good charlotte ben ik een beetje overheen gegroeid. is ook wel echt pubermuziek, nog erger dan andere pop punk.quote:
wat is er?quote:
my chemical romance.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
good charlotte ben ik een beetje overheen gegroeid. is ook wel echt pubermuziek, nog erger dan andere pop punk.
inb4 koolmonoxidevergiftigingquote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar bij zuurstof tekort
CxHy + O2 -> CO + CO2 + H2O + CxHyzooi als PAk etc bah bah
beetje hardgaan op peacock tijdens je tostiquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet Frenchcore bij het ontbijt luisteren.
Dat heb ik nooit echt leuk gevonden. Alleen I'm not okay is wel een redelijk nummer.quote:
ik vind dit wel een leuk nummer.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit echt leuk gevonden. Alleen I'm not okay is wel een redelijk nummer.
Sidquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat een vreemde foto in de OP...
Jaquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik vind dit wel een leuk nummer.
sowieso prima bandje
mehquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje hardgaan op peacock tijdens je tosti
Scheikundeles.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar bij zuurstof tekort
CxHy + O2 -> CO + CO2 + H2O + CxHyzooi als PAk etc bah bah
SID VICIOUSquote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sid![]()
Maar is omdat het over heroine ging in het vorige deel.
39-jarige Man komt binnen op de SEH met behoorlijke hoofdpijn, langzaamaan verergerd sinds begin van de middag.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
A handfull of carbonmonoxideRadiohead
quote:
Matig.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Zijn weer uit elkaar trouwens.Of ja, Tom Delonge is weer gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |