Ja hoor, ik propageer. Je gaat weer lekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het land nergens genoemd. Er staat bovendien nog een hele hoop meer.
Jij gelooft -zo lijkt het- alles wat je ziet en propageert de CIA-gefundeerde "baardapen"-verzinsels.
Ja, dat is een geheime dienst (dat zijn spionnen, beroepsleugenaars en plotters), ik geef toch niet een heel land de schuld, zoals jij zei?quote:
Van welk land is Mossad de geheime dienst?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is een geheime dienst (dat zijn spionnen, beroepsleugenaars en plotters), ik geef toch niet een heel land de schuld, zoals jij zei?
Jij komt kritiekloos hiermee en stelt "wat een idioten/barbaren" (of iets langs die lijnen).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik propageer. Je gaat weer lekker
Ik geef dus niet "Israel" de schuld, maar de geheime dienst van het land. Daar hebben al die andere onschuldige burgers niets mee te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van welk land is Mossad de geheime dienst?
Moet ik je alles uitleggen?
Ik ben het niet met je eens. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt kritiekloos hiermee en stelt "wat een idioten/barbaren" (of iets langs die lijnen).
Het zijn leugens. Lavenderr. Dat hele IS is een rookgordijn voor PNAC. Zie je het niet, of wil je het niet zien?
Ja, dan kan ik nog wat van je leren iddquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geef dus niet "Israel" de schuld, maar de geheime dienst van het land. Daar hebben al die andere onschuldigen niets mee te maken.
Als je de AIVD aanspreekt, heb je het ook niet over "Nederland". Zuiver argumenteren is dat.
Je hebt ook geen argumenten waarom niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Dat is wat anders.
Dat zou je kunnen proberen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik nog wat van je leren idd
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen proberen inderdaad.
Allemaal negatief bewijs. Dat werkt niet in de grote-mensen wereld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt ook geen argumenten waarom niet.
We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen
Bij hoeveel valse informatie ga jij es twijfelen?
"Negatief bewijs"?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Allemaal negatief bewijs. Dat werkt niet in de grote-mensen wereld.
Ja. Als in, je bewijst niets. Je klaagt gewoon over berichtgeving. Als je zo overtuigd bent dat het allemaal acteurs zijn die op de beeldjes in staan te rammen moet je bewijs laten zien dat ze dat ook daadwerkelijk zijn. Niet "ze zijn nep want dat wil ik graag dus is het zo".quote:
Ik twijfel constant. Aan jou net zo goed als aan het NOS journaal.quote:Als dit al nep is en er komt steeds meer bij, propaganda, hendig uitgespeeld door de massamedia, wanneer ga jij es twijfelen, ems.?
Ik trek geen conclusies over of iets nep of echt is, ik neig hoogstens een bepaalde kant op. Jij bent degene die stellig is over z'n gelijk. En je bent mij net iets te happig om conclusies te trekken terwijl je duidelijk niet meer of minder kennis over het geheel hebt dan elke andere willekeurige forum-bezoeker.quote:Of mag een "terroristische organisatie" gewoon lekker doorgaan met nepberichten, neponthoofdingen, nepverbrandingen en al die andere propaganda en twijfel jij er niet aan omdat het je wereldbeeld verstoort?
Mossad!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het land nergens genoemd. Er staat bovendien nog een hele hoop meer.
Jij gelooft -zo lijkt het- alles wat je ziet en propageert de CIA-gefundeerde "baardapen"-verzinsels.
Ik schuif het niet af, ik zie dat de belangen van de VSAmerikaanse en de zionistische politici duidelijk aanwezig zijn. CIA heeft vaak genoeg in allerlei buitenlanden huisgehouden. De Mossad is wat moeilijker te doorgronden, maar hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:51 schreef theguyver het volgende:
Mooie is Je schuift het af op CIA Mossad etc zonder enig bewijs.
Terwijl er tegenover staat dat het een groep moslims gaat!
Of in ieder geval een stel luitjes wat Alla akhbar loopt te schreeuwen!
Ow dat kan wel maar bewijs het maar eens ..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik schuif het niet af, ik zie dat de belangen van de VSAmerikaanse en de zionistische politici duidelijk aanwezig zijn. CIA heeft vaak genoeg in allerlei buitenlanden huisgehouden. De Mossad is wat moeilijker te doorgronden, maar hetzelfde.
Het framet makkelijk; moslims die de meest bizarre gruwelijke dingen doen.
Alleen als een aantal van die dingen al niet echt zijn, hoe serieus neem jij de rest dan?
CIA en Mossad kunnen geen "Allahu Akhbar" roepen?
Oh? En wat weet jij dan over heel erg oud stukjes steen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je de suggestie wekt een "terroristische organisatie' te zijn, maar ondertussen gewoon een propagandamachine van CIA en Mossad en je bezet niet alleen een zelfstandig land, maar rooft naast hun bodemschatten ook nog eens hun kunstschatten (en laat wat acteurs wat nepbeelden vernielen), is inderdaad walgelijk.
De echte Assyrische beelden staan gewoon in VSAmerikaanse landhuizen, wat je hier ziet op de beelden is wederom weer zo ziekelijk fake, niet normaal.
Dat mensen dit slikken en voor vallen.![]()
Vanwaar dan die goedgelovigheid over dat het nep is? Welk onomstotelijk bewijs hanteer jij om te concluderen dat de beeldjes-stukmakers acteurs zijn?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil helemaal niet dat het nep is.
Omdat als ik ben opgelicht door een verzekeringsagent ik heel erg sceptisch ben over zijn uitspraken, maar dat niet automatisch betekent dat alles wat hij zegt ook een leugen is. Daar heb je dus weer je negatieve bewijs.quote:Jij wil geen "conclusies" trekken, hoelang moet jij opgelicht worden door jouw "verzekeringsagent" (de eerdere metafoor) voordat je zegt; "luister, je hebt nu minstens x keer tegen me gelogen, waarom zou ik je in godsnaam nog serieus nemen?".
Dat is natuurlijk onmogelijk. Die organisaties zijn geheime diensten. Van het grote publiek verwachten dat zij de geheimen van geheime diensten gaan onderzoeken, zou onzinnig zijn, niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow dat kan wel maar bewijs het maar eens ..
Project for the New American Centuryquote:Waar is de link?
False flags zijn al zo oud als de weg naar Rome. En dus ook het zogenaamde haat zaaien tegen Israel zelf.quote:Een landje met 7,7 miljoen inwoners heeft de touwtjes flink in handen in de regio met hulp van de CIA het land heeft een inkomen door middel van toerisme, en besteed veel van hun budget uit aan verdediging van hun land door haat te zaaien tegen hun eigen land!
De VS heeft er beetje schoon genoeg van om als politie agent op te treden, de bevolking althans.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk. Die organisaties zijn geheime diensten. Van het grote publiek verwachten dat zij de geheimen van geheime diensten gaan onderzoeken, zou onzinnig zijn, niet?
dus je lult maar wat!
[..]
Project for the New American Century
[..]
False flags zijn al zo oud als de weg naar Rome. En dus ook het zogenaamde haat zaaien tegen Israel zelf.
De wapenindustrie van Israel is gigantisch, de link met de VS (hoop judeochristenen die echt geloven in een jihad tegen de islam/moslims/"stinkarabieren"), de geopolitieke belangen, de massapsychologie van de propaganda, allemaal niet bepaald vreemd voor geheime diensten en andere (semi)militaire organisaties die de machtsspelletjes van de psychopaten uitvoeren.
Dit zijn 7 uitspraken van je die laten zien dat jij denkt dat je weet hoe het zit. Je doet ze zonder bronnen en die zal ik niet van je vragen want ik weet dat je ze kan vinden. Er is namelijk genoeg geschreven om deze statements te onderbouwen en jij verzint ze niet; je hebt ze zelf uit bronnen gehaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:14 schreef theguyver het volgende:
- De VS heeft
- Dat was al duidelijk
- de grootste bondgenoot van de VS zijn handen niet wou branden
- De VS was bijna vertrokken
- de IS benutte de kans!
- Het kost weer miljarden
- het leverde niks op, alleen maar meer haat in de regio en er buiten!
Zeg je wel, ik mag geen conclussie trekken, alleen jij kan dat!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zijn 7 uitspraken van je die laten zien dat jij denkt dat je weet hoe het zit. Je doet ze zonder bronnen en die zal ik niet van je vragen want ik weet dat je ze kan vinden. Er is namelijk genoeg geschreven om deze statements te onderbouwen en jij verzint ze niet; je hebt ze zelf uit bronnen gehaald.
Ik vind het ongelooflijk knap dat jij denkt te weten hoe het op dit niveau (het operatieve niveau) weet hoe het zit.
Ik zeg heel duidelijk; op dat vlak weet ik niet hoe het zit en kan het me eigenlijk weinig interesseren met de volgende argumenten:
• de hoeveelheid propaganda, anti-, contra-, etc. is zo groot dat wij nooit kunnen ontrafelen hoe het nu precies zit
• de snelheid van berichtgeving is zo hoog dat je nooit de tijd hebt alles tot in de puntjes te kunnen analyseren
• de belangen zijn zo talrijk, zo divers en zo verdeeld onder verschillende individuen dat je nooit al die lijnen af kan lopen om te weten hoe het zit
• het zijn afleidingen van waar het om gaat; de hogere niveaus (geopolitiek, oliebelangen, het stelen van historische schatten van onschatbare waarde, opium, pijpleidingen, massapsychologie, etc. etc.) die veel belangrijker en ernstiger zijn dan de propaganda zelf
• het lagere niveau; de feiten, de video's, de foto's, etc. is waar het mis gaat en waar mijn focus ligt. Hoe de organisatie precies werkt is daarvoor zowel irrelevant als oninteressant.
Rare stromannen ga ik daarom niet op in. Ik houd me bij de feiten die wederom niet kunnen kloppen.
En de rare stroman dat ik "alles zou geloven" wat tegen de MSM-visie ingaat, is nogal lachwekkend gezien mijn felle kritiek op andere BNW'ers die de dinosauriers en vaccinaties zonder feitelijke, wetenschappelijke gronden denken te bestrijden.
i rest my case!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt ook geen argumenten waarom niet.
We hebben nu:
- dubieuze pilotenreclame
- valse Japannerfoto
- filmpje waarin wat acteurs met baarden en gekke kleding nepbeelden staan te vernielen
Bij hoeveel valse informatie ga jij es twijfelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |