omdat er anders geen hond naar de reguliere uitzendingen meer kijkt en daar is het reclamegeld te verdienen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 03:14 schreef OMG het volgende:
Nee, want geen serie. Denk trouwens dat er voorlopig geen enkele streamingdienst aan talk shows en dergelijke begint, tenzij ze die na een week of zo alweer weg kunnen mikken omdat geen hond het meer kijkt. Waarom denk je dat er op YouTube alleen de leuke stukjes staan?
wordt wel een beetje gehyped, maar het best een goede serie.|quote:
Maar is het Homeland-spannend of meer Breaking Bad-vermakelijk?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:53 schreef kawa4 het volgende:
[..]
wordt wel een beetje gehyped, maar het best een goede serie.|
maarja wat de 1 leuk vind kan de ander echt bagger vinden.
ik vind het een goede serie
breaking bad vond ik tegenvallen, en homeland heb ik eigenlijk nooit meer als 6 afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is het Homeland-spannend of meer Breaking Bad-vermakelijk?
Breaking bad vond ik zeer vet, homeland kan ik juist niet door heen komen. Ik zeg bbquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
breaking bad vond ik tegenvallen, en homeland heb ik eigenlijk nooit meer als 6 afleveringen gezien.
maar dan denk ik eerder aan homeland
Is echt compleet anders dan Homeland en Breaking Bad. Dat zijn beide meer actie"films", HOC is dat totaal niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.... Beterquote:
Eerder Homeland, stuk serieuzer en politieker. HoC is allemaal over politieke spelletjes en Homeland ook wel ietsjes. BB is vooral veel actie met wat zwarte humor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neu, meer omdat die late night talk shows veelal gasten hebben over actuele zaken. Weinig mensen die het een week / maand / jaar later (nog) eens kijken. Een cold-open kan een dag later al achterhaald zijn. Een Clueless Gamer van Conan is een maand later nog steeds leuk, de opening en interviews van diezelfde show zijn al niet meer actueel. Op die manier zou je allerlei andere zaken zoals sportwedstrijden en 't nieuws ook wel op Netflix kunnen gooien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat er anders geen hond naar de reguliere uitzendingen meer kijkt en daar is het reclamegeld te verdienen?
Homeland vond ik echt super leuk, maar ik vond seizoen 3 echt heel erg onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee.... Beter
Ik moet trouwens zeggen dat ik alweer vergeten was hoe goed Homeland is, nu derde seizoen aan het kijken. De eerste twee had ik vrij lang geleden al afgerond maar, man..man..man, wat een cast
Afgezien van mensen met preview-episodes is dat technisch onmogelijk; er zijn 13 afleveringen, wisselend van tussen 45 en 60 minuten (ofzo, ik heb het niet opgezocht) en het is dus nog niet lang genoeg beschikbaar om ze al alle dertien gezien te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef KingRadler het volgende:
iemand al heel seizoen gezien van House of Cards 3
Ok dan wacht ik welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Afgezien van mensen met preview-episodes is dat technisch onmogelijk; er zijn 13 afleveringen, wisselend van tussen 45 en 60 minuten (ofzo, ik heb het niet opgezocht) en het is dus nog niet lang genoeg beschikbaar om ze al alle dertien gezien te kunnen hebben.
neequote:
Hehe, goeie serie, die kerel heeft er echt de kop voor natuurlijk, en dan aflevering 7 met van tettengemquote:A New York mobster goes into hiding in rural Lillehammer in Norway after testifying against his former associates.
Lilyhammer is sowieso HD op de Chromecast.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef killerkip69 het volgende:
Lilyhammer
[ afbeelding ]
[..]
Hehe, goeie serie, die kerel heeft er echt de kop voor natuurlijk, en dan aflevering 7 met van tettengemAanradertje.
Alleen vrag ik me af of dit wel echt HD is?! Het abo met 2 schermen/HD en de settings op high. Het ziet er goed uit, maar als je 'n HDTV download ziet dat er toch meer HD uit in ieder geval, zal wel aan de PS3 liggen.
ja. En nu?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef KingRadler het volgende:
iemand al heel seizoen gezien van House of Cards 3
http://m.axs.com/chelsea-(...)ow-and-special-12678quote:Op vrijdag 27 februari 2015 03:14 schreef OMG het volgende:
Nee, want geen serie. Denk trouwens dat er voorlopig geen enkele streamingdienst aan talk shows en dergelijke begint, tenzij ze die na een week of zo alweer weg kunnen mikken omdat geen hond het meer kijkt. Waarom denk je dat er op YouTube alleen de leuke stukjes staan?
neuh, was gewoon benieuwd naar het vervolg op de vraag.quote:
Ah, zij, van haar talkshow die al jaren met dalende kijkers zat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:00 schreef Chrizs het volgende:
[..]
http://m.axs.com/chelsea-(...)ow-and-special-12678
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:40 schreef HiZ het volgende:
Hmmm.. teveel Doug in de eerste afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het is waar aflevering 1 mee begint dus zelfs in traditionele tv termen geen spoiler meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel had ik met Lost.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:43 schreef Impressme het volgende:
Ik ben The 4400 aan het kijken, als laatste op aarde waarschijnlijk, maar![]()
Sinds een maand Netflix en ik ben er erg blij mee
Viel mij ook al op. Echt slordig.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:47 schreef KaBuf het volgende:
Eerste aflevering HoC heeft nog geen perfecte ondertiteling.![]()
Missende spaties enzo.
Zojuist deze gekeken was op zich wel grappig. En voor zo'n dikke gast heeft hij wel een mooie vrouw aan de haak geslagen!quote:Ralphie May: Unruly
Bijna niets is taboe in Unruly, de eerste Netflix Original-cabaretcomedyspecial van Ralphie May die live is gefilmd voor een luidruchtig en loyaal publiek in het Cobb Energy Performing Arts Centre in Atlanta waar hij zijn hilarische, ranzige en ongecensureerde mening geeft over alles: van vliegreizen, de nieuwsmedia en Chick-fil-A tot het feit dat iedereen achter het stuur een beetje racistisch is.
Ik heb het idee dat de zinnen te lang zijn voor de ruimte die ze hebben en dat ze het passend maken door spaties weg te laten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Echt slordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |