quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Die eerste hoorde ik toevallig net nog op de radio tijdens het eten.
Zal ik jou eens doen gvdquote:
ja maar die heb ik net al geluisterdquote:
ja en uit de kont van wchquote:Op maandag 23 februari 2015 18:16 schreef Aberella het volgende:
Komt CO2 ook uit de verwarmingsbuizen?
Hahaha als je een optimale verbranding hebt dan CxHy + O2 -> CO2 + H2Oquote:Op maandag 23 februari 2015 18:16 schreef Aberella het volgende:
Komt CO2 ook uit de verwarmingsbuizen?
ik ook, vond er geen zak aanquote:Op maandag 23 februari 2015 18:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mainstream fggt
heb live gezien btw
good charlotte ben ik een beetje overheen gegroeid. is ook wel echt pubermuziek, nog erger dan andere pop punk.quote:
wat is er?quote:
my chemical romance.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
good charlotte ben ik een beetje overheen gegroeid. is ook wel echt pubermuziek, nog erger dan andere pop punk.
inb4 koolmonoxidevergiftigingquote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar bij zuurstof tekort
CxHy + O2 -> CO + CO2 + H2O + CxHyzooi als PAk etc bah bah
beetje hardgaan op peacock tijdens je tostiquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet Frenchcore bij het ontbijt luisteren.
Dat heb ik nooit echt leuk gevonden. Alleen I'm not okay is wel een redelijk nummer.quote:
ik vind dit wel een leuk nummer.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit echt leuk gevonden. Alleen I'm not okay is wel een redelijk nummer.
Sidquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat een vreemde foto in de OP...
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind dit wel een leuk nummer.
sowieso prima bandje
mehquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje hardgaan op peacock tijdens je tosti
Scheikundeles.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar bij zuurstof tekort
CxHy + O2 -> CO + CO2 + H2O + CxHyzooi als PAk etc bah bah
SID VICIOUSquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sid![]()
Maar is omdat het over heroine ging in het vorige deel.
39-jarige Man komt binnen op de SEH met behoorlijke hoofdpijn, langzaamaan verergerd sinds begin van de middag.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
A handfull of carbonmonoxideRadiohead
quote:
Matig.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zijn weer uit elkaar trouwens.Of ja, Tom Delonge is weer gestopt.
Ze gaan nu verder met de zanger van Alkaline Trio, weet niet of je die band kent.quote:
Jep. Zijn live ook echt fucking vet.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Zijn live ook echt fucking vet.
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef deadprez het volgende:
Jammer dat je dit soort pop punk niet meer echt hebt tegenwoordig.
Nu maken ze ruzie over wie de grootste fan van een Arianne isquote:Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef deadprez het volgende:
echt hèquote:Op maandag 23 februari 2015 18:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nu maken ze ruzie over wie de grootste fan van een Arianne is
is allemaal metalcore gewordenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:26 schreef deadprez het volgende:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat publiek zodra het refrein begintIk hoop dat ik ze ook nog een keer live kan zien.
Ja of van die nog meer op pop gerichte shit als All Time Low en We The Kings en zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is allemaal metalcore geworden
we came as romansquote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
is allemaal metalcore geworden
Ja of van die nog meer op pop gerichte shit als All Time Low en We The Kings en zo.
Lou Reedquote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kom dan uit de tijd van nirvana en alice in chains... maar de huidige armoe... god wat ben ik blij dat ik toen jong was en koos voor led zeppelin en lou reed... ver van voor mijn tijd weer
Prachtig nummer.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
En weer terug bij het topic
Er wordt nog wel goede muziek gemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik kom dan uit de tijd van nirvana en alice in chains... maar de huidige armoe... god wat ben ik blij dat ik toen jong was en koos voor led zeppelin en lou reed... ver van voor mijn tijd weer
zeldzaam... maar gef maar een linkquote:Op maandag 23 februari 2015 18:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Er wordt nog wel goede muziek gemaakt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeldzaam... maar gef maar een link
25 minutes is ook vetquote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
altijd keihard mee blèren deze
Ik ben een NIN adept sinds het begin, en zal zelden zeggen dat een cover beter is dan het origineel, maar deze... mijn god... zeker met de clip erbij... man wat mooiquote:
Ik vond het echt vreemd toen ik erachter kwam dat dat een cover is, ipv andersomquote:
Weet niet of jij van mijn soort muziek houdtquote:Op maandag 23 februari 2015 18:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zeldzaam... maar gef maar een link
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreemd toen ik erachter kwam dat dat een cover is, ipv andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |