Haha, zoiets ja. Segaar ken ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oksel binnenkort in de cel vanwege zonnecelfraude?
Oh, misschien welquote:
natuurlijk dan sta je ook in je recht , maar je kunt niet een complete groepset verlangen , wel 1 gelijkwaardige schifter natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als mijn shifter stuk gaat en ik krijg een veloce terug zou ik wel even klagen.
Ik zou iets pakken met een cadanssensor om op hartslag te trainen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:05 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben op zoek naar iets om op hartslag te kunnen trainen. Wat is met jullie ervaring een goede keuze? Horloge met hartslagband? Hartslagband met app? Hartslagband en fietscomputer? Wil niet gelijk bakken met geld kwijt zijn. <100 eu ongeveer.
Inb4 Very: iWatch
dus 2 nieuwe shifters als er verschil in looks isquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:31 schreef dop het volgende:
[..]
natuurlijk dan sta je ook in je recht , maar je kunt niet een complete groepset verlangen , wel 1 gelijkwaardige schifter natuurlijk
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou iets pakken met een cadanssensor om op hartslag te trainen.
Kan je beter de windmeter op een windmolen voor gebruiken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou iets pakken met een cadanssensor om op hartslag te trainen.
Soort van Rivièra Maison, als je er op moet schrijven wat het is dan is het niet veel soeps.quote:
tja en die shifters hebben dan weer niet de zelfde look als de rest van de groepset en daar krijg je dan ook nieuwe onderdelen voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:54 schreef ddx het volgende:
[..]
dus 2 nieuwe shifters als er verschil in looks is
De planning is om eerst naar Singapore te gaan, de schoorsteen moet hier tenslotte ook blijven roken, en daarna er een paar weken vakantie aan vast te plakken. Maar daar zijn we dan redelijk flexibel in gezien de prijs van de airline tickets. Maar in april zal het aan de kust van Vietnam, Hoi An, of anders Sihanoukville in Cambodja beter uit te houden zijn dan in de Isaan of daarboven in Vientiane schat ik zo in. Boven de 35 graden vind ook ik het ombekwaam worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:47 schreef baw-pen-nyang het volgende:
[..]
Ik zit idd in Laos, Vientiane om precies te zijn. Het weer is hier momenteel een beetje raar. Er is al flink wat regen gevallen de afgelopen week terwijl het eigenlijk droog hoort te zijn. Ook hebben we hier twee keer een flinke storm gehad met behoorlijk wat schade (dak van een school weggewaaid, bomen omver etc,).
Geen idee hoe het weer in Vietnam is al geloof ik wel dat het daar veel scheelt of je in het Noorden of Zuiden zit. Wat ga je daar doen?
https://www.strava.com/activities/255168682
Als je de mobiele versie van het forum gebruikt:quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:51 schreef buzz1291 het volgende:
Ik kan niet replyen op een DM vanaf een iPad.
Maar wat betreft die naven zien die van Powerway er beter uit dan die van Novatec, en met name die Powerway R36 lijkt de enige te zijn die speciaal voor rechte spaken ontworpen is. Dat vind ik zelfs ook de mooiste Chinese naven. Die hebben goed naar Zipp gekeken.
Wel een stevig briesje. En die staat voor wind tegen de cauberg en de Keutenberg op. Wel wind mee op de Loorberg, Camerig en drielandenpunt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef ddx het volgende:
Buienradar geeft goed weer voor zaterdag en zondag voor Maastricht en Namen
Buienradar liet mij vandaag vrij hard in de steek dus vertrouw daar niet te veel op. Al was het wel heerlijk door de regen fietsen zolang m'n romp, armen en voeten nog enigszins droog waren terwijl er smerig lange slierten snot uit m'n neus kwamen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef ddx het volgende:
Buienradar geeft goed weer voor zaterdag en zondag voor Maastricht en Namen
Een van de beste plekken hiervoor is de site van Audax UK, de Britse randonneursorganisatie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:45 schreef ratatat het volgende:
Ivo, heb je een linkje waar uitleg is over wat die brevetten inhouden en wat brevetkaarten zijn etc.? Ik snap er namelijk vrij weinig van.
Bedankt voor de links. Best wel interessant, misschien ooit een keer zo'n 200 doen. Als ik het goed heb organiseer jij eentje van aankomend weekend. Route zelf uitgezet, stempelposten en kaarten geregeld etc?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een van de beste plekken hiervoor is de site van Audax UK, de Britse randonneursorganisatie.
Hun FAQ's: http://www.aukweb.net/aboutauk/faq/
De wikipedia link: http://en.wikipedia.org/wiki/Randonneuring
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt voor de links. Best wel interessant, misschien ooit een keer zo'n 200 doen. Als ik het goed heb organiseer jij eentje van aankomend weekend. Route zelf uitgezet, stempelposten en kaarten geregeld etc?
Klopt, als organisator regel je het meeste. Het grootste werk (maar ook het leukste werk) is het ontwikkelen van een leuke route. Ik heb momenteel voor iedere afstand 2 routes. Die verken je een paar keer, o.a. voor het maken van een routebeschrijving. De GPS track maken is dan weer een eitje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:08 schreef ratatat het volgende:
[..]
Bedankt voor de links. Best wel interessant, misschien ooit een keer zo'n 200 doen. Als ik het goed heb organiseer jij eentje van aankomend weekend. Route zelf uitgezet, stempelposten en kaarten geregeld etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |