HAHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen broeders, hou morgenmiddag het AD in de gaten op gedumpte kinderlijkjes langs de A12.
Ja, dat sowieso. Tekstueel gezien staat Eminem ook wel bovenaan, maar ik luister gewoon meer van Kanye.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe ff normaal
Em rapt Kanye er elke dag van de week 10x uit
Nu ga ik vannacht lijkjes langs de a12 leggen en gaan ze achter jou aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen broeders, hou morgenmiddag het AD in de gaten op gedumpte kinderlijkjes langs de A12.
Doe is effe normaal man, dat kind is 16.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Noemen meer mensen je zo? :s
17.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Doe is effe normaal man, dat kind is 16.
17quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Doe is effe normaal man, dat kind is 16.
Dan zeg ik gewoon dat het een grap wasquote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nu ga ik vannacht lijkjes langs de a12 leggen en gaan ze achter jou aan.
Em heeft toch steeds wel vette nummers hoor. Deze bijvoorbeeld, waar hij weer die oude stijl heeftquote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Tekstueel gezien staat Eminem ook wel bovenaan, maar ik luister gewoon meer van Kanye.
Hoewel Eminem echt wel écht goede nummers heeft gemaakt vroeger hoor. Meh, eigenlijk weet ik het niet.
nee laat maar, ik bewaar het voor als ik ooit een nieuw topic kan openen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat wil je in op? Dan doe ik jouw op.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef richolio het volgende:
Kanye > Eminem
Ja, echt.Mee eens, maar dan wel de "Diamonds are forever/Jesus walks"-Kanye.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, dan luister ik denk ik toch wel liever gewoon House of Pain of Cypress Hill ofzeuquote:Op maandag 23 februari 2015 23:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Em heeft toch steeds wel vette nummers hoor. Deze bijvoorbeeld, waar hij weer die oude stijl heeft
en Homecomingquote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan wel de "Diamonds are forever/Jesus walks"-Kanye.
Godverdomme wat slecht.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Toen djedje weg was hele dag dit op repeat
Beautiful Love.:
ja hij had sws de hugmaroccan kunne worde daarquote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef Stompzinnig het volgende:
Ali b had wel kans zo groot als eminem te worden ma hij rapt niet meer zo veel omdat hij veel tv doet ma hij had zeker wel de mogelijk heid om groot in amerika te worde
jammer hoor...
Sowieso Yeezusquote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op maandag 23 februari 2015 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Toen djedje weg was hele dag dit op repeat
Beautiful Love.:
dat album had stiekem ook nog een paar dope tracks eropquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
en Homecoming(nog steeds ringtone #neverforget)
is van voor haar tijd man toen was ze 7 ofzoquote:
Geen fan zijn van Drake.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik m'n scriptie succesvol had verdedigd en vanaf school naar de metro terug liep zag ik Baas B.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |