Oja, dit klopt wel ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs is sowieso slecht en levensgevaarlijk. Ik hou het gewoon gezellig bij een krat bier. Ben al gek genoeg van mezelf.
Kan toch niet goed zijn, alles door mekaar heen gebruikenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef Fushia2 het volgende:
Goed zuipen en 2x een halve pil gebruiken. Ondertussen wat blowen en beetje zuipen en je gaat echt lekker.
Dat zal best, maar het is aan de mensen zelf om het te nemen. Ze kennen de gevaren, maar de uitdaging blijft. Over de grenzen gaan en uit de comfort zone stappen hoort bij het gedrag van de mens.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs is sowieso slecht en levensgevaarlijk.
Leuk voor je.quote:Ik hou het gewoon gezellig bij een krat bier.
Om daarmee te impliceren dat mensen die drugs gebruiken, gek zijn..quote:Ben al gek genoeg van mezelf.
niks mee te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is aan de mensen zelf om het te nemen. Ze kennen de gevaren, maar de uitdaging blijft. Over de grenzen gaan en uit de comfort zone stappen hoort bij het gedrag van de mens.
[..]
Leuk voor je.
[..]
Om daarmee te impliceren dat mensen die drugs gebruiken, gek zijn..
Je speelt gewoon met je leven als je drugs gebruikt. Er zijn met ADE 3 mensen dood gegaan man. Echt niet goed, die drugs.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:29 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is aan de mensen zelf om het te nemen. Ze kennen de gevaren, maar de uitdaging blijft. Over de grenzen gaan en uit de comfort zone stappen hoort bij het gedrag van de mens.
[..]
Leuk voor je.
[..]
Om daarmee te impliceren dat mensen die drugs gebruiken, gek zijn..
bij hard bass ook ooit ! Open je ogenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met je leven als je drugs gebruikt. Er zijn met ADE 3 mensen dood gegaan man. Echt niet goed, die drugs.
Voetbalhooligans en drugsgebruik heeft niks met elkaar te maken. Je moet wel een troll zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:40 schreef kaasplankje het volgende:
die feyenoorders in rome stonden ook allemaal stijf van de drugs moet je kijken wat die zooi met je doet
ja daar heb ik dan minder moeite mee als je begrypt wat ik bedoel vriend??quote:Op maandag 23 februari 2015 18:43 schreef viezerik_ het volgende:
Of van die meisjes die drugs gebruiken en met jan en alleman het bed induiken
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Het begint met stoer een jointje roken samen met vrienden en voor je het weet gaat het van xtc naar heroine en worden ze dakloos of gaan de prostitutie in.
Je speelt gewoon met je leven als je op wintersport gaat. Afgelopen seizoen zijn er al meer dan 50 mensen dood gegaan. Echt niet goed, dat wintersporten.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met je leven als je drugs gebruikt. Er zijn met ADE 3 mensen dood gegaan man. Echt niet goed, die drugs.
veel plezier met je doorgekookte harses hahahquote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef KosterT het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met je leven als je op wintersport gaat. Afgelopen seizoen zijn er al meer dan 50 mensen dood gegaan. Echt niet goed, dat wintersporten.
Overigens is drugs bij normaal gebruik niet dodelijk anders zouden er nooit zoveel drugsgebruikers zijn slimmerd.
dus jij vind dit normaal????quote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef KosterT het volgende:
[..]
Je speelt gewoon met je leven als je op wintersport gaat. Afgelopen seizoen zijn er al meer dan 50 mensen dood gegaan. Echt niet goed, dat wintersporten.
Overigens is drugs bij normaal gebruik niet dodelijk anders zouden er nooit zoveel drugsgebruikers zijn slimmerd.
Bij normaal gebruik zegt ie toch, klaphark.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dus jij vind dit normaal????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat heeft wintersport met drugs te maken?? Wat een kromme redenatie. Op wintersport drink je een schnappie hier en daar gewoon lekker. Lawines doe je niks tegen. Dat is met drugs wel anders, ben je gewoon in je eigen wereld en heb je geen controle meer.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:46 schreef KosterT het volgende:
[..]
Lawines valt prima iets tegen te doen: niet op wintersport gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat heeft wintersport met drugs te maken?? Wat een kromme redenatie. Op wintersport drink je een schnappie hier en daar gewoon lekker. Lawines doe je niks tegen. Dat is met drugs wel anders, ben je gewoon in je eigen wereld en heb je geen controle meer.
ja normaal gebruik ja natuurlijk en nu ga je ff autoradio jatten om je volgende shotje te kunnen zettenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik zegt ie toch, klaphark.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja normaal gebruik ja natuurlijk en nu ga je ff autoradio jatten om je volgende shotje te kunnen zetten
Niet? En dat 'krat bier' neem je ook maar voor lief?quote:
In dat geval is alcohol = drugs dan ook gevaarlijk.quote:drugs = drugs = gevaarlijk
Drank is de ergste harddrug die er bestaat. Het is ook nog eens legaal. Dat 'gezellige biertje' houdt alleen maar in dat je door je omgeving wordt aangespoord om bier te gaan drinken, waardoor het nog gevaarlijker wordt.quote:het is niet voor nix verboden. Een gezellig biertje niet.
Het zegt genoeg over het kuddegedrag van mensen.quote:Zegt genoeg denk ik ??
Volgens vandale.nl betekent impliceren:quote:Weet verder niet wat je bedoeld met die moeleike woorden onderaan.
quote:im·pli·ce·ren (impliceerde, heeft geïmpliceerd) 1met zich meebrengen; tevens betekenen
jij hebt alle dust al in je brain gesnoven je weet niet eens hoe je verslavend schrijftquote:Op maandag 23 februari 2015 19:15 schreef dustbrain het volgende:
Als ik de macht had zou ik XTC legaliseren en er een goede inlichting bij doen. Pilletjes voor beginners en gevorderden. Grote borden met HD plaatjes van sukkels die naar buiten gedragen worden. Waarschuwingen op de pakjes, etc.
XTC is geen gevaarlijke drugs als je het goed gebruikt. Je word er niet agressief van, het is lang niet zo verslafend als alcohol en nicotine. Het is eigenlijk alcohol zonder de agressiviteit, sloomheid, brakheid en kots.
Alcohol is ook drugs. Je punt is?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
goeie troll manquote:Op maandag 23 februari 2015 18:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niks mee te maken.
drugs = drugs = gevaarlijk
het is niet voor nix verboden. Een gezellig biertje niet. Zegt genoeg denk ik ?? Weet verder niet wat je bedoeld met die moeleike woorden onderaan.
In KLB zul je niet van mijn spelling genieten nee. Heb trouwens nog nooit XTC gebruikt ik ken alleen een paar gebruikers. Verder ben ik de dronken agressieve boeren meer zat dan de lieftallige XTC hippies.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jij hebt alle dust al in je brain gesnoven je weet niet eens hoe je verslavend schrijft
ik snap wel dat je nu agressief tegen me gaat doen maatquote:Op maandag 23 februari 2015 19:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
In KLB zul je niet van mijn spelling genieten nee. Heb trouwens nog nooit XTC gebruikt ik ken alleen een paar gebruikers. Verder ben ik de dronken agressieve boeren meer zat dan de lieftallige XTC hippies.
Of we meeten gewoon ff bij parkje in amsterdam zodat je dat in mijn bek kan zeggen kk nerdjequote:Op maandag 23 februari 2015 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik snap wel dat je nu agressief tegen me gaat doen maat dat is omdat je met je drugsgebruik in de verdedigingsmodus gaat je bent gewoon ziek
zal ik even de jellinek voor je bellen want dit gaat echt niet goed met jouquote:Op maandag 23 februari 2015 19:25 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Of we meeten gewoon ff bij parkje in amsterdam zodat je dat in mijn bek kan zeggen kk nerdje
hahhaa poesje is bang. dacht ik al focking kneusjequote:Op maandag 23 februari 2015 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zal ik even de jellinek voor je bellen want dit gaat echt niet goed met jou
zoek hulp
Alcohol is een drug vriend. Je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:11 schreef Awesome_ het volgende:
Drugs is sowieso slecht en levensgevaarlijk. Ik hou het gewoon gezellig bij een krat bier. Ben al gek genoeg van mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |