Sorry, ik mag niet meer lief tegen jou doen van 2 blauwgetinte personenquote:
Kweek een ruggengraat manquote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer lief tegen jou doen van 2 blauwgetinte personen
Mijn hond likt pindakaas van mijn ene testikel.quote:
Altijd weer die kutsmurfen!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, ik mag niet meer lief tegen jou doen van 2 blauwgetinte personen
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op maandag 23 februari 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ja jeetje mensen, het is niet de hele tijd feest.
Stoer hoor, met je keyboard.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
Niks van aantrekken, van dat blauwe volk.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ik heb altijd al geweten dat jij een viespeuk bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hond likt pindakaas van mijn ene testikel.
[ Bericht 13% gewijzigd door Specularium op 23-02-2015 23:35 ]quote:Op maandag 23 februari 2015 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb altijd al geweten dat jij een viespeuk bent.
jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Is Specsavers weer eens z'n macht aan het misbruiken?
Pas maar op wat je zegt, voor je het weet edit hij je post naar iets van zijn niveauquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Is Specsavers weer eens z'n macht aan het misbruiken?
Gelukkig bedriegt mijn glazen bol mij nooit.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Trouwens.
[ afbeelding ]
Gerechtigheid
Tijd voor een meer dan terecht plekje bij de filmredactie.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In mijn glazen bol zie ik een Oscar voor JK Simmons.
Zeer goede film.
Misschien hadden ze je posts op FOK! teruggelezen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was gisteren op een kijkavond maar ik heb de kamer niet omdat zij mij niet echt goed hebben leren kennen. Ze dachten ook dat dat er misschien aan lag omdat mijn ouders mee waren. Dat is toch maar normaal?
Fu, ik had er zo mijn zinnen op gezet.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, voor je het weet edit hij je post naar iets van zijn niveau
Wat moet jij een vervelende avond hebben gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Ik was gisteren op een kijkavond maar ik heb de kamer niet omdat zij mij niet echt goed hebben leren kennen. Ze dachten ook dat dat er misschien aan lag omdat mijn ouders mee waren. Dat is toch maar normaal?
Zou mijn opa en oma ook nog meenemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:48 schreef Inolvidable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |