steek je nu de draak met me??quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja al die mensen hier die drugsgebruik goedpraten... Echt triest. Ken ook een meisje en die nam een keer xtc en nu zit ze in de prostitutie omdat ze verslaafd is daaraan echt triest
Als jij drugsgebruik en xtc verslaving een grap vind... Ik kan er niet om lachen in ieder gevalquote:
Ook dat kan geen kwaad als je het maar een paar keer per jaar gebruikt hoor. Gewoon een beetje met verstand mee omgaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:50 schreef jodelahity het volgende:
Zolang je maar geen krokodil drugs gebruikt
Ja maar dat lukt niet zo goed juist omdat het een harddrugs is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ook dat kan geen kwaad als je het maar een paar keer per jaar gebruikt hoor. Gewoon een beetje met verstand mee omgaan.
ja je gebruikt alleen in het weekend zeker en doordeweeks kan je er prima vanaf blijven ik weet alweer genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ook dat kan geen kwaad als je het maar een paar keer per jaar gebruikt hoor. Gewoon een beetje met verstand mee omgaan.
'met verstand'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
vriend hou maar op want er valt geen discussie met dit soort lui te houden, die drugs hebben heel hun manier van denken al naar de filesteine geholpe !!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'met verstand'
dat zei een mattie van me ook
nu werkt ie in een supermarkt
Jij bent pussy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze kiezen dan voor iemand die hard is. snapje
Ik dus.
'met verstand' Zodra je aan de harddrugs begint ben je je verstand al bij voorbaat verloren...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
'met verstand' Zodra je aan de harddrugs begint ben je je verstand al bij voorbaat verloren...
En die mensen op die festivals met xtc op zijn zeker ook zomaar neergevallen? Ook 1x drugs is al levensgevaarlijk. Ik hou het liever bij een biertje op zn tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:42 schreef Druppelss het volgende:
[..]nee man... Teveel tv gekeken of teveel naar je ouders geluisterd zeker
Die hebben teveel gepakt of hun shit niet laten testen. Je valt niet zomaar neer van een pil. Lees je eerst eens in man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En die mensen op die festivals met xtc op zijn zeker ook zomaar neergevallen? Ook 1x drugs is al levensgevaarlijk. Ik hou het liever bij een biertje op zn tijd
nogsteeds die ontkenningsfasequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Die hebben teveel gepakt of hun shit niet laten testen. Je valt niet zomaar neer van een pil. Lees je eerst eens in man.
Leuke trol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Die hebben teveel gepakt of hun shit niet laten testen. Je valt niet zomaar neer van een pil. Lees je eerst eens in man.
Ben ik het wel mee eens, maar gaat nooit lukken met deze linkse regering.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef harrievankempen het volgende:
Gewoon doodstraf invoeren op drugsgebruik.
Je bent precies een van die mensen waar het in de OP over gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef bechirti het volgende:
Ik vind wel dat xtc erg overrated wordt hoor. Jezus. Het nuchtere lol hebben lijkt steeds verder weg. Lekker met je vrienden knuffelen, wat je zonder drug nooit zou doen, op een zomeravond, en wie het hardst gaat is het stoerst. Ik heb ook paar keer xtc gebruikt, vond wel chil ofzo, maar doordat ik een leuk en geslaagd feest niet afhankelijk wilde maken van de drug ben ik er mee gekapt.
Om gezondheidsredenen vind ik het belachelijk er zoveel aandacht aan te besteden want zo gevaarlijk is het niet. Van moralistisch oogpunt zou het niet snel genoeg afgelopen mogen zijn met die drugs voor mij.
Kkkk nu lekker gaan man, was grapje je weet tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kkkk nu lekker gaan man, was grapje je weet toch
Nee was het maar zo'n feest, ik twijfel wel om kwartje/halfje te nemen, maar morgenochtend alweer belangrijk college. Maar XTC is idd een goeie en als je het met enige normale dosering en tussenpauzes doet relatief ongevaarlijkquote:
Ik zou het niet doen, niet op dit tijdstip (tenzij je morgen dus kon uitslapen). Het is zo weekend, of anders door de weeks een beetje en dan een gezellige kroeg opzoeken in de middag (dat is mijn plan voor morgen)quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest, ik twijfel wel om kwartje/halfje te nemen, maar morgenochtend alweer belangrijk college. Maar XTC is idd een goeie en als je het met enige normale dosering en tussenpauzes doet relatief ongevaarlijk
Ja precies, heb met vrienden gezopen en dan wil de neiging wel eens naar boven komen, zeker aangezien de mogelijkheid heel gemakkelijk is. Maar wellicht volgende week met vrienden oid, is toch ook iets leuker met vrienden dan met vreemden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:40 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, niet op dit tijdstip (tenzij je morgen dus kon uitslapen). Het is zo weekend, of anders door de weeks een beetje en dan een gezellige kroeg opzoeken in de middag (dat is mijn plan voor morgen)
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja precies, heb met vrienden gezopen en dan wil de neiging wel eens naar boven komen, zeker aangezien de mogelijkheid heel gemakkelijk is. Maar wellicht volgende week met vrienden oid, is toch ook iets leuker met vrienden dan met vreemden.
Ja ik kan wel enigzins uitslapen morgen, maar toch is het niet ideaal. Nu slapen iig, trusten idereen xoxo wajoo xxx dush11quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:44 schreef Druppelss het volgende:
[..]zelfs al had ik hier iets liggen deed ik het niet, niet nu.. Gewoon een leuk moment opzoeken ja.
inderdaad!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Het begint met stoer een jointje roken samen met vrienden en voor je het weet gaat het van xtc naar heroine en worden ze dakloos of gaan de prostitutie in.
waarom, reactievermogen veranderd nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:37 schreef roodborst het volgende:
Ik ken iemand die met paddo's op auto ging rijden. Wat een mongool ben je dan.
whahahaa! Alsof je de prostitutie in moet omdat je verslaafd bent aan XTC (à 2,- per pil). Wat is d'r nummer? Eens kijken wat je krijgt voor 10 pillen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja al die mensen hier die drugsgebruik goedpraten... Echt triest. Ken ook een meisje en die nam een keer xtc en nu zit ze in de prostitutie omdat ze verslaafd is daaraan echt triest
even gecorrigeerdquote:Op maandag 23 februari 2015 18:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Lawines valt prima iets tegen te doen: niet op wintersport off piste gaan.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:37 schreef roodborst het volgende:
Wat een drama om niks, met paddo's (en LSD trouwens ook) kan en mag je rustig een voertuig besturen, gewoon een beetje opletten en het lukt wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:37 schreef roodborst het volgende:
Tuurlijk jongen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:34 schreef Druppelss het volgende:
[..]
, met paddo's (en LSD trouwens ook) kan en mag je rustig een voertuig besturen,
Dat ben ik met je eens dat je niet moet aanstellen. Alleen van die gekkigheid als het op je tandvlees smeren is weer het andere uiterste. Alsof drugs minder leuk zijn als je er niet zoveel mogelijk fysieke ongemakken mee veroorzaakt. Bij oplossen in je cola doel ik op het laatste bodempje, gewoon zo dat je het in één keer achterover kunt gooien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
In je cola oplossenSmaakt je hele cola naar M.
Beter gewoon pinkje pakken en smaak wegspoelen.
En gewoon niet zo aanstellen. Alsof je opa in de hongerwinter klaagde dat de tulpenbollen niet te vreten waren.
Hitler?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je wie er ook drugs gebruikte?!?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |