ben je opgevoed in de kerk ofzoquote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef -supergirl- het volgende:
Houd eens op het gaat allemaal over muziek en artiesten die ik helemaal niet ken :s
Weet niet, vind het een beetje raar om dit allemaal niet te kennen. Al is het maar omdat je met een aantal bands doodgegooid wordt/werd op de radio.quote:
Maar sommige mensen kunnen misschien doof zijn en dat allemaal niet meekrijgen. Hun interesse ligt daar iig niet. Dan weet je het ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet, vind het een beetje raar om dit allemaal niet te kennen. Al is het maar omdat je met een aantal bands doodgegooid wordt/werd op de radio.
Nee, ik vind Marilyn Manson echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
luister dit... Dead... deze tekst
Nja, was misschien een beetje overdreven gebracht, maar ik vind het wel raar.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar sommige mensen kunnen misschien doof zijn en dat allemaal niet meekrijgen. Hun interesse ligt daar iig niet. Dan weet je het ook niet.
Is er dan wat mis met je algemene ontwikkeling?
zo dom... muzikaal genie tot 2001 daarna kut...quote:Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind Marilyn Manson echt verschrikkelijk.
Ja, precies.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:40 schreef Toto69 het volgende:
Hoe de fuck kan je Johnny Cash bijvoorbeeld niet kennen
Waarom is het raar? Die doven nemen toch helemaal niks mee? Wat moeten ze anders doen om het toch mee te krijgen?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, was misschien een beetje overdreven gebracht, maar ik vind het wel raar.
Nog erger:quote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen vaste toch, extra biologisch en organisch.
Drijfmest.
vond the golden age of grotesque anders ook wel primaquote:Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo dom... muzikaal genie tot 2001 daarna kut...
Ik had het toch niet over doven man.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is het raar? Die doven nemen toch helemaal niks mee? Wat moeten ze anders doen om het toch mee te krijgen?
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
bad boys whatcha gonna do'
Ja. Hebben wel een paar goede nummers.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over doven man.
Ja... klopt... bij geweest, sterker, ik stond samen met mijn vrouw, toen ze hoogzwanger was nog bij High end of Low tourquote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond the golden age of grotesque anders ook wel prima
In je Gothic trenchcoat zeker, met bijpassende lelijke zonnebril.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja... klopt... bij geweest, sterker, ik stond samen met mijn vrouw, toen ze hoogzwanger was nog bij High end of Low tour2009
Vanaf 1999 alles meegemaakt van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |