Messy gister penalty gemist..daarna ook de rebound met hoofdquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:11 schreef Weissman het volgende:
Ach, islam is vrede. Hosgoru dini enzo toch?
Is Messi ook moslim?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Messy gister penalty gemist..daarna ook de rebound met hoofd
Was toch goed in head..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open doel ook nog, maar dat was al bekendquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is Messi ook moslim?![]()
zie je niet vaak bij argentijnen
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:28 schreef Crip het volgende:
Als ik als een maagd doodga word ik dan een van de 72 maagden voor een of andere dude?
Zo ja ga ik me laten uitwonen voor ik dood ga.Goede vraag. Ask Triggershot. Onze ex-ex-moslim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik als een maagd doodga word ik dan een van de 72 maagden voor een of andere dude?
Zo ja ga ik me laten uitwonen voor ik dood ga.Je hebt dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Zo ja ga ik me laten uitwonen voor ik dood ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Zo ja ga ik me laten uitwonen voor ik dood ga.Goed punt. Laten we er even van uitgaan dat de maagden in kwestie op zn minst meerderjarig zijn, dan krijg je als martelaar toch een beetje de afdankertjes en kneusjes om je ding mee te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ja ga ik me laten uitwonen voor ik dood ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dit. Kan eindelijk rapper worden. Zocht nog een background storyquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een kind heb erkend.
zag dit laatst bij jamie oliverquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef Stimorol- het volgende:
Heb zin in chocola men. Crip ken je een gezond toetje?
Ama Crip. Vegan isquote:
Die stem van die vrouw in de laatste video..quote:
Nog nooit geprobeerd, maja tis wel gezond. En aan de ene kant geloof ik die van jamie oliver wel dat hij lekker is. Dunno why hij heeft altijd goeie recepten.quote:
Jaaa he, echt zo van. Dudeeeee pass me the weed.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die stem van die vrouw in de laatste video..
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, maja tis wel gezond. En aan de ene kant geloof ik die van jamie oliver wel dat hij lekker is. Dunno why hij heeft altijd goeie recepten.
maar nooit zo lekker als room chocolade butter-y goodness.
[..]
Jaaa he, echt zo van. Dudeeeee pass me the weed.
preciessss en ook gaat surfenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n chick die met de boys chillt en vaak dronken is
En gezamenlijk scheten laat en lacht om hun grappen over vrouwenquote:
Taart deze keerquote:
Yesquote:
Nee. Was kapot lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
doen wat ik vanmorgen deed: nee dank je.
Iedere dag twee keer met de trap naar mijn bureau 😎quote:
Ik kan het ook op een andere manier blussenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
Heb mijn eten te pittig gemaakt.Stylo breng wat taart, moet het afblussen.
Gewoon die moer neuken van sequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Bestuurders die fucking traag op de linkerrijstrook gaan rijden terwijl rechts vrij is en wanneer je dan zelf maar rechts gaat rijden om in te halen ineens gas bijgeven zodat je er weer niet voorbij kunt...
Ik doe dat vaak rechts bij sommige drukke punten waardoor sommige mensen een afslag missen. Moeten ze maar op tijd invoegen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Bestuurders die fucking traag op de linkerrijstrook gaan rijden terwijl rechts vrij is en wanneer je dan zelf maar rechts gaat rijden om in te halen ineens gas bijgeven zodat je er weer niet voorbij kunt...
lol wat is deze. Heb geen broers maar lijk wel op mijn neven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n chick die qua gezicht op haar broers lijkt
Zo had ik je ook ingeschat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak rechts bij sommige drukke punten waardoor sommige mensen een afslag missen. Moeten ze maar op tijd invoegen.
tokkiequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak rechts bij sommige drukke punten waardoor sommige mensen een afslag missen. Moeten ze maar op tijd invoegen.
Pics ter vergelijking?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol wat is deze. Heb geen broers maar lijk wel op mijn neven.
Tokkie...quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Fanatiek de toeter laten spreken helpt soms.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tokkie...Ik wil gewoon inhalen, maar dat wordt mij belemmerd omdat die knuppel links blijft rijden.
Hhhhhhhhhhhh,quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n chick die qua gezicht op haar broers lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |