Lekker man, dank voor je spoilerquote:Op maandag 2 maart 2015 17:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond de moord op JFK erg matig gebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2015 17:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lekker man, dank voor je spoiler![]()
Ik ben pas bij aflevering twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil de boeken nog lezen, maar het zijn aardige pillenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarna kwamen nog twee vervolgen: To Play the King en The Final Cut. Ik heb ze op dvd.
Als je internationale content kunt bekijken, heb je echt veel goede films tot je beschikking. Klassiekers en relatief nieuwe films.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:35 schreef DestroyerPiet het volgende:
pas geleden een netflix abonnement afgesloten.
nu eerst nog even GOT seizoen 4 afkijken (die helaas niet op netflix staat) en dan eens zien welke mooie series hier allemaal beschikbaar zijn.
ik heb al wel een paar films gekeken. wel jammer dat er niet echte topfilms beschikbaar zijn.
ik kan het niet meer vinden maar ik heb meer dan 10 jaar geleden een topic op fok gemaakt over deze film. Niemand was er toen bekende mee, en nu zijn er nog steeds niet veel die hem kennen. Maar dat is wel dé serie waar ik naar uitkijk. Wat een heerlijk onnozele film, je kunt 'm wel 10x kijken met allerlei wazige dingen die op de achtergrond gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wet hot American summer wordt cool! Gaat de oude cast ook in alle afleveringen meespelen van deze serie? Awesome.
en kan niet wachten op OITNB!!!
ja het is wel jammer dat niet alles in nederland beschikbaar is. is het bekend of dat wel beter gaat worden? Ik vond het bijvoorbeeld behoorlijk vreemd dat de Hunger games films niet beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je internationale content kunt bekijken, heb je echt veel goede films tot je beschikking. Klassiekers en relatief nieuwe films.
Die staan inderdaad allebei wel op buitenlandse Netflix. Heeft allemaal te maken met rechten, dus moeilijk te zeggen of het beter wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
ja het is wel jammer dat niet alles in nederland beschikbaar is. is het bekend of dat wel beter gaat worden? Ik vond het bijvoorbeeld behoorlijk vreemd dat de Hunger games films niet beschikbaar zijn.
UK is erg uitgebreid, Canada en Ierland ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hebben sinds dit weekend ook Netflix.![]()
Missen we iets aan de Nederlandse versie? Of moeten we gewoon bij de UK versie blijven (met eventueel een uitstapje naar de VS)? Hunger Games kunnen we hier inderdaad wel gewoon zien!
Moreflicks.com?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had twee weken geleden een website gevonden waarin je heel makkelijk kunt zien in welke regio een bepaalde film of serie te zien was, maar het zijn niet de websites in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |