Zou er 1 met zowel ant+ als bluetoothsmart nemen zodat je straks niet vast zit aan bepaald type fietscomputer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Levitas het volgende:
Ik als iemand die op statistieken geilt wil een cadans sensortje gaan aanschaffen.
Zijn al deze ANT+ sensors gewoon bruikbaar op alle devices die ANT+ ondersteunen? En zoja, tips voor zo'n sensor?
Ik gebruik nu een Timex sporthorloge op m'n stuur. Ondersteunt een HR en cadans meter met ANT+, maar wil t.z.t ook een andere fietscomputer aanschaffen waar ik deze gewoon mee zou willen gebruiken
Zeker heb nog het genoegen dat ik hier nog tot zeker eind juni mag blijven. Al is het wel jammer dat ik voornamelijk naar mijn computerscherm aan het kijken ben.quote:
Maar je fietst daar op een racefiets? Toen ik er was had je alleen rond Vientiane beetje geasfalteerd wegennet. Rest van het land wel de hoofdwegen maar daar reden ze knetterhard met van die afgeladen bussen en pickups, lijkt me niet echt comfortabel fietsen..quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef baw-pen-nyang het volgende:
[..]
Zeker heb nog het genoegen dat ik hier nog tot zeker eind juni mag blijven. Al is het wel jammer dat ik voornamelijk naar mijn computerscherm aan het kijken ben.
Wel staat er over twee weken weer een mooie tocht op het programma 4 dagen +/- 430 km.
Zolang het geen extreem hondenweer is ga ik gewoon fietsen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef MarcoD het volgende:
Wie is nu van plan sowieso zondag te gaan fietsen ondanks eventueel 'slecht' weer?
Ik vind het niet heel erg om door regen te fietsen maar als het echt slecht wordt heb ik daar niet zo'n zin in eigenlijk (slecht weer als in continu regen en grote hoeveelheid).
Gewoon op de 1e dag je Gran Fondo pakken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:39 schreef ddx het volgende:
[..]
Zolang het geen extreem hondenweer is ga ik gewoon fietsen.
RRTY?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon op de 1e dag je Gran Fondo pakken.
Het wachten is trouwens tot je op Strava ook een RRTY kunt doen.
Randonneur Around the Year.quote:
Januari en februari al afgevinkt. In principe heb ik al 12 maanden maar daarbij zijn 2 600km brevetten die ik opgegeven heb. Dus voor AUK telt het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef ddx het volgende:
Hmms kans al verkeken in januari met max van 160km, gaat niet meer lukken dit jaar dus. (deze maand wel 240km)
dat gaat mij niet lukken. In de zomer vind ik een baard teveel kriebelen en een plastic wegwerkers hesje te zweterig. Dus ik kan alleen randonneuren in de maanden tussen oktober en april.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Randonneur Around the Year.
Dat is een onderscheiding bij Audax UK
Je moet iedere kalendermaand minimaal 1x een brevet van 200km of meer rijden.
Je kan wel al net als op fb een event aanmaken en mensen invitenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon op de 1e dag je Gran Fondo pakken.
Het wachten is trouwens tot je op Strava ook een RRTY kunt doen.
Nee geen racefiets. Heb in Nederland wel een racefiets maar had die niet meegenomen, omdat ik in eerste instantie maar 3 maanden zou blijven en ik niet wist of het hier goed fietsten was of niet. Al snel bleek dat ik langer kon blijven en wou ik ook weer wat aan fietsen blijven doen dus toen hier maar een mtb gekocht. Want idd de wegen die hier geasfalteerd zijn zijn eigenlijk te druk om lekker te fietsen en de overige wegen zijn onverhard. Al verandert het wel zeer snel. Wanneer was jij in Laos?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je fietst daar op een racefiets? Toen ik er was had je alleen rond Vientiane beetje geasfalteerd wegennet. Rest van het land wel de hoofdwegen maar daar reden ze knetterhard met van die afgeladen bussen en pickups, lijkt me niet echt comfortabel fietsen..
Op mtb wel mooi fietsen daar
2012quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef baw-pen-nyang het volgende:
[..]
Nee geen racefiets. Heb in Nederland wel een racefiets maar had die niet meegenomen, omdat ik in eerste instantie maar 3 maanden zou blijven en ik niet wist of het hier goed fietsten was of niet. Al snel bleek dat ik langer kon blijven en wou ik ook weer wat aan fietsen blijven doen dus toen hier maar een mtb gekocht. Want idd de wegen die hier geasfalteerd zijn zijn eigenlijk te druk om lekker te fietsen en de overige wegen zijn onverhard. Al verandert het wel zeer snel. Wanneer was jij in Laos?
De toch over twee weken heeft alles van strak asfalt zo zeer slechte onverharde wegen met ook redelijk wat klim werk erin. Dus ik denk dat de hele groep op de mtb gaat.
Ik ga geen 200 km fietsen in kutweer. Dan ga ik gewoon nog een rondje door limburg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef MarcoD het volgende:
Wie is nu van plan sowieso zondag te gaan fietsen ondanks eventueel 'slecht' weer?
Ik vind het niet heel erg om door regen te fietsen maar als het echt slecht wordt heb ik daar niet zo'n zin in eigenlijk (slecht weer als in continu regen en grote hoeveelheid).
Doe het zelf gewoon met een eastpakquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef nickhguitar het volgende:
Hier toevallig nog tips wat betreft een rugzak(je) voor kleding? Ben sinds kort begonnen in Duitsland te werken en de afstand (23 km) is wel mooi om af en toe eens te fietsen. Nu heb ik natuurlijk wel een rugzak, maar dat is een vrij lompe en dat lijkt me niet zo fijn fietsen. Tips 'n Tricks?
klein ortliebje velocity pakkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef nickhguitar het volgende:
Hier toevallig nog tips wat betreft een rugzak(je) voor kleding? Ben sinds kort begonnen in Duitsland te werken en de afstand (23 km) is wel mooi om af en toe eens te fietsen. Nu heb ik natuurlijk wel een rugzak, maar dat is een vrij lompe en dat lijkt me niet zo fijn fietsen. Tips 'n Tricks?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Cool. Dus zaterdag 12 uur grande departe vanaf Maastricht centraal? Mevrouwmarco en babymarco zwaaien ons uit?
Frommage? Acceptabel?
Waarom heb je dan een rugzak nodig?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:49 schreef nickhguitar het volgende:
Deed ik voorheen ook. Maar nu hoef ik nog maar 1 keer met een zware tas heen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe het zelf gewoon met een eastpakHeb er niet veel last van.
Ik ook maar 1 keer per week, maar ik fiets ook niet iedere dag zoals jij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een rugzak nodig?
Ik rij overigens met deze tas op maandagochtend en vrijdagmiddag heen en weer:
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan eten+kleren voor de week inzitten. Op vrijdag neem ik de kleren weer mee naar huis. Tas laat ik op m'n werk liggen.
[..]
Deed ik voorheen ook. Maar nu hoef ik nog maar 1 keer met een zware tas heen.
Waarom op die dag wel? Kan je het dan niet anders plannen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook maar 1 keer per week, maar ik fiets ook niet iedere dag zoals jij.
Kan met een beetje planning wel ja, maar dan moet ik vantevoren gaan bedenken op welke dagen ik wil/moet fietsen. Daar heb ik helemaal geen zin in. Zoals gezegd, ik heb geen last van die rugzak.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom op die dag wel? Kan je het dan niet anders plannen?
Grappig, voor bij de bidonverzameling.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Die geluksvogel van een DDX heeft bidonnetje gewonnen
https://www.strava.com/clubs/CastelliSquadraCorse
Jij zit toch in Laos als ik dat goed onthouden heb? Maar nu al zo warm? Drie weken geleden was ik daar nog in de buurt maar toen was het 's avonds gewoon koud. Ach we zullen het over 7 weken wel zien, maar dan in Vietnam. Moet daar alleen nog een behoorlijke fiets zien te scoren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:47 schreef baw-pen-nyang het volgende:
[..]
Dat zou idd leuk zijn. Zal ik je ff mijn rekening nummer doorgeven dan kan je het benodigde bedrag overmaken.
[..]
Kou is niet alles maar hier gaat de temperatuur de komende week richting de 40 graden word je ook niet echt gelukkig van althans ik niet. Gevoelstemperatuur loopt volgens buienradar op tot boven de 45 graden al heb ik geen idee hoe dat bepaald word. Zal wel iets met luchtvochtigheid ofzo zijn.
Hij staat hier ook aan. Zou wel gaaf zijn zegquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
Thomas dekker gaat bijna beginnen
Lol, ik had dit voorjaar een vogelhuissie opgehangen op de veranda van mijn tuinhuis, kwamen pimpelmezen in, jongen steeds harder piepen. Ouders af en aan met eten echt om de 30 seconden vlogen ze aan. Echt van genoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:23 schreef Oksel het volgende:
Ik ben er niet zondag. Matig weer + schouder.
Ging vandaag naast 't kippenhok even een stapel haardhout verplaatsen. Kippen = voer = muizen. Kwam dus muizennest tegen, stuk of 5-6 minimuisjes. Kippen er vol op, muisje in de bek, rennen, andere kippen er achter aan, muisjes piepen. Ze aten ze op, allemaal, stuk voor stuk. Was gvd. een massacre! Mamamuis sprong weg, kippen daar ook achteraan. GekkenhuisLeerzaam middagje zo.
Ik zit idd in Laos, Vientiane om precies te zijn. Het weer is hier momenteel een beetje raar. Er is al flink wat regen gevallen de afgelopen week terwijl het eigenlijk droog hoort te zijn. Ook hebben we hier twee keer een flinke storm gehad met behoorlijk wat schade (dak van een school weggewaaid, bomen omver etc,).quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jij zit toch in Laos als ik dat goed onthouden heb? Maar nu al zo warm? Drie weken geleden was ik daar nog in de buurt maar toen was het 's avonds gewoon koud. Ach we zullen het over 7 weken wel zien, maar dan in Vietnam. Moet daar alleen nog een behoorlijke fiets zien te scoren.
Zo gek klinkt dat niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
Collega vraagt of ik al langer serieus fiets en of ik dan ook wel eens een marathon rij.
Klimclassic bedoel je dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo gek klinkt dat niet.
In MTB-land worden lange prestatietochten (al dan niet met tijdmeting) marathons of raids genoemd. In de wielrennerij cyclo's.
Kan je mooi zeggen dat je vorig jaar je eerste cyclo hebt gereden en dat het naar meer smaakte!
Ideaal ding is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou er 1 met zowel ant+ als bluetoothsmart nemen zodat je straks niet vast zit aan bepaald type fietscomputer.
Wahoo heeft wel een leuke, werkt zonder magneetjes dus alleen aan je crank of schoen vastmaken.
http://eu.wahoofitness.com/devices/wahoo-rpm-cadence-sensor.html#
Ja precies. Das van origine een (de enige dacht ik zelfs) Nederlandse cycloquote:
http://www.wtc-zeewolde.n(...)yclo-de-klimclassic/quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja precies. Das van origine een (de enige dacht ik zelfs) Nederlandse cyclo
Maar als je niet in de berm gezeten had, had je dat laatste stuk niet met die leuke meid kunnen samen fietsen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef Oksel het volgende:
Bij mij totaal niet, had toen een paar dagen ervoor een survival gedaan.
Lijp,quote:
Oksel binnenkort in de cel vanwege zonnecelfraude?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef aloa het volgende:
Zo heeft Almelo twee kleine nieuwbouwwijken waar volgens de boeken opeens vijf megawatt zonne-energie wordt opgewekt. "Voor vijf megawatt heb je meer dan duizend panelen nodig. We hebben het hier over 135 huizen, een weiland en een zwembad, dat kan dus nooit kloppen", zegt Segaar.
'Op platte daken zie je ze niet vanaf de straat'
Wel jammer dat wanneer je er maar 1 wilt je 115 euro betaaldquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lijp,
Ik heb er één van het studentenhuis waar ik in woon voor mijn afstuderen gekregen.
Gek he?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:16 schreef very het volgende:
[..]
Wel jammer dat wanneer je er maar 1 wilt je 115 euro betaald
http://www.owayo.nl/wielrennen-wielershirts_ontwerpen.htm
Kan er natuurlijk gelijk een paar laten maken, maar pas vanaf 5 wordt het een beetje interessant. Maar dan ben je dus wel alweer 275 euro verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |