preciessss en ook gaat surfenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n chick die met de boys chillt en vaak dronken is
En gezamenlijk scheten laat en lacht om hun grappen over vrouwenquote:
Taart deze keerquote:
Yesquote:
Nee. Was kapot lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
doen wat ik vanmorgen deed: nee dank je.
Iedere dag twee keer met de trap naar mijn bureau 😎quote:
Ik kan het ook op een andere manier blussenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
Heb mijn eten te pittig gemaakt.Stylo breng wat taart, moet het afblussen.
Gewoon die moer neuken van sequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Bestuurders die fucking traag op de linkerrijstrook gaan rijden terwijl rechts vrij is en wanneer je dan zelf maar rechts gaat rijden om in te halen ineens gas bijgeven zodat je er weer niet voorbij kunt...
Ik doe dat vaak rechts bij sommige drukke punten waardoor sommige mensen een afslag missen. Moeten ze maar op tijd invoegen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Bestuurders die fucking traag op de linkerrijstrook gaan rijden terwijl rechts vrij is en wanneer je dan zelf maar rechts gaat rijden om in te halen ineens gas bijgeven zodat je er weer niet voorbij kunt...
lol wat is deze. Heb geen broers maar lijk wel op mijn neven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n chick die qua gezicht op haar broers lijkt
Zo had ik je ook ingeschat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak rechts bij sommige drukke punten waardoor sommige mensen een afslag missen. Moeten ze maar op tijd invoegen.
tokkiequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik doe dat vaak rechts bij sommige drukke punten waardoor sommige mensen een afslag missen. Moeten ze maar op tijd invoegen.
Pics ter vergelijking?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol wat is deze. Heb geen broers maar lijk wel op mijn neven.
Tokkie...quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Fanatiek de toeter laten spreken helpt soms.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tokkie...Ik wil gewoon inhalen, maar dat wordt mij belemmerd omdat die knuppel links blijft rijden.
Hhhhhhhhhhhh,quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n chick die qua gezicht op haar broers lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |