quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
we spreken jullie wel over 2 jaar als je er zo uit ziet maar blijf maar lkkr ontkennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo kom je er niet zomaar uit te zien iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
we spreken jullie wel over 2 jaar als je er zo uit ziet maar blijf maar lkkr ontkennen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja inderdaad ja al die mensen hier die drugsgebruik goedpraten... Echt triest. Ken ook een meisje en die nam een keer xtc en nu zit ze in de prostitutie omdat ze verslaafd is daaraan echt triestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zo kom je er niet zomaar uit te zien idd
ze ontkennen de gevaren van xtc en zitten maar ieder weekend in de kroeg te zuipen en pillen te slikken
gaat helemaal mis zo
steek je nu de draak met me??quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja al die mensen hier die drugsgebruik goedpraten... Echt triest. Ken ook een meisje en die nam een keer xtc en nu zit ze in de prostitutie omdat ze verslaafd is daaraan echt triest
Als jij drugsgebruik en xtc verslaving een grap vind... Ik kan er niet om lachen in ieder gevalquote:
Ook dat kan geen kwaad als je het maar een paar keer per jaar gebruikt hoor. Gewoon een beetje met verstand mee omgaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:50 schreef jodelahity het volgende:
Zolang je maar geen krokodil drugs gebruikt
Ja maar dat lukt niet zo goed juist omdat het een harddrugs is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ook dat kan geen kwaad als je het maar een paar keer per jaar gebruikt hoor. Gewoon een beetje met verstand mee omgaan.
ja je gebruikt alleen in het weekend zeker en doordeweeks kan je er prima vanaf blijven ik weet alweer genoegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ook dat kan geen kwaad als je het maar een paar keer per jaar gebruikt hoor. Gewoon een beetje met verstand mee omgaan.
'met verstand'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
vriend hou maar op want er valt geen discussie met dit soort lui te houden, die drugs hebben heel hun manier van denken al naar de filesteine geholpe !!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'met verstand'
dat zei een mattie van me ook
nu werkt ie in een supermarkt
Jij bent pussy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ze kiezen dan voor iemand die hard is. snapje
Ik dus.
'met verstand' Zodra je aan de harddrugs begint ben je je verstand al bij voorbaat verloren...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:52 schreef Druppelss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
'met verstand' Zodra je aan de harddrugs begint ben je je verstand al bij voorbaat verloren...
En die mensen op die festivals met xtc op zijn zeker ook zomaar neergevallen? Ook 1x drugs is al levensgevaarlijk. Ik hou het liever bij een biertje op zn tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:42 schreef Druppelss het volgende:
[..]nee man... Teveel tv gekeken of teveel naar je ouders geluisterd zeker
Die hebben teveel gepakt of hun shit niet laten testen. Je valt niet zomaar neer van een pil. Lees je eerst eens in man.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En die mensen op die festivals met xtc op zijn zeker ook zomaar neergevallen? Ook 1x drugs is al levensgevaarlijk. Ik hou het liever bij een biertje op zn tijd
nogsteeds die ontkenningsfasequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Die hebben teveel gepakt of hun shit niet laten testen. Je valt niet zomaar neer van een pil. Lees je eerst eens in man.
Leuke trol.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Die hebben teveel gepakt of hun shit niet laten testen. Je valt niet zomaar neer van een pil. Lees je eerst eens in man.
Ben ik het wel mee eens, maar gaat nooit lukken met deze linkse regering.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:13 schreef harrievankempen het volgende:
Gewoon doodstraf invoeren op drugsgebruik.
Je bent precies een van die mensen waar het in de OP over gaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef bechirti het volgende:
Ik vind wel dat xtc erg overrated wordt hoor. Jezus. Het nuchtere lol hebben lijkt steeds verder weg. Lekker met je vrienden knuffelen, wat je zonder drug nooit zou doen, op een zomeravond, en wie het hardst gaat is het stoerst. Ik heb ook paar keer xtc gebruikt, vond wel chil ofzo, maar doordat ik een leuk en geslaagd feest niet afhankelijk wilde maken van de drug ben ik er mee gekapt.
Om gezondheidsredenen vind ik het belachelijk er zoveel aandacht aan te besteden want zo gevaarlijk is het niet. Van moralistisch oogpunt zou het niet snel genoeg afgelopen mogen zijn met die drugs voor mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |