waar heb jij het nu weer overquote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Alcohol is een drug vriend. Je spreekt jezelf tegen
Echt hequote:Op maandag 23 februari 2015 20:20 schreef kaasplankje het volgende:
haha die junkies vallen door de mand hier met hun uitgemergelde drugslichamen
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
waar heb jij het nu weer over
Alcohol = alcohol
Drugs = drugs
kweenie??
Hou maar op want je zet jezelf egt voor schut.
Lijkt me best een gezellig groepje wat je zo om je heen hebt verzameldquote:Op maandag 23 februari 2015 18:39 schreef James_R het volgende:
Voor mij sowieso een beetje een paradox : Op internet zijn alle drugsgebruikers verantwoordelijk, maar als ik om me heen kijk zijn er steeds meer gasten (met name hoger opgeleiden) die steeds gemakkelijker omgaan met harddrugs.
Even een paar pillen mee naar een festival, als je wat extra gas moet nemen, neem je nog even een lijntje speed. In het weekend in de kroeg maar gewoon wat cocaïne, want de muziek is toch slecht, maar het moet wel lachen blijven natuurlijk
ga jij maar terug de schoolbanken in dan jonge want van genotsmiddelen heb je geen kaas gegeten !!quote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Alcohol is een drug klapjostie. Sterker nog, Alcohol is een harddrug en een van de meest gevaarlijkste qua mentale en fysieke afhankelijkheid.
Ik zet mijzelf voor schut? Kijk even naar je grammatica, jochie. Ga terug naar partyflock ofzo
Ik laat deze link hier voor je achter. Wat je er mee doet is mij een zorg. Maar zorg voortaan dat je je feiten op een rijtje hebt. Of je bent een sneue trol.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ga jij maar terug de schoolbanken in dan jonge want van genotsmiddelen heb je geen kaas gegeten !!
Ja lekkere bron ook. Straks kom je nog met gezondheid.nu of zo. Flikker toch op man als je geen normaal discussie kan voeren met wettenschapelijke bronnenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik laat deze link hier voor je achter. Wat je er mee doet is mij een zorg. Maar zorg voortaan dat je je feiten op een rijtje hebt. Of je bent een sneue trol.
http://www.alcoholinfo.nl(...)/antwoord/?vraag=121
Al het alcohol is drugs. Maar niet alle drugs zijn alcohol.
Jouw persoonlijke mening over alcohol mag dan misschien zijn dat het geen harddrugs is omdat je er zelf geen symptonen van harddrugs mee ondervind. Feit is en blijft dat het een harddrugs is.
Slechte trol.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja lekkere bron ook. Straks kom je nog met gezondheid.nu of zo. Flikker toch op man als je geen normaal discussie kan voeren met wettenschapelijke bronnen
Oh jawel, is echt lekker. Ga je echt hard van. Ik snap mensen echt niet, die enkel x gebruiken.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Kan toch niet goed zijn, alles door mekaar heen gebruiken
ben jij dat op je plaatjequote:Op maandag 23 februari 2015 21:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Niet klapperkakend met koud zweet naar een grafische equalizer kijken
Jammer dat je jezelf zo voor schut zet. hier een shirtje voor jequote:Op maandag 23 februari 2015 21:17 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Slechte trol.![]()
Ik probeer hier een normale discussie te starten, Hoewel het moeilijk is om jouw opvatting van de Nederlandse taal te ontcijferen, maar die haal jij onderuit met dooddoeners. Tevens blijf je in een normale discussie rustig en probeer je normaal te communiceren met je medemens. Wat bij jou moeilijkt blijkt te gaan. Je ondertitel gaat niet goed samen met het gedrag wat je hier vertoont.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef Fushia2 het volgende:
Goed zuipen en 2x een halve pil gebruiken. Ondertussen wat blowen en beetje zuipen en je gaat echt lekker.
Bier is drugsquote:Op maandag 23 februari 2015 20:44 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Alcohol is een drug klapjostie. Sterker nog, Alcohol is een harddrug en een van de meest gevaarlijkste qua mentale en fysieke afhankelijkheid.
Ik zet mijzelf voor schut? Kijk even naar je grammatica, jochie. Ga terug naar partyflock ofzo
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jammer dat je jezelf zo voor schut zet. hier een shirtje voor je
[ afbeelding ]
Alcohol is drugs.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:31 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Bier is drugs? Ga ergens anders trollen man.
?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Het begint met stoer een jointje roken samen met vrienden en voor je het weet gaat het van xtc naar heroine en worden ze dakloos of gaan de prostitutie in.
jij bent zo'n typische (ab)user die zijn gebruik goedpraat door te zeggen dat alcohol een drug isquote:Op maandag 23 februari 2015 21:04 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ik laat deze link hier voor je achter. Wat je er mee doet is mij een zorg. Maar zorg voortaan dat je je feiten op een rijtje hebt. Of je bent een sneue trol.
http://www.alcoholinfo.nl(...)/antwoord/?vraag=121
Al het alcohol is drugs. Maar niet alle drugs zijn alcohol.
Jouw persoonlijke mening over alcohol mag dan misschien zijn dat het geen harddrugs is omdat je er zelf geen symptonen van harddrugs mee ondervind. Feit is en blijft dat het een harddrugs is.
vaak genoeg meegemaakt, mijn (vroeger) beste maat ricardo overkwam het ookquote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Het begint met stoer een jointje roken samen met vrienden en voor je het weet gaat het van xtc naar heroine en worden ze dakloos of gaan de prostitutie in.
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:40 schreef Weissman het volgende:
Mensen die drugs gebruiken cola drinken beseffen niet dat de zorg door hun foute keuzes duurder word.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef Fushia2 het volgende:
Goed zuipen en 2x een halve pil gebruiken. Ondertussen wat blowen en beetje zuipen en je gaat echt lekker.
Ik gebruik geen XTC.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jij bent zo'n typische (ab)user die zijn gebruik goedpraat door te zeggen dat alcohol een drug is
echt triest dit soort figuren, door mensen als jij is mijn premie torenhoog!
Goed is niet gelijk teveel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:28 schreef Druppelss het volgende:
[..]van teveel alcohol merk je niet veel meer van die pil, ja wat strak staan misschien.. Wow.
Ik drink bij XTC ook rustig alcohol, maar niet teveel.. Meestal weet ik onder invloed ook nog altijd heel goed wat ik aan het doen benquote:
Ik weet onder invloed ook altijd heel goed wat ik aan het doen ben. Ik doe dan gewoon alsof ik onder invloed ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:40 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ik drink bij XTC ook rustig alcohol, maar niet teveel.. Meestal weet ik onder invloed ook nog altijd heel goed wat ik aan het doen benmisschien ook maar gelukkig, het lukt me zelden/nooit om écht over de grens te gaan.
Dan moet je dringend betere pillen fixen manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:28 schreef Druppelss het volgende:
[..]van teveel alcohol merk je niet veel meer van die pil, ja wat strak staan misschien.. Wow.
Liever MDMA, pak bijna alleen maar MDMA, goed spul trouwens. Maar teveel bier en daarbij XTC vind ik wat zinloos. Een joint erbij is welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dan moet je dringend betere pillen fixen man
Ben je een huiskat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Feestjes.XTC.
Niet in je eentje binnen kunnen blijven zitten.
Het begint met stoer een kroketje uit de muur trekken en op een terrasje te zitten van "kijk mij eens stoer zitten en genieten".quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof ze dan met iemand als jou mee naar huis gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ja daar heb ik dan minder moeite mee als je begrypt wat ik bedoel vriend??![]()
Ff centraal Okee??
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:51 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Het begint met stoer een kroketje uit de muur trekken en op een terrasje te zitten van "kijk mij eens stoer zitten en genieten".
mdma is zo vies, ga elke keer bijna over mijn nek. Zo wat met vies spul over je tandvlees wrijven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:44 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Liever MDMA, pak bijna alleen maar MDMA, goed spul trouwens. Maar teveel bier en daarbij XTC vind ik wat zinloos. Een joint erbij is wel
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Feestjes.XTC.
Niet in je eentje binnen kunnen blijven zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |