees kutding dan? hoe is de camera op die dingen? (voor mijn godlike fysiek snapje)
als je android al gecompliceerd vindt wil ik niet weten hoe jij in dagelijks leven functioneertquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:32 schreef Weissman het volgende:
check seto die smaatje keihard neggen dan
Nja, ik gebruik m'n telefoon bést veel, en dan vnl voor interwebs en spotify. Die twee dingen moeten gewoon perfect werken, rest boeit me niet zo heel hard. Ik wil eigenlijk niet boven de 200 euro uit komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tja.. hoeveel kost een huis een auto?
Ligt aan welke prijsclasse. Met 250-300 zit je wel in het hogere segment.
Oh daar heb ik echt geen last van gehad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef JackieBrown het volgende:
pas op voor die 'beledigingen' van seto, voor je het weet wil je niets anders dan bewijzen dat je wel zijn moeite waard bent
Ff tip neem een feun met quallcom chipset als gps je lief is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat deze rijker fucker zegt. Laat me niet 100 topics doorspitten mattie.
Ah bedankt, wilde er al bijna op in gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef JackieBrown het volgende:
pas op voor die 'beledigingen' van seto, voor je het weet wil je niets anders dan bewijzen dat je wel zijn moeite waard bent
mmmmmmhmmmquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh daar heb ik echt geen last van gehad.
welke Chinese telefoon heb jij persoonlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ff tip neem een feun met quallcom chipset als gps je lief is.
De LG g3 is net iets duurder, vanaf 225 geloof ik. Maar dat is volgens mij wel echt een high end smartphone voor weinig geld. En ik weet dat de camera echt prachtige foto's maakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, ik gebruik m'n telefoon bést veel, en dan vnl voor interwebs en spotify. Die twee dingen moeten gewoon perfect werken, rest boeit me niet zo heel hard. Ik wil eigenlijk niet boven de 200 euro uit komen.
Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:10 schreef kaasplankje het volgende:
heeft dima zyn treinrukpics in sexy en gweaagd gepost dan?
Geen idee.quote:
Maar! Hoe zit het dan met Fokkers en hun 30 cm?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Geen idee.
Zorg wel voor een vergrootglas iig.
Jezelf vrijwillig laten tracken door allerlei commerciële bedrijvenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ff tip neem een feun met quallcom chipset als gps je lief is.
Die melden zich wel in je PM/DM.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar! Hoe zit het dan met Fokkers en hun 30 cm?
Daar heb je alleen "last" van bij verzamelplaatsen als Basic Fit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
daarom douchen mocro's altijd met onderbroek in de gym toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Jij zit nu achter vpn neem ik aan? Want je hebt ook een ip adres.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig laten tracken door allerlei commerciële bedrijven
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar heb je alleen "last" van bij verzamelplaatsen als Basic Fit.bij ons neit (nog)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar denkt Fripsel dus anders over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef kaasplankje het volgende:
30cm is onhandig man gwn 20 prima toch
Met een aluhoedje op door het leven gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig laten tracken door allerlei commerciële bedrijven
is zei zo ruim als roxy raye ofzo vriendquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar denkt Fripsel dus anders over.
Ik was nog even met photoshop bezig om mijn wortel iets kleiner te laten lijken, zonder bewerking is die angstaanjagend groot en dik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Cor doe nou niet alsof je haar geen DM heb gestuurd
NSA crew checking in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij zit nu achter vpn neem ik aan? Want je hebt ook een ip adres.
Vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:35 schreef JackieBrown het volgende:
Even snel onder werktijd jonge meisjes hosselen, thuis kan dat allemaal niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik was nog even met photoshop bezig om mijn wortel iets kleiner te laten lijken, zonder bewerking is die angstaanjagend groot en dik.
Ik heb geduld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik was nog even met photoshop bezig om mijn wortel iets kleiner te laten lijken, zonder bewerking is die angstaanjagend groot en dik.
Hangt van je IQ af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kwestie van 2 dagen en je weet waar alles zit
En hier erna:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
hier heb je dima net voordat hij treinmeisje aansprak
[ afbeelding ]
ben je ons dan nu echt ontvallen aan het verzorgingstehuis?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hangt van je IQ af.
Sommige bewoners hier krijgen in 2 jaar nog niet voor elkaar wat jij 2 dagen regelt.
veel van Cor zijn leeftijdsgenoten weten niet eens hoe je een TV aanzetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
ben je ons dan nu echt ontvallen aan het verzorgingstehuis?
Post duidelijker gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
ben je ons dan nu echt ontvallen aan het verzorgingstehuis?
Wat is een tv?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
veel van Cor zijn leeftijdsgenoten weten niet eens hoe je een TV aanzet
1) systeem waarmee je bewegende beelden en geluid kunt bekijken die elders worden uitgezondenquote:
Ik doe ze allemaal. Ben ik nu geslaagd?quote:
waarheidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef seto het volgende:
cor is echt een white knight geworden
geen wonder dat hij nooit meer pussy krijgt thuis
Je hebt niet eens gekeken kut.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik doe ze allemaal. Ben ik nu geslaagd?
Eerst bewijs leveren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik doe ze allemaal. Ben ik nu geslaagd?
Ik ben nog net geen boer Theo, qua zacht gekookt ei zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef seto het volgende:
cor is echt een white knight geworden
geen wonder dat hij nooit meer pussy krijgt thuis
haha wat tenenkrommend slechtquote:
Goede bcc ofniequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]Echt wel, maar ik heb m doorgeskipt langs alle oefeningen.
Dag 2 en ik voel me al buitengeslotenquote:
Ik doe deze oefeningen altijd in mn boxer, goed om te zien dat ik ze altijd correct heb gedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha wat tenenkrommend slecht
is hij natty?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dag 2 en ik voel me al buitengesloten
Jij lust geen dick, dan hoef je ook geen bbc te aanschouwen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk ga ik over mijn nagellak collectie posten, en over de sport waar mijn hart echt ligt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word nerveus van het meisjesmeisje-gehalte hier. JB, heb je ook last van die "dit is mijn turf"-feels?
Dressuur paarden zooi zekerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk ga ik over mijn nagellak collectie posten, en over de sport waar mijn hart echt ligt.
Oh christus je bent een paardenmeisje he? Ik wíst datm 'n onderbuikgevoel klopte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kijk maar uit dadelijk ga ik over mijn nagellak collectie posten, en over de sport waar mijn hart echt ligt.
Goedzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik doe deze oefeningen altijd in mn boxer, goed om te zien dat ik ze altijd correct heb gedaan.
afvallen/diëten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:53 schreef Fripsel het volgende:
en over de sport waar mijn hart echt ligt.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Paardenmeisjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh christus je bent een paardenmeisje he? Ik wíst datm 'n onderbuikgevoel klopte.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha wat tenenkrommend slecht
is hij natty?
Post dan eens wat 1RM's.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word nerveus van het meisjesmeisje-gehalte hier. JB, heb je ook last van die "dit is mijn turf"-feels?
Ik hoef niemand te claimen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, nu er dus ineens een influx aan meiden is, vind ik dat we even een verdeling moeten maken.
De normale boys hier (de niet chubbychasers zeg maar) zijn van JB en GRS.
Deuce, Sap en Nulty claim ik. Weiss hangt overal een beetje tussenin.
Frip, je mag uit de rest kiezen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens. Even tussendoor.
Kon vanochtend scrubs in een maatje kleiner aan. Aanbid mij.
Werkelijk...claimenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, nu er dus ineens een influx aan meiden is, vind ik dat we even een verdeling moeten maken.
je hebt gewoon weer hongerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh christus je bent een paardenmeisje he? Ik wíst datm 'n onderbuikgevoel klopte.
Wat is jouw definitie van rijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja over Cor twijfel ik nog. Hij is wel rijk denk ik, en ik kan op zich wel een sugardaddy gebruiken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk...claimen![]()
Je kon niet nog meer een meisjemeisje-post verzinnen?
Oh wow, mag ik pas na Fripsel kiezen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nooit ontkend dat ik een baarmoeder heb die af en toe opspeelt. Jij hebt de cake al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk...claimen![]()
Meisjemeisjes claimen? Oh dan ben ik er toch geen vrees ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk...claimen![]()
Nice.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Meisjemeisjes claimen? Oh dan ben ik er toch geen vrees ik
Zou hij ook zijn carbs timen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk wel natty ja, gewoon veel rijst met kip eten en setjes van 15 herhalingen doen om droog te trainen
JB, GRS en IR staan allemaal boven je jonge dame. Jij hebt hier niks te claimenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb wel nagellak dus ik zit in een identiteitscrisisquote:
Voor dat fysiek zou ik ook wel willen joocen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk wel natty ja, gewoon veel rijst met kip eten en setjes van 15 herhalingen doen om droog te trainen
Ja die meiden mogen uit de normale jongens kiezen zei ik toch, ik neem de weirdo'squote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
JB, GRS en IR staan allemaal boven je jonge dame. Jij hebt hier niks te claimen
Je bent gewoon ons Amnesty kindje
Die identiteitscrisis lossen we hier wel op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb wel nagellak dus ik zit in een identiteitscrisis
Kuttopic dit
Komt c_c uit syrie dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
JB, GRS en IR staan allemaal boven je jonge dame. Jij hebt hier niks te claimen
Je bent gewoon ons Amnesty kindje
+ 1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb wel nagellak dus ik zit in een identiteitscrisis
Kuttopic dit
goh laat me raden, door mij te neuken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die identiteitscrisis lossen we hier wel op.
Bedankt hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja die meiden mogen uit de normale jongens kiezen zei ik toch, ik neem de weirdo's
arm, hongerig, buitenlands. Das genoeg hoorquote:
Dit is echt de meest rapey post die je tot nu toe hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef Eleiko het volgende:
@ alle newbies: vertel me waar je woont en ik zeg je waar je het best kunt trainen.
Je bent niet echt snel van begrip voor iemand met >58K posts.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goh laat me raden, door mij te neuken?
Slimme mensen blijven niet zo lang op fok hangen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent niet echt snel van begrip voor iemand met >58K posts.
Is gewoon service van de zaak.quote:
Doe nu niet alsof jij haar niet wil neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent niet echt snel van begrip voor iemand met >58K posts.
Ik had haar vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof jij haar niet wil neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Je loopt nog net niet met lollies te zwaaien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef Eleiko het volgende:
@ alle newbies: vertel me waar je woont en ik zeg je waar je het best kunt trainen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik had haar vader kunnen zijn.ik ben ontiegelijk oud hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Cor gaat voor 16-21jquote:
Ja kom maar in mijn kast. Ik bescherm je wel.quote:
Dat ben ik al heel lang voorbijquote:
Tyga & Kylie Jenner ftw!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf is met die trend om ineens jonger te gaan? Jonger betekent vaak onervaren, irritant braaf, en mateloos oninteressant. Beetje kansloos om als 25+er onder de 21 te komen.
Maar is het onervaren of naief "oh ik wist niet dat hij er ook aan de achterkant in kan, ja laten we dat ook maar eens proberen dan".quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf is met die trend om ineens jonger te gaan? Jonger betekent vaak onervaren, irritant braaf, en mateloos oninteressant. Beetje kansloos om als 25+er onder de 21 te komen.
hij bedoelde gwn dat hij je te oud vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dit kan ook liggen aan het feit dat m'n friendzoner nu een fucking kleuter date.
"ik had wel een kater hoor, de dag erna"
KRIJG AIDS.
Met een vlechtje en roze lipgloss geloven ze vast dat je 21 bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ben ik al heel lang voorbij
Ik ben ouder.quote:
Dan heb je een kop van versleten leer. Ik moet je niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ben ik al heel lang voorbij
Iew Nee niet op me komen, zaad is vies.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar is het onervaren of naief "oh ik wist niet dat hij er ook aan de achterkant in kan, ja laten we dat ook maar eens proberen dan".
Gewoon lekker strak en vers, het oog wil ook wat.
Definieer kleuter in deze context.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar dit kan ook liggen aan het feit dat m'n friendzoner nu een fucking kleuter date.
"ik had wel een kater hoor, de dag erna"
KRIJG AIDS.
Ebola? Aids toch? En als je op één been 3 rondjes springt na de daad word je niet zwanger toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iew Nee niet op me komen, zaad is vies.
Direct na de daad naar babydoekjes grijpen.
Au niet zo hard.
Slikken? Daar krijg je ebola van!
Sap. Pls.
Ik jou ook wel als je maar neit te oud bent en zon rimpele old man pener hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:14 schreef Weissman het volgende:
Geen idee hoe oud Sapstengel is maar ik zou hem wel pijpen. Gewoon vriendschappelijk.
no homo
En dat het alleen in het donker mag omdat ze onzeker is over haar lichaamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iew Nee niet op me komen, zaad is vies.
Direct na de daad naar babydoekjes grijpen.
Au niet zo hard.
Slikken? Daar krijg je ebola van!
Sap. Pls.
Gaat een pener rimpelen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik jou ook wel als je maar neit te oud bent en zon rimpele old man pener hebt
Seks met een jong strak lijf. Ben je dom ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder heb ik jou ooit een suggestie voor een goede PT-er gegeven, maar daar heb je ook niets mee gedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is echt de meest rapey post die je tot nu toe hebt gemaakt.
Ik krijg wel vaak begin twintigers achter me aan in de kroegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met een vlechtje en roze lipgloss geloven ze vast dat je 21 bent.
Wie dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Verder heb ik jou ooit een suggestie voor een goede PT-er gegeven, maar daar heb je ook niets mee gedaan.
Chinse vrouw van 80 gezien. Schrok ervan hoe strak dr gezicht eruit zag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:16 schreef seto het volgende:
vrouwen takelen vaak af na 25 dus waarom zou je niet jonger gaan
Oh in dat kader heb ik nog een hele mooie van carnaval.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een vriendin die ervan overtuigd was dat ze vaginisme had omdat de eerste keer een beetje pijn deed en ze bloedde. Was ervan overtuigd dat ze geen seks meer kon hebben.
En ken een meisje die dus idd al tijdens orgasme vd man naar babywipes grijpt. En dan hebben we altijd nog het meisje wat weigert te pijpen.
Vrouwen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh in dat kader heb ik nog een hele mooie van carnaval.Een meisje dat erbij was zat doodleuk te vertellen dat ze heel blij was dat ze eindelijk seks had gehad, want nu snapte ze eindelijk hoe ze een tampon moest gebruiken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, met wat voor mensen gaan jullie om en waarom in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had een vriendin die ervan overtuigd was dat ze vaginisme had omdat de eerste keer een beetje pijn deed en ze bloedde. Was ervan overtuigd dat ze geen seks meer kon hebben.
En ken een meisje die dus idd al tijdens orgasme vd man naar babywipes grijpt. En dan hebben we altijd nog het meisje wat weigert te pijpen.
Vrouwen.
Prima instelling heeft ze.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Bonnie Rotten is trouwens ook 21, daar gaat je argument C_C
het soort uit deze reeksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Echt, met wat voor mensen gaan jullie om en waarom in hemelsnaam?
Dat vroeg ik me ook af toen ik dat hoordequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Echt, met wat voor mensen gaan jullie om en waarom in hemelsnaam?
Bekkies?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:23 schreef Weissman het volgende:
Roekeloos, bekkies en deepthroat![]()
Hef Bundy
Oeh heb je daar een foot vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef Ethanolic het volgende:
ja en 3 kwart legerprint baggy broek en jordans eronder
Nee want For Us By Us en hij is tatta.quote:
Ging je van diablo/wow nerd direct door naar je wigger fase?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:29 schreef Ethanolic het volgende:
echt dat was zo fucking triest
had nog speciaal gangsterkleding gekocht want dacht ja, ga toch naar underground
echt kanker wat een bende
Zal ik even een gedetailleerd overzichtje van mijn tienerjaren maken voor je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ging je van diablo/wow nerd direct door naar je wigger fase?
doe niet zo racisme sukkeltjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee want For Us By Us en hij is tatta.
100¤ als je mij kan vertellen dat die gast op die foto Genki Sudo is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef seto het volgende:
[..]
doe niet zo racisme sukkeltje
[ afbeelding ]
ja toch
Ben je snel klaar want je zit er nog maar net in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal ik even een gedetailleerd overzichtje van mijn tienerjaren maken voor je?
Nee hoor Cor, ben mid 20.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben je snel klaar want je zit er nog maar net in.
Ik had het over je geestelijke leeftijd.quote:
Nee hoor Cor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik had het over je geestelijke leeftijd.
Snakeyquote:
Als je je daar prettig bij voelt dan mag dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zal ik even een gedetailleerd overzichtje van mijn tienerjaren maken voor je?
KRAKKAKAAquote:
Opzekers?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef Questular het volgende:
Opzekers, die Cor moet mn zn oge open slapen ik zweer het je
Vriend, ik leef die limburgse leef op straat, opzekers dat ik jonger ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Opzekers?
Lol wat klinkt dat oudbollig
Ben je ouder dan Cor ofzo?
http://www.jiayu-store.co(...)ual-camera-32gb.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Nulty zoek ff goeie chinese telefoon voor me uit van 200 euro pls.
Als je hem betaalt mag je op m'n linkerboob zuigen.
Dus je hebt wel een trainert?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaja en dan uiteindelijk eindigen aan de tren. No thanks. Doe mij maar m'n huidige trainert.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[ afbeelding ]
(ziet er wel uit als een crossfithol btw)
Mijne is 2 jaar oud. Ik ben niet op de hoogte van de huidige specs/ modellen. Lees je ff in.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Nulty zoek ff goeie chinese telefoon voor me uit van 200 euro pls.
Als je hem betaalt mag je op m'n linkerboob zuigen.
Moraal van het verhaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
En 16 is gewoon legaal in Nederland dus zie het probleem niet
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh door jullie voel ik me schuldig over mijn dikke kont maar ik kan niet naar de sportschool want ik ben ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#dimastories
Ik krijg mezelf nog niet aangekleed laat staan dat ik iets kan doen in de sportschoolquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ziekte heeft mij nog nooit tegengehouden om de gym te slopen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef Deuce92 het volgende:
Onlangs een meid gespot in de gym, die ik een tijdje niet gezien had. Was eerst best wel curvy, maar maatje meer style (hey Weisstengel92). En nu opeens heeft ze een slank bovenlijf, met een supper vette ass eronder. Heb haar vanuit een hoekje bekeken toen ze stiff legs deed.niet echt een van je legs maar iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#dimastoriesDeathlift or Die.
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh door jullie voel ik me schuldig over mijn dikke kont maar ik kan niet naar de sportschool want ik ben ziek
Ik kan je zo afhelpen van je schuldgevoel hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ziekte heeft mij nog nooit tegengehouden om de gym te slopen
En dan vinden ze mij een whiteknight.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kan je zo afhelpen van je schuldgevoel hoor.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef Deuce92 het volgende:
Onlangs een meid gespot in de gym, die ik een tijdje niet gezien had. Was eerst best wel curvy, maar maatje meer style (hey Weisstengel92). En nu opeens heeft ze een slank bovenlijf, met een supper vette ass eronder. Heb haar vanuit een hoekje bekeken toen ze stiff legs deed.Nu is ze een hey mcnulty gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#dimastorieswe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Tnxquote:
je hoeft niet aan te kleden nulty heeft medicijn niet medicijn maar iets anders snap je hahahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg mezelf nog niet aangekleed laat staan dat ik iets kan doen in de sportschool
White knights zijn lief, niet pervyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan vinden ze mij een whiteknight.
Hey Faxietelligence.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
White knights zijn lief, niet pervy
whut?quote:
Mja.. iemand anaal boren noem ik niet whiteknighten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan vinden ze mij een whiteknight.
denken dat ik niet standaard world order luisterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
100¤ als je mij kan vertellen dat die gast op die foto Genki Sudo is.
Dit topic is als een auto-ongeluk. Eigenlijk wil je het niet maar je gaat toch even kijken. En je kan niet stoppen met kijken voordat het slachtoffer in een zak wordt gestopt en ingeladen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Eleiko het volgende:
Waar komt die vrouweninflux eigenlijk vandaan?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Werkelijk...claimen![]()
Haha vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef Questular het volgende:
Ooit een paardenmeisje als vriendin gehad.... nooit..... meer......
Er wordt hier niet gekozen. Wat denken jullie gleufdieren wel niet. Dat je hier de dienst uit kan maken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wow, mag ik pas na Fripsel kiezen?
Wat kom jij nou weer de wijsneus uithangen. Alsof iemand jou wat gevraagd heeft. Kutnewb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof jij haar niet wil neuken.
Word je uit de markt gedrukt door de jongere generatie? Ik zal je even uitleggen hoe het werkt bij mannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Tjah, als je je gewillig opstelt komt er vanzelf zo'n wandelende testoseron-bom als Dima op af.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik krijg wel vaak begin twintigers achter me aan in de kroegMaar dat is vast dat hele cougar ding
Het gemiddelde crossfithok heeft betere faciliteiten dan de gemiddelde gym/health club hier in Nederland. Plus lekkere wijven ipv dikke zeugen tv-kijkend op de armfiets en na afloop 3 cappucino's wegwerken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:01 schreef Eleiko het volgende:
[ afbeelding ]
(ziet er wel uit als een crossfithol btw)
Smoesjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
Dat gevoel had ik ook bij je tindermeisje struggles. En dat was nog serieus ook.quote:
Ik mag 4 users hier, waarvan ik 3 IRL ken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Vinden jullie elkaar eigenlijk wel aardig?
Nee. Dit is één groot "wie heeft de grootste pik"-topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Vinden jullie elkaar eigenlijk wel aardig?
Namen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik mag 4 users hier, waarvan ik 3 IRL ken.
Ik ken hem van mma.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:28 schreef seto het volgende:
[..]
denken dat ik niet standaard world order luister
geef maar hier
komt wel ff aan dit..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook bij je tindermeisje struggles. En dat was nog serieus ook.
dit doet pijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik vind alleen seto aardig de rest zijn hier klootzakken
Seto heeft de hoogste percentage bashpost per geposte comments in deze draad. Mja.. op chester mss na dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ik word inderdaad een beetje bezitterig ervan maar goed, dat had ik ook al toen jij ineens kwam met je volle bipsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Jouw posts worden dan weer het meest gebashed door andere users. Hoe voelt dat nou?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Seto heeft de hoogste percentage bashpost per geposte comments in deze draad. Mja.. op chester mss na dan.
wel grappig want seto is echt in- en in-onaardigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
Volgens C_C is niemand hier voor mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik word inderdaad een beetje bezitterig ervan maar goed, dat had ik ook al toen jij ineens kwam met je volle bips![]()
Zolang er geen avances naar Etha gemaakt worden blijf ik tolerant....
Laten we zorgen dat ik tolerant blijf meisjes
kom danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:52 schreef Questular het volgende:
Kaas loopt gewoon stoer te doen, typisch roffa gedrag
echt hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:52 schreef Questular het volgende:
Kaas loopt gewoon stoer te doen, typisch roffa gedrag
Is wel zo, GRS is wel echt aardig geloof ik, verder niemandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens C_C is niemand hier voor mij![]()
En schijnbaar is ook niemand hier echt aardig....
Janken!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens C_C is niemand hier voor mij![]()
En schijnbaar is ook niemand hier echt aardig....
ik ram je spiegel erafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef Questular het volgende:
[..]
volgende week, ik ga op je jagen met mn auto, gios fiets was het he?
sap is wel een beetje awkwardddddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
Oja en Sap is ook wel echt aardig
Ik vind C_C aardig?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is wel zo, GRS is wel echt aardig geloof ik, verder niemand
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sap is wel een beetje awkwarddddd
Wel lekker om al die jimmies te rustlen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jouw posts worden dan weer het meest gebashed door andere users. Hoe voelt dat nou?
alsof ik zo een enorme eikel ben.... dit is zo jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
Oja en Sap is ook wel echt aardig
thx, stel ik op prijsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
maar ik laat me niet kennequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wel grappig want seto is echt in- en in-onaardig
kom op sap, soms ben je wel een beetje weirdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
en thanks JB ik ben idd gewoon rustige jongen
echt zon vrouwensteek onder de gordel hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef seto het volgende:
[..]
thx, stel ik op prijs
mensen proberen mij naar beneden te halen zoals deze
[..]
maar ik laat me niet kenne
Ja omdat ze niet op je lijstje stondquote:
Viel mij ook op hoor. Krijg serieuze psychopaten feels van hem. Elke keer dat hij iemand de grond in boort groeit er stijfje bij hem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wel grappig want seto is echt in- en in-onaardig
Okay ik geef toequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kom op sap, soms ben je wel een beetje weird
Je liet me lachen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:01 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb seto nooit als onaardig ervaren?
maar ik vind hem wel een klootzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |