Je moet het ook gewoon in je cola oplossen of in een capsule stoppen, niet over je tandvlees wrijven als één of andere crackhead.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
mdma is zo vies, ga elke keer bijna over mijn nek. Zo wat met vies spul over je tandvlees wrijven.
Ja wel goor, gewoon achterop je tong en wegspoelen met bier (ofzo). Of gewoon bommetjes maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
mdma is zo vies, ga elke keer bijna over mijn nek. Zo wat met vies spul over je tandvlees wrijven.
Je gaat al snel over op de frikandellen hoor. Ik heb het zien gebeurenquote:
Precies, je kan beter een goed boek lezen met een glaasje wijn en wat oude kaas.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Feestjes.XTC.
Niet in je eentje binnen kunnen blijven zitten.
die twee personen zijn ook model voor elke drugsgebruiker?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dus jij vind dit normaal????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is totale onzinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:28 schreef Druppelss het volgende:
[..]van teveel alcohol merk je niet veel meer van die pil,
Durf je wel, tegen een kaasplankje?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
die twee personen zijn ook model voor elke drugsgebruiker?
flikker op mongool
lol droogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Durf je wel, tegen een kaasplankje?
ga zelf weg met je uitgemergelde junkenlichaamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
die twee personen zijn ook model voor elke drugsgebruiker?
flikker op mongool
moet ik je nou serieus nemen of troll je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga zelf weg met je uitgemergelde junkenlichaam
Nee kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
dit is totale onzin
jij hebt nog nooit gebruikt zie ik
wel eens gedaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:58 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Nee klopthaan
Als jij strontbezopen bent is het echt leuk om nog een pil te nemen ja
XTC? Tuurlijk, en ik ben ook wel eens bezopen geweest toen ik het deed, ik vind er niks aan. Teveel alcohol is gewoon onnodig onder invloed van M..quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:11 schreef Druppelss het volgende:
[..]
XTC? Tuurlijk, en ik ben ook wel eens bezopen geweest toen ik het deed, ik vind er niks aan. Teveel alcohol is gewoon onnodig onder invloed van M..
Volgens mij was het een Socios referentie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 01:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je gaat al snel over op de frikandellen hoor. Ik heb het zien gebeuren
Wat is zo bijzonder aan die combinatie dan?quote:
heb geen zin om tot 1u te wachten om aan te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:30 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Wat is zo bijzonder aan die combinatie dan?
Nou?
Gewoon alleen XTC kan ook prima zorgen voor een topavond, bovendien is de kater dan veel minder heftig (of zelfs afwezig)
Of je bent een jaar of 20..21..22 ? Dan snap ik het wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |