Als je internationale content kunt bekijken, heb je echt veel goede films tot je beschikking. Klassiekers en relatief nieuwe films.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
pas geleden een netflix abonnement afgesloten.
nu eerst nog even GOT seizoen 4 afkijken (die helaas niet op netflix staat) en dan eens zien welke mooie series hier allemaal beschikbaar zijn.
ik heb al wel een paar films gekeken. wel jammer dat er niet echte topfilms beschikbaar zijn.
ik kan het niet meer vinden maar ik heb meer dan 10 jaar geleden een topic op fok gemaakt over deze film. Niemand was er toen bekende mee, en nu zijn er nog steeds niet veel die hem kennen. Maar dat is wel dé serie waar ik naar uitkijk. Wat een heerlijk onnozele film, je kunt 'm wel 10x kijken met allerlei wazige dingen die op de achtergrond gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wet hot American summer wordt cool! Gaat de oude cast ook in alle afleveringen meespelen van deze serie? Awesome.
en kan niet wachten op OITNB!!!
ja het is wel jammer dat niet alles in nederland beschikbaar is. is het bekend of dat wel beter gaat worden? Ik vond het bijvoorbeeld behoorlijk vreemd dat de Hunger games films niet beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je internationale content kunt bekijken, heb je echt veel goede films tot je beschikking. Klassiekers en relatief nieuwe films.
Die staan inderdaad allebei wel op buitenlandse Netflix. Heeft allemaal te maken met rechten, dus moeilijk te zeggen of het beter wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
ja het is wel jammer dat niet alles in nederland beschikbaar is. is het bekend of dat wel beter gaat worden? Ik vond het bijvoorbeeld behoorlijk vreemd dat de Hunger games films niet beschikbaar zijn.
UK is erg uitgebreid, Canada en Ierland ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben sinds dit weekend ook Netflix.![]()
Missen we iets aan de Nederlandse versie? Of moeten we gewoon bij de UK versie blijven (met eventueel een uitstapje naar de VS)? Hunger Games kunnen we hier inderdaad wel gewoon zien!
Moreflicks.com?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had twee weken geleden een website gevonden waarin je heel makkelijk kunt zien in welke regio een bepaalde film of serie te zien was, maar het zijn niet de websites in de OP
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Is er al een gratis manier om Netflix Amerika qua aanbod te kijken? Ik gebruik mijn PS3.
Och, in de UK kijken waar je zin in hebt en als we het hier dan over iets hebben wat je daar niet kan zien gewoon even via Hola kijken of het iets voor jullie is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben sinds dit weekend ook Netflix.![]()
Missen we iets aan de Nederlandse versie? Of moeten we gewoon bij de UK versie blijven (met eventueel een uitstapje naar de VS)? Hunger Games kunnen we hier inderdaad wel gewoon zien!
Ze mogen maar een bepaald aantal karakters gebruiken, naar ik meen 39. Probleem is dat deze afleveringen onwijs snel vertaald moesten worden. Ik ken iemand die zulk werk doet en het is echt niet even een uurtje zitten en mee tikken met wat je hoort.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de zinnen te lang zijn voor de ruimte die ze hebben en dat ze het passend maken door spaties weg te laten.
Klopt, ik heb het ook gedaan. Het verschilt volgens mij ook per serie/studio, maar dat er spaties wegvallen is wel heel apart. Op Comedy Central zie je soms dat er dan per ongeluk een derde regel bijkomt, dat is ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze mogen maar een bepaald aantal karakters gebruiken, naar ik meen 39. Probleem is dat deze afleveringen onwijs snel vertaald moesten worden. Ik ken iemand die zulk werk doet en het is echt niet even een uurtje zitten en mee tikken met wat je hoort.
Ben benieuwd wat jij van het einde vond.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ben begonnen met The Missing. Het naargeestige sfeertje waar ik van houd.
En James Nesbitt speelt erg goed.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij van het einde vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Isabeau op 04-03-2015 15:14:50 ]
Jaa, supertoffe film!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik kan het niet meer vinden maar ik heb meer dan 10 jaar geleden een topic op fok gemaakt over deze film. Niemand was er toen bekende mee, en nu zijn er nog steeds niet veel die hem kennen. Maar dat is wel dé serie waar ik naar uitkijk. Wat een heerlijk onnozele film, je kunt 'm wel 10x kijken met allerlei wazige dingen die op de achtergrond gebeuren![]()
De cast is nu inmiddels idd een stuk bekender, en geinig dat ze allemaal weer meedoen
quote:Netflix Europa komt onder Nederlands toezicht te staan
Het Nederlandse Commissariaat voor de Media (CvdM) wordt de mediatoezichthouder op Netflix in Europa. Dat komt omdat het Amerikaanse bedrijf zijn Europese hoofdkantoor in Nederland heeft gevestigd. Eerder was Netflix gevestigd in Luxemburg en was het mediawettelijke neergelegd bij de Luxemburgse mediatoezichthouder.
Met de registratie bij het Commissariaat komt Netflix in alle EU-landen waar de dienst is te ontvangen onder toezicht van het Commissariaat te staan, en zal Netflix zich aan de Nederlandse Mediawet moeten houden. In het besluit van 3 februari 2015 heeft het Commissariaat deze aanmelding goedgekeurd.
Als ik de beschrijving ervan zo eens lees, lijkt bladeren door Netflix in de hoop iets leuks tegen te komen nog lastiger wordt dan het nu al is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:51 schreef Adolecens het volgende:
Iemand de nieuwe userinterface al voorgeschoteld gekregen?
Nou dat dacht ik dus ook direct.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik de beschrijving ervan zo eens lees, lijkt bladeren door Netflix in de hoop iets leuks tegen te komen nog lastiger wordt dan het nu al is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daglicht – 2013 12 1:54 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
De ambitieuze advocate Iris bezoekt haar moeder en ontdekt een familiegeheim. Ze schijnt een broer te hebben, maar diens bestaan is altijd verborgen gehouden.
Fast Food Nation – 2006 12 1:53 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Richard Linklaters dramafilm bekritiseert de fastfoodgigant die mogelijk verantwoordelijk is voor de alarmerende obesitascijfers in Amerika.
G.B.F. – 2013 AL 1:33 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Als Tanner bekend wordt op school als de enige scholier die openlijk homoseksueel is, vechten drie populaire meisjes om de eer om hem hun ‘Gay Best Friend’ te noemen.
Madgascar: Escape 2 Africa – 2008 6 1:29 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Tijdens een mislukte reddingsactie stranden Alex de leeuw en zijn metgezellen in Afrika. Helaas ontdekt Alex dat hij weinig gemeen heeft met de lokale bevolking.
Master The – 2012 12 2:16 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een eenzame zware drinker vindt ‘n soort vervangende familie als hij toevallig op de boot van Lancaster Dodd terechtkomt, de charismatische leider van een nieuwe religie.
Now Is Good – 2012 12 1:42 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een tiener weet dat ze haar strijd tegen kanker aan het verliezen is en stort zich hals over kop in het leven nu ze dat nog kan. Ze begint zelfs een vurige romance.
Pact The – 2012 16 1:28 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Annie gaat tegen haar zin naar huis voor de begrafenis van haar moeder die ze verachtte, en voelt al snel dat er iets boosaardigs aanwezig is in haar ouderlijk huis.
Puncture – 2011 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Mike en Paul werken aan een zaak van een verpleegster die geprikt is met een besmette naald, maar al snel blijkt dat ze weinig kans maken om de zaak te winnen.
Safe Haven – 2013 12 1:55 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een mysterieuze vrouw begint een nieuw leven in een klein plaatsje in North Carolina, maar ze wordt achtervolgd door een verschrikkelijk geheim.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Hoe graag ik het ook een fantastische film wilde vinden, want Anderson, Hoffman en Phoenix, vond ik het vooral een tergend trage, ongemakkelijke en uiteindelijk onbevredigende bioscoopzit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:22 schreef Jovatov het volgende:
The Master.
Heb hem hier al wel staan, maar wel echt een gave film.
Wel tof einde toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat jij van het einde vond.
Het was de eerste keer dat ik mijn moeder meekreeg naar een cultureel filmhuis. 'Daar draaien ze toch allemaal van die rare, moeilijke films?' 'Nee hoor, mam. Dat valt best mee'. En dan bleek The Master toch niet zo'n handige filmhuisintroductiequote:Op donderdag 5 maart 2015 11:12 schreef Jovatov het volgende:
Kan me ook voorstellen dat je hem inderdaad niet trekt. Maar ik vond hem echt geweldig. Prachtige rollen voor Hoffman, Phoenix en Adams.
Geweldige scènes en de thematiek macht, verslaving en relaties vind ik geweldig uitgewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |