• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Omdat dergelijke tests bijzonder weinig zeggen. Het wordt pas interessanter als je de toelichting gaat lezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je dan voor de rest het meest overeen met partijen uit onverwachte hoek. Waarom dan meteen die hele test in twijfel trekken
Dank voor de tip.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Radar nu over die Stichting Loterijverlies.
Omdat als je het ogenschijnlijk neutrale "geen van beide" invult, je soms toch nog nog kleur bekent via een van de partijstandpunten en omdat ik zo veel te weinig data heb.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:56 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Blijkbaar kom je dan voor de rest het meest overeen met partijen uit onverwachte hoek. Waarom dan meteen die hele test in twijfel trekken
Wanneer wordt zo'n Ferdy nou eens aangepakt. Zoveelste kansloze massaclaim waarbij naïeve 'benadeelden' blindelings een inleg overmaken aan zo'n oplichterquote:Op maandag 23 februari 2015 21:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vorig jaar nog als opdracht voor een paper gekregen deze casus, was eigenlijk niet echt een oplossing voor die waarschijnlijk was.
Beetje boel.quote:
Hoe zou je hem of types als hij aangepakt willen zien?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:11 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wanneer wordt zo'n Ferdy nou eens aangepakt. Zoveelste kansloze massaclaim waarbij naïeve 'benadeelden' blindelings een inleg overmaken aan zo'n oplichter
Met een massaclaim natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe zou je hem of types als hij aangepakt willen zien?
Maar serieus, de acties die hij heeft lopen en hoe hij mensen daarover 'informeert' via de media is echt misselijkmakend.quote:
Stichting brandstofverliesquote:Op maandag 23 februari 2015 21:28 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Maar serieus, de acties die hij heeft lopen en hoe hij mensen daarover 'informeert' via de media is echt misselijkmakend.
Kijk maar eens rond: https://www.collectiefonrecht.nl/
Dit bijvoorbeeld. De claim tegen de Staatsloterij wordt al als succes gepresenteerdquote:SMCO heeft een bewezen trackrecord als het gaat om collectieve rechtszaken. Meest recent is de succesvolle claim tegen de Staatsloterij, Loterijverlies. Het Gerechtshof in Den Haag heeft verklaard dat de Staatsloterij jarenlang misleidende mededelingen heeft gedaan over onder meer de winkansen, het aantal gewonnen prijzen en de hoogte van de prijzen.
In de goeie ouwe tijd, toen de fransgezinde ratten in het zuiden in opstand kwamen grepen de noordelingen, zowel Groningers als Friezen naar de wapens om de integriteit van het vaderland te bewaren. Oh hoe ver we zijn afgezonken.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat het gas hun uitkering betaalt snappen ze nog niet echt..
Dat is wel echt slecht. Ze hebben helemaal geen "succesvolle claim", verre van.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:36 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. De claim tegen de Staatsloterij wordt al als succes gepresenteerd
Hoe idioot dat soort ideeën ook zijn, als er één provincie is die het prima alleen zou redden is het Groningen wel.quote:
Maar dat is natuurlijk maar een fractie van de aardgasbaten.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat het gas hun uitkering betaalt snappen ze nog niet echt..
Uiteraard, was ook maar een poging tot een grappig one-linerquote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk maar een fractie van de aardgasbaten.
Qatar aan de Noordzeequote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe idioot dat soort ideeën ook zijn, als er één provincie is die het prima alleen zou redden is het Groningen wel.
Die site staat vol met dat soort volstrekt onjuiste dan wel misleidende infoquote:Op maandag 23 februari 2015 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel echt slecht. Ze hebben helemaal geen "succesvolle claim", verre van.
Dat gaat natuurlijk niet werken, want ze willen de gaskraan dicht. Het is het een of het ander...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Qatar aan de Noordzee
Ik zou er gaan wonen.
Oke. Prima poging.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard, was ook maar een poging tot een grappig one-liner
Ze willen de gaskraan niet dicht, alleen minder. En ik denk dat Groningen het met 20 miljard gasbaten per jaar ook wel redt.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet werken, want ze willen de gaskraan dicht. Het is het een of het ander...
Wat ik persoonlijk een beetje loos vind...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen de gaskraan niet dicht, alleen minder. En ik denk dat Groningen het met 20 miljard gasbaten per jaar ook wel redt.
Ik ben absoluut geen geoloog en jij ook niet, dus dit soort uitspraken lijken me nogal onzinnig. Ik heb echt geen flauw idee hoe de grond reageert op gasboringen, hoe snel en waardoor er aardbevingen plaatsvinden en hoe snel die processen gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ik persoonlijk een beetje loos vind...
Blijkbaar zijn de huidige bevingen het gevolg van decennia boren. Als je dan nu stopt, gaat het nog wel even door.
We hadden zo mooi Noorwegen kunnen volgen, maarja..quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Valid het volgende:
Blijft letterlijk eeuwig zonde dat we de gasinkomsten in de lopende begroting hebben laten wegvloeien.
Ga ook af van wat ik op het nieuws hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen geoloog en jij ook niet, dus dit soort uitspraken lijken me nogal onzinnig. Ik heb echt geen flauw idee hoe de grond reageert op gasboringen, hoe snel en waardoor er aardbevingen plaatsvinden en hoe snel die processen gaan.
Jup. Anders hadden we nu à la Noorwegen een reserve om U tegen te zeggen. Maar goed, anderzijds heeft het ons wel welvaart en groei gebracht die anders in een spaarpot stond te verstoffen. Ook wat waard?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Valid het volgende:
Blijft letterlijk eeuwig zonde dat we de gasinkomsten in de lopende begroting hebben laten wegvloeien.
Doet je wel denken hoe fucked de wereld is zonder olie/gas inkomsten...quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Valid het volgende:
For the time being, Noorwegen lacht zich rijk met puur rente trekken van de opbrengst aan grondstoffen.quote:
Ik heb voor een bestuursjaar van een energieclub (in Groningen nog wel) nogal wat lezingen georganiseerd over dat gas. Geologen/aardwetenschappers zeiden structureel dat nu stoppen met boren het probleem voor nu en ook de komende jaren niet oplost.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen geoloog en jij ook niet, dus dit soort uitspraken lijken me nogal onzinnig. Ik heb echt geen flauw idee hoe de grond reageert op gasboringen, hoe snel en waardoor er aardbevingen plaatsvinden en hoe snel die processen gaan.
Ik hoor die redenering op het nieuws inderdaad ook regelmatig. Zelden van mensen die er verstand van hebben. Bovendien, als de bevingen alleen maar erger worden (ik zeg niet dat ze dat worden) kan het heel onverstandig zijn om niet te stoppen "omdat dan de bevingen toch nog wel even door gaan".quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga ook af van wat ik op het nieuws hoor.
Wat is "het probleem oplossen"? Dat de schade aan de huizen minder wordt? Of dat er geen bevingen meer plaats vinden? Of voorkomen dat er steeds ergere bevingen plaats gaan vinden, of steeds vaker?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik heb voor een bestuursjaar van een energieclub (in Groningen nog wel) nogal wat lezingen georganiseerd over dat gas. Geologen/aardwetenschappers zeiden structureel dat nu stoppen met boren het probleem voor nu en ook de komende jaren niet oplost.
Overigens is hier ook sowieso heel veel van deskundigen over verschenen in kranten etc.
Een niet zelden te gulle verzorgingstaat waar we nu weer vanaf moeten, maar waar we aan zijn verslaafd. Genieten.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Anders hadden we nu à la Noorwegen een reserve om U tegen te zeggen. Maar goed, anderzijds heeft het ons wel welvaart en groei gebracht die anders in een spaarpot stond te verstoffen. Ook wat waard?
Ach, een staatsfonds van het kaliber dat de noren hebben heeft zo zijn charme.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Anders hadden we nu à la Noorwegen een reserve om U tegen te zeggen. Maar goed, anderzijds heeft het ons wel welvaart en groei gebracht die anders in een spaarpot stond te verstoffen. Ook wat waard?
Mensen die met gescheurde onverkoopbare huizen zitten, lijkt mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is "het probleem oplossen"? Dat de schade aan de huizen minder wordt? Of dat er geen bevingen meer plaats vinden? Of voorkomen dat er steeds ergere bevingen plaats gaan vinden, of steeds vaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |