Doe eens niet raar, dan moet hij bekennen dat het probleem bij hem ligt en niet bij ongeveer 8 miljoen andere mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zet je frustratie eens om in daadkracht en doe wat aan je leventje.
Ben jij een aap?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel: Terechte klacht
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
Je kan alleen maar lachen om autistische maagden hiero
Type eens normaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doe eens niet raar, dan niet hij bekennen dat het probleem bij hem ligt een niet bij ongeveer 8 miljoen andere mensen.
Inderdaad, bedankt TS voor een vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
ik heb een haat/liefde verhouding met Swype.quote:
Lara Stone aantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:14 schreef corehype het volgende:
[..]![]()
![]()
Denken dat elk NL-chick eruit ziet als Doutzen Kroes of Lara Stone![]()
![]()
Misschien moet je een keer naar buiten gaan
Dit is KLAAGBAAK, en dus heb ik de recht (precies, DE recht) om te klagen over Nederland, Nederlanders, moslims, joden (voor zover ik niet uit bed gelicht wordt) en vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nog veel harder om jouw kansloze pogingen om te bewijzen dat je zelf niet zo bent.
Gast, echte stoere mannen hebben geen constante bevestiging van onbekenden op een forum nodig, je bent waarschijnlijk de onzekerste in het hele topic.
En kom maar met je scheldkannonade, we kennen je oeverloze inhoudsloze maar haatdragende gezwam nou wel.
Eigenlijk best een leuke reply ditquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit is KLAAGBAAK, en dus heb ik de recht (precies, DE recht) om te klagen over Nederland, Nederlanders, moslims, joden (voor zover ik niet uit bed gelicht wordt) en vrouwen
En ik weet dat merendeel het met mij eens is, anders zou dit geen stormlooptopic zijn
Veel Fok!kertjes willen alleen lief doen tegen hun mede-Fok!sters en dus moet ik alle haat opvangen, voel mij net Batman
Oh. Mja... swypequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb een haat/liefde verhouding met Swype.
De stem voor autistischebois der Nederlanden hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit is KLAAGBAAK, en dus heb ik de recht (precies, DE recht) om te klagen over Nederland, Nederlanders, moslims, joden (voor zover ik niet uit bed gelicht wordt) en vrouwen
En ik weet dat merendeel het met mij eens is, anders zou dit geen stormlooptopic zijn
Veel Fok!kertjes willen alleen lief doen tegen hun mede-Fok!sters en dus moet ik alle haat opvangen, voel mij net Batman
De recht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk best een leuke reply dit.
quote:
Ach, je bent een grappige troll.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Hvad hedder det paa dansk? I kom eraan hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, je bent een grappige troll.
Hvad hedder hvad i dansk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hvad hedder det paa dansk? I kom eraan hoor.
Vest-Jylland.
Het is paa dansk Snakelady. Op (z'n) deens dus. Vraag maar aan Uw vriend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hvad hedder hvad i dansk?
"Du er en sjov trold"
Køligt!
Oke troll dus. Doeiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:14 schreef corehype het volgende:
[..]![]()
![]()
Denken dat elk NL-chick eruit ziet als Doutzen Kroes of Lara Stone![]()
![]()
Misschien moet je een keer naar buiten gaan
Alsof hier vrouwen zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel: Terechte klacht
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
het komt omdat we allemaal stiekem bi zijn. Niet verder vertellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op school doen ze niet anders..
Altijd al afgevraagd waarom eigenlijk?
Eigenlijk is het "på"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is paa dansk Snakelady. Op (z'n) deens dus. Vraag maar aan Uw vriend.
Zij wassen op, wij eraf.
Ik is jeg en een brommer heet een knallert. Ohja, oud is gammel.
Prima taal. Spreek het pas tyve aar.
Et tyv is een dief, tyve is 20.
Gvd mijn moeder leest dit ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het komt omdat we allemaal stiekem bi zijn. Niet verder vertellen.
Ja weet ik. Ik heb die å niet op m'n toetsenbord. Dubbel a is gammeldansk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Eigenlijk is het "på"
Jeg taler lidt dansk.
Er god.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik heb die å niet op m'n toetsenbord. Dubbel a is gammeldansk.
Zoals:
Århus = Aarhus
Leuke taal hoor Snakelady. Keep it up!
Om mijn grote liefde tegen te komenquote:
nou ik natuurlijk vanwege de wc zoals ik al zei tochhh maar ik heb het rijtje van de OP ffe hier neergezet en ik kan me daar ook wel in vinden hoor HAHA11 jawel hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Om mijn grote liefde tegen te komen![]()
Geintje om me klem te zuipen, te klieren en vervolgens als een debiel naar huis te fietsen om de rest van de nacht te draaien in mijn bed en me na 2 dagen nog niet in orde voelen.
quote:Gaan jullie uit om wijn te drinken?
Dansen?
Bitchen met elkaar?
Geloof ik weinig van eigenlijk.
Zoeken jullie aandacht?
Willen jullie jongens uitzetten?
Verveling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |