sletje....sletjequote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik m'n scriptie succesvol had verdedigd en vanaf school naar de metro terug liep zag ik Baas B.![]()
![]()
.
D-Men. Straatremixes
.
Sws mensen die smokenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:36 schreef aight1 het volgende:
sws mensen die Cudi niet als smokemuziek waarderen
alsof het zo had moeten zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik m'n scriptie succesvol had verdedigd en vanaf school naar de metro terug liep zag ik Baas B.![]()
![]()
.
D-Men. Straatremixes
.
Dat nummer wel. Zeker mooi ook! Maar mijn reactie was echt puur om het filpmje dat ik erbij moest kijken.quote:
Die is wel goed ook.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef Stompzinnig het volgende:
wtf trouwes ik hoorde vandaag bij geschiedenisles op school dat hitler 6 miljoen joden heeft dood gemaakt in de 2e wo
ik dacht echt ma tien 1000 ofso
ja was echt veel vet ergquote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef Stompzinnig het volgende:
wtf trouwes ik hoorde vandaag bij geschiedenisles op school dat hitler 6 miljoen joden heeft dood gemaakt in de 2e wo
ik dacht echt ma tien 1000 ofso
Zeker mooi? Omg ik schaam me dat ik dat toentertijd luisterdequote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat nummer wel. Zeker mooi ook! Maar mijn reactie was echt puur om het filpmje dat ik erbij moest kijken.
Leuk nummer inderdaad.quote:
deze vind ik leukquote:
quote:
Niks mis mee hoor. Heeft iedereen láter.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker mooi? Omg ik schaam me dat ik dat toentertijd luisterde
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef aight1 het volgende:
kinderen zouden een internetverbod tot hun 18e moeten krijgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |