NIN niet kennenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond het echt vreemd toen ik erachter kwam dat dat een cover is, ipv andersom
Antifolk?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet of jij van mijn soort muziek houdt
Lees eens goed, ik dacht dat NIN het gecoverd had.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen terror bij het ontbijt luisteren.
srsquote:Op maandag 23 februari 2015 18:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lees eens goed, ik dacht dat NIN het gecoverd had.
Jep, al is het verder niet echt mijn smaak.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
srshahahahaha Trent is een muzikaal genie
Helemaal dwaas ben ik van hem geweestquote:Op maandag 23 februari 2015 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep, al is het verder niet echt mijn smaak.
One van U2 ook mooiquote:Op maandag 23 februari 2015 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
cash had ook ander nummer gecoverd
mercy seat geloof ik
ook mooi
Ja das vaak zo als artiesten stoppen met drugs gebruiken.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Helemaal dwaas ben ik van hem geweesttot hij stopte met heroine... dat was jammer
Nooit doen, dan beter als Kurt... out with a bangquote:Op maandag 23 februari 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja das vaak zo als artiesten stoppen met drugs gebruiken.
Precies.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nooit doen, dan beter als Kurt... out with a bang
toch mooi, nieuwe muziek ontdekken? Ik doe niet andersquote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef -supergirl- het volgende:
Houd eens op het gaat allemaal over muziek en artiesten die ik helemaal niet ken :s
Shequote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef deadprez het volgende:
helemaal de weg kwijt, maar wel beste tijd van green day
Als jij srs niks kent wat hier gepost wordt, is er echt iets mis met je algemene ontwikkeling.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef -supergirl- het volgende:
Houd eens op het gaat allemaal over muziek en artiesten die ik helemaal niet ken :s
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij srs niks kent wat hier gepost wordt, is er echt iets mis met je algemene ontwikkeling.
Hoezo?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als jij srs niks kent wat hier gepost wordt, is er echt iets mis met je algemene ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |